Ajatus seksistä uuden miehen kanssa aiheuttaa kuvotusta - missä vika?
Muistan että ekat kontaktit poikaystäviin aiheuttivat saman tunteen.
Kun heräsin hyvävartaloisen urheilujapojan vierestä, vaikka oltiin nukuttu vain, muistan nieleskelleeni oksennusta ja miettineeni miten saatan olla siinä tilanteessa.
Mitä tämä on?
Kommentit (27)
En ole aseksuaali vaan hyvin seksuaalinen nainen. En koe fiboja naisia kohtaan.
-N34 ap
Vierailija kirjoitti:
-N34 ap
Oletko niinkuin Maria hunttington, nuorena seksuaalisesti aktiivinen?
Älä harrasta yhden yön suhteita missään muodossa. Ei ihme, että oksettaa. Sitten kun rakastut mieheen ja hän sinuun, pysytte loppuiän yhdessä. Ongelma on sillä poistettu.
Vierailija kirjoitti:
-N34 ap
No miten se seksuaalisuus sitten ilmenee, jos et kumppanejasi halua?
Vierailija kirjoitti:
Älä harrasta yhden yön suhteita missään muodossa. Ei ihme, että oksettaa. Sitten kun rakastut mieheen ja hän sinuun, pysytte loppuiän yhdessä. Ongelma on sillä poistettu.
En ole ikinä harrastanut yhdenillanjuttuja.
-ap
On teillä kysymykset muhhaaa,miksi miksi ,jos tietäisin yksinkertaisen vastauksen siihen niin olisin erittäin rikas.
Vierailija kirjoitti:
-N34 ap
Et saa fiboja naisista, saat oksennusfiboja miehistä mutta koet olevasi seksuaalinen. Jaa-a, vaikea yhtälö. Minkälaisia fiboja saat eläimistä?
Vierailija kirjoitti:
-N34 ap
Lakkaa esiintymästä naisena. Enkä edelleenkään tule tyrkylle tai antamaan kenellekään. Oon ylpeästi a-seksuaali. Mun kroppa, mun säännöt. Onko selvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N34 ap
No miten se seksuaalisuus sitten ilmenee, jos et kumppanejasi halua?
Kyse oli siitä, että aluksi uusi kumppani herättää inhon tunteita. Ettekö sisäistä lukemaanne?
Maallikkona ensimmäinen mieleen tuleva asia on jonkinlainen trauma tai pinttynyt ajatusmalli. Miten lapsuudenkodissasi suhtauduttiin seurusteluun, seksuaalisuuteen tai seksiin?
Olet aseksuaali tai sinulla on jotain traumoja?