Olen syöny melkein kolme sipsipussia alle 24 tunnin sisällä
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:32"]
Ehkä pohjimmainen syy on se, että minulla on epäterve äiti-tytär suhde. Äitini on narsisti ja on pyrkinyt koko elämäni hallitsemaan syömisiäni ja painoani. Vielä 12 vuotta sitten painoin alle 50 kiloa ja äitini mielestä olin helvetin läski. En uskaltanut kotona syödä kuin perunoita, koska ruoka lihottaa ja äiti katsoi minua murhaavasti aina jos söin jotakin. Hän muisti aina muistuttaa minua siitä, kuinka lihava olin. Skippasin aamiaisen, söin todella vähän illallista. Söin iltapalan vasta kun äiti meni nukkumaan. Joskus jouduin menemään tyhjin vatsoin nukkumaan, kun en jaksanut valvoa niin myöhään. Ostin monta kertaa sipsipusseja piiloon ja söin niitä. AP
[/quote]
No tuossahan se tuli. Et siis ole sika, ahne, laiska, itsekuriton, luuseri tai mitään muutakaa, vaan melko varmasti aivan normaali ihminen. Mikäli et reagoisi vaikeaan äitiisi jotenkin, olisit itseasiassa aika outo. Se miten toimit on aivan loogista.
T. 21
Syön ihan normaalikokoisia. Joskus jopa liikaa. Sipseille vain tuntuu olevan oma vatsalaukkunsa. AP