Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka oikeasti olette päässeet rikkaisiin naimisiin

Vierailija
13.12.2014 |

Kuinka teitte vaikutuksen mieheenne ja missä tutustuitte? Olen itse pohtinut elämääni, ja vaikken olekaan rahan perään, niin elämää helpottaisi huomattavasti, jos onnistuisi pääsemään naimisiin rikkaan miehen kanssa. Sehän ei tietenkään tarkoita, etteikö miehessä olisi muuta kuin raha.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rikkaista" en tiedä, mutta tiedän sellaisia jotka on määrätietoisesti pyrkineet ylempään keskiluokkaan. Pokaavat ns. kovan alan opiskelijan tai vastavalmistuneen, ja katsovat että sen ura lähtee nousuun. Haittapuolena voi olla se, että puoliso on tylsä (monet on niitä entisiä hikareita), mutta onhan sitä pahempaakin. Etenkin jos on nuorena saanut jo rällätä tarpeeksi.

Vierailija
2/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:44"]

Pokaavat ns. kovan alan opiskelijan tai vastavalmistuneen, ja katsovat että sen ura lähtee nousuun. Haittapuolena voi olla se, että puoliso on tylsä (monet on niitä entisiä hikareita), mutta onhan sitä pahempaakin. Etenkin jos on nuorena saanut jo rällätä tarpeeksi.

[/quote]

Yleensä ne kyllä pariutuvat keskenään noissa ryhmissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni olisi kamalaa näin köyhän talon tyttönä ja duunarina liikkua "paremmissa piireissä". En osaisi appivanhempien kanssa edes puhua mistään :D

Vierailija
4/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko saada rikasta miestä jos on ulkonäöltä keskinkertainen? Olen laiha joo mutta naamalla ei mallintöitä tehdä. Mietin että jos miehet kuitenkin pettää ja jättää niin olis sitten edes rikas mies rinnalla.. :D

Vierailija
5/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opiskelet vaikka Hankenilla tuohan on helppoa. Jos ei älli riitä, niin piireihin pääsee ulkonäöllä ja helppoudella. Lääkärin pokaat lääkäriopiskelijoiden kemuista. 

Vierailija
6/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin ja ehdittiin naimisiin ennen kuin mies rikastui.

Vierailija
7/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:44"]

Pokaavat ns. kovan alan opiskelijan tai vastavalmistuneen, ja katsovat että sen ura lähtee nousuun. Haittapuolena voi olla se, että puoliso on tylsä (monet on niitä entisiä hikareita), mutta onhan sitä pahempaakin. Etenkin jos on nuorena saanut jo rällätä tarpeeksi.

[/quote]

Yleensä ne kyllä pariutuvat keskenään noissa ryhmissä...

[/quote]

Kyllä. Mitä sitten? Toiset opiskelijat ovat perheensä ensimmäisiä akateemisia, toiset juristeja jo kolmannessa polvessa. Ihan pieni ero "rikkauksissa"... Ja aina joku mies jää ilman, tai ei edes halua tasavahvaa puolisoa. Ei ne kaikki ole tällaisia http://www.drfunkenberry.com/wp-content/uploads/2009/03/george-2-301x400.jpg

Vierailija
8/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärit ja koulutetut ole mitään rikkaita, tai vanhemmilta perityt omaisuudet jos kyseessä on vain kiinteistöjä.
Todellisuudessa rikkaat pariutuvat aikalailla keskenään ja samoista piireistä, ulkopuoliset tavataan usein opiskellessa. Rikkailla on usein laajat tuttavapiirit harrastusten yms parista, varsinkin ns vanhan rahan rikkailla.

Vierailija
9/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti raha tulee rahan luo. Rikkaat miehet menevät naimisiin rikkaiden naisten kanssa.

Vierailija
10/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni yhteisen tutun kotibileissä. :) En todellakaan tiennyt ensimmäisiin kuukausiin että mies tulee perimään huomattavan paljon rahaa. Ja kun sitten kuulin tästä, ei se millään tavalla muuttanut mitään. Yhteistä polkua on tallustettu jo 15 vuotta ja täytyy myöntää että monta asiaa olisi jäänyt kokematta ilman miehen varakkuutta.

Vierailija
11/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi myös; nimim rikas mies ilman naista..

Vierailija
12/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:40"]

[/quote]

Millainen mies olet? Miten olet rikastunut? Itse olen rikkaissa naimisissa mutta antaisin mielelläni vinkin pariutumismarkkinoille :)

Vierailija
13/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:08"]

[/quote]

Millainen mies olet? Miten olet rikastunut? Itse olen rikkaissa naimisissa mutta antaisin mielelläni vinkin pariutumismarkkinoille :)

[/quote]

"Miten olet rikastunut"-kysymys siksi että saisin hieman käsitystä taustoista jne.

Vierailija
14/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:08"]

[/quote]

[/quote]

Nelikymppinen. Joku osa on tullut ei nyt varsinaisesti perintönä mutta tavallaan yritystoimintaa suvun kautta, lisäksi kohtuuhyväpalkkainen vakityö ja kun elää varsin vaatimattomasti niin omaisuutta on vaan kertynyt. Kahta työhommaa kahdella eri paikkakunnalla puskemalla ei vaan ole ollut ihan hirveästi aikaa tuhlatakaan. Nyt on yrittänyt vähän rauhoittaa tilannetta ja keskittää asumiset pääkaupunkiseudulle, mutta ei vaan oikein osaa mitään naisten iskemistä.

Vierailija
15/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rikas jos omaisuutta on noin pari miljoonaa? Mikä on rikkauden raja kysyy hän.

Vierailija
16/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tavattiin ekan kerran ja toisen ja kolmannenkin. Hän ihastui minussa siihen perinpohjaisuuteen, jolla töitä tein eli vaikka toimeksianto oli hankala, en luovuttanut ennen kuin lopputulos oli hyvä. Minä tiesin miehen rahoista alusta alkaen, mutta koska minua kiinnosti vain työ, en edes tajunnut, että miehen kohteliaisuusden takana oli jotain muutakin. Loppuraporttia luovuttaessani mies pyysi kiitokseksi kanssaan syömään ja siitä se sitten alkoi, yhteinen elämä.

Vierailija
17/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:36"]

Onko rikas jos omaisuutta on noin pari miljoonaa? Mikä on rikkauden raja kysyy hän.

[/quote]

No mitäpä luulet.

Vierailija
18/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin baarissa tutun kautta. En ollut edes kiinnostunut aluksi, mutta menestyneet miehet yleensä tietävät mitä haluavat ja tekevät sen eteen töitä, joten suostuin treffeille ja sillä tiellä ollaan vuosien jälkeen. Raha tuli ilmi vasta kuukausien jälkeen, enemmänkin vaikutuksen teki nimenomaan tuo, että on tavoitteita ja tekee niiden eteen töitä, yleensä sellaiset ihmiset tuppaa menestymään :)

Vierailija
19/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä. En tiennyt alkujaan miehen varallisuudesta, kun otin yhteyttä. Pian selvisi kuitenkin ja raha on ihan toissijainen asia. Rakastan miestäni ja naimisiin mentiin ilman avioehtoa. Kun mies myy yrityksensä viimeistään eläkeiässä, saa hän kaupassa vähintään puoli miljoonaa.

Vierailija
20/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2