Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syöny melkein kolme sipsipussia alle 24 tunnin sisällä

Vierailija
13.12.2014 |

Haukkukaapa nyt vähäsen. T. Läski.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:23"]No juttu oli tässä niin, etten ite edes ostanu niitä. Yleensäkin on ongelmana se, etten edes oikeastaan maistele tai pureskele ruokaa vaan lapan sen suuhun. Joskus muitakin herkkuja samalla. Olen itekin vetäny makaronia kaapista keittämättömänä ja joskus söin lihaliemikuution. Teen ihan terveellistä ja hyvää kotiruokaa. Syön kasviksia jne. On tämä onneksi vähentyny mutta, kun näen sipsipussin, en kykene mitenkään hallitsemaan sitä syömistä. AP
[/quote]

No mitäs ostat niitä?
Mä en osta koskaan enkä lapselle opeta moista.

Vierailija
2/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelisit itseäsi paremmin :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmivat ja itseinhoiset naiset kiihottavat minua, voisitko kuvailla tarkemmin sipsimätön aiheuttamia kehollisia ja henkisiä tuntemuksiasi?

Vierailija
4/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:10"]

Megapusseja. Onko niissä n. 350 g. AP

[/quote]

Olet siis vetänyt about kilon sipsejä? Kamala määrä suolaa ja rasvaa. Toivottavasti et kärsi korkeasta verenpaineesta.

Vierailija
5/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:23"]No juttu oli tässä niin, etten ite edes ostanu niitä. Yleensäkin on ongelmana se, etten edes oikeastaan maistele tai pureskele ruokaa vaan lapan sen suuhun. Joskus muitakin herkkuja samalla. Olen itekin vetäny makaronia kaapista keittämättömänä ja joskus söin lihaliemikuution. Teen ihan terveellistä ja hyvää kotiruokaa. Syön kasviksia jne. On tämä onneksi vähentyny mutta, kun näen sipsipussin, en kykene mitenkään hallitsemaan sitä syömistä. AP
[/quote]

Miten sulla oli neljä pussia sipsejä kaapissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:23"]No juttu oli tässä niin, etten ite edes ostanu niitä. Yleensäkin on ongelmana se, etten edes oikeastaan maistele tai pureskele ruokaa vaan lapan sen suuhun. Joskus muitakin herkkuja samalla. Olen itekin vetäny makaronia kaapista keittämättömänä ja joskus söin lihaliemikuution. Teen ihan terveellistä ja hyvää kotiruokaa. Syön kasviksia jne. On tämä onneksi vähentyny mutta, kun näen sipsipussin, en kykene mitenkään hallitsemaan sitä syömistä. AP [/quote] Miten sulla oli neljä pussia sipsejä kaapissa?

[/quote]

Yhtään pussia ei ollut kaapissa. Mies osti kaksi ja miehen ystävä osti kaksi. Avasivat kolme pussia eivätkä kummatkaan syöneet niitä kuin ehkä pari kourallista. En tiedä onko minulla korkea verenpaine. Todennäköisesti on. En ole ostanut itse sipsipusseja varmaan puoleen vuoteen. AP

Vierailija
8/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:32"]

Ehkä pohjimmainen syy on se, että minulla on epäterve äiti-tytär suhde. Äitini on narsisti ja on pyrkinyt koko elämäni hallitsemaan syömisiäni ja painoani. Vielä 12 vuotta sitten painoin alle 50 kiloa ja äitini mielestä olin helvetin läski. En uskaltanut kotona syödä kuin perunoita, koska ruoka lihottaa ja äiti katsoi minua murhaavasti aina jos söin jotakin. Hän muisti aina muistuttaa minua siitä, kuinka lihava olin. Skippasin aamiaisen, söin todella vähän illallista. Söin iltapalan vasta kun äiti meni nukkumaan. Joskus jouduin menemään tyhjin vatsoin nukkumaan, kun en jaksanut valvoa niin myöhään. Ostin monta kertaa sipsipusseja piiloon ja söin niitä.  AP

[/quote]

 

No tuossahan se tuli. Et siis ole sika, ahne, laiska, itsekuriton, luuseri tai mitään muutakaa, vaan melko varmasti aivan normaali ihminen. Mikäli et reagoisi vaikeaan äitiisi jotenkin, olisit itseasiassa aika outo. Se miten toimit on aivan loogista.

T. 21

[/quote]

Olen vain itsekin tiedostanut tuon asian jo monta vuotta. Kun muutin yksin omilleni, ikävä kyllä jatkoin tapaa vieläkin. Yritin päästä siitä eroon mutta, jos skippailen ruokailuja huomaan taas kohta olevani kaulaa myöten sipsipussissa. Miehestäni tämä on lähinnä huvittavaa. Jos lopettaisin sipsien syömisen, söisin varmaan itseni hengiltä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun seuraavan kerran repsahdan. Totaalikieltäytyminen ei onnistu. AP

Vierailija
10/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta tuon määrän on kyllä pakko viitata syömishäiriöön. Onko BED ap:lle tuttu? Enkä todellakaan tarkoita tätä pahalla, itsekin olen syömishäiriöinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joskus lukioikäisenä, että olen kuin bulimikko. En vain oksenna. Sitten törmäsinkin muutama vuosi sitten BED:n kuvaukseen. AP

Vierailija
12/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta ensi kerralla juustosuikeroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit on hyviä.Söisin itsekin,mutta tiedän,että siitä tulee niin henkisesti kuin fyysisestikin paha olo.
Minulta et siis ainakaan haukkuja saa:)

Vierailija
14/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pystyy. Mulla tulee jo puolikkaasta naamaan isoja, ikuisuuksia kestäviä finnejä, joten en viitsi. Muuten söisin, sillä paino ei ole ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod ole hyviä. Niihin on laitettu aineita jotta ne syötättää koko ajan.
Ostin eilen pähkinöitä.

Vierailija
16/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep paha olo tulee. Olen vuosia jo miettiny, että taitaa olla BED. Ei ollu eka kerta eikä toka kerta. Mutta nyt mentiin yli rajojen. Ikinä en ole kolmea pussia vetäny kerralla.... AP

Vierailija
17/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina ajattelen ensin, että "olispa sipsit nyt ihanan suolasia!" --- sitten muistan, että olen herkitystynyt sen verran, että se hemmetin suola raastaa huulet ja suun melkein vereslihalle.

Vierailija
18/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami, mitä sipsejä söit?

Vierailija
19/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät syö tota moskaa.

Vierailija
20/42 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sipsejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi