Syyskuun vauvasta haaveilijat
Täällä tuli tänään täti kylään. Joten jään haaveilemaan syyskuun vauvasta. Yritys nro 3 lähti käyntiin. Greippiä täytyy käydä ainaki ostaa. Eli ei tää toinen tunnu sen paremmin onnistuvan ku ekakaan.
Kommentit (194)
Kyllä se huippu ja irtoominen oli eilen,koska tänä aamuna sain enää huomattavasti haaleamman viivan..
eli näköjään mulla ovis on ennemmin kuin tuo kp 14,jota laskurit aina ehdottaa..
Enhän mäkään voinu tätä hommaa jättää, vaan vielä kerran kans huvikseni koitin, et tuleeko jo nega. Ja mitä vielä, vahvempi ku mikään muista viivoista vielä kertaakaan, ja kp 16 siis :D Patistelin heti miehen hommiin :D Taas saa alkaa sitte tämän ihanan piinaavan odottelun et kuinka käy ;)
Voi, olisinpa mäkin edes piinapäivissä. Mut ehei, sinne on vielä kaks viikkoa ja ei-toivottujen menkkojen alkuun NELJÄ viikkoa!! Miten mä jaksan odottaa? Ajattelin kyllä, että nyt mietin sinne menkkoihin asti jotain ihan muuta, enkä keskity tähän vauvajuttuun ollenkaan. Ja paskanmarjat! Meininki on jo levinnyt aivan käsiin.
Taitaa olla niin, että melkein kaikki (vähän aikaa tai pidemmin yrittäneet) miettii, ettei mieti raskautumista koko aikaa. Se lienee mahotonta :D Ainakaan mulla ei ajatukset muussa pyörikään!
Sunday, sulla on jännät hetket käsillä! Tsemppiä!
No nyt alkaa mennä oudoksi..
Ensin oli ne oudot menkat ja sit tikuttelin hyvän näkööstä ovista,tosin mua on kuvottanu täs muutaman pvän ,oon laittanu ruuan piikkii,kun en ollu ihan varma,oisko se luumusoppa ollu enää syötävässä kunnossa..eilen ja vähän toissakin pvänä tuntu,kuin olis supistellut ja nyt vuotaa taas verta kp13!!
En sillo tehnyt r-testiä,kun oli ne oudot menkat ja tilasin uusia testejä eilen,tulevat varmaan huomenna..
Joten olinko sittenkin raskaana ja menikin kesken, vai onko kroppa seonnut lopunkin vai mitä hittoo?
Soittelen tk:n jos alan tulla kovin kipeäksi tai vuotaa lujaa,muutoin oottelen,jos ne testit tulee huomenna ja katson,mitä ne sanoo..
Maikku79: Onpa outoa. Oo ihmeessä yhteydessä tk:n jos vähänkään mietityttää! ♥
HOOBEE: Kiitos tsempeistä :) Niitä tarvitaan, ku tuntuu, et tää pää hajoo justiinsa :D Ajattelen raskautumista 24/7 :'D
Minniih: Onnea kovasti!!! <3
Purr: Ihanaa, et en oo ainoo jolla tää on levinny aivan käsiin tää homma :D Koita jaksaa vielä hetki, kohta ne piinaviikot on taas käsillä :)
ON: Hiljasta on. Malttamattomana oon tehny JO 3 negatiivista raskaustestiä viimesen viikon aikana :D Huoh! kp 26-27 kohdalla jäätävät menkkakivut ja kaikki ihana mitä siihen kuuluu, mut ei menkkoja. Nyt sit vaan oon ja odotan millon ne alkaa. Mulla saattaa siis kierrot olla vielä mitä sattuu, kun kierukka vasta viime kuussa poistettu :/ Mut aattelin tossa 31.12 testailla vielä JOS ne menkat ei ehdi ensin...ja sit luovutan :D
Toisaalta tää jännäily ja oman kehon kuuntelu on aika kivaa, mut toisaalta (perkelesaatana) eiks nyt vois jo jotain tapahtuu :)
Sunday14, kp 29/26-28, yk 2
Jonkin verran vuotaa,kipuja ei oikein ole,korkeintaan ikävähkö paineen tunne alavatsassa,oon oikeestaan levännyt tämän päivän,kun mahdollisuus oli.. sain jo aamusta sposti varmistuksen,että testit on postitettu tänään ,joten ovat huomenna täällä,eli mun järjellä aateltuna,vaikka tää oliskin joku keskenmeno,niin rtesti varmaan näyttäis vielä plussaa?
Olo vaan on niin hämmentynyt,mutta jos tosiaan olo ei pahenen ennen huomista testien saapumista,en mene teekooseen,kun tään paikkakunnan teekoo lekurit on välillä mitä sattuu!
Tässä taas näette, kuinka mainiosti olen ollut ajattelematta vauvaa.
Puolustuksekseni sanon, että maksoivat vain 4,10€. Ja ne on ihanat! <3 Lisäksi lupasin itselleni, että nää on nyt ihan viimeiset ennen kun joskus pääsen siihen nt-ultraan! Uskon nimittäin, että etukäteen ostelu tuottaa huonoa onnea! :/
Meneekö muilla yhtä heikosti?
PS. En todellakaan tiedä, saisko noita kuvia jotenkin pienennettyä..
Mua turvottaa tajuttomasti. Luultavasti joulunjälkeistä turvotusta, mutta väkisin miettii, et voihan se olla muutakin. Viikko pitäisi vielä odotella. Jos tärppi olisi tullut, niin luultavasti oksennan jo viikon päästä. Raskausajat ovat olleet mulle karmeita ja tiputuksessa on vietetty aikaa
HAHAHHAHA HAHAHAH Purr :D :D Kerrassaan mainiota!! Mä en oo sentään vielä mennyt ostelemaan mitään ennakkoon. Odotan sitä hetkeä kun saan sen ahaa-elämyksen.. (jos vaikka ei itselle muka mitään löytyiskään, heh..)
Mut hei, valtavan söpöt pökät <3 :)
Purr ,aivan äly söpöt ♥
Mairanne83 ai säkin kuulut tuohon rajusti oksentavaan ryhmään, mä en oo koskaan tippaan asti onneksi joutunut,mutta ei oo ollu kaukana,kun ei oikein mikään saanut huonoa oloa kuriin. Esikoisen aikana keksin yhen "ruoka-aineen", jota napostelemalla sain vähän hillittyä oksettavaa oloa,nimittäin popcornit, mulla oli koko ajan pussi lähettyvillä,josta popsin muutamaa kerrallaan ja sain hillittyy huonoo oloo.. :D
Ai niin ja ON: yhä vuotelee,ei rajusti,mutta kuitenkin,aamupissit otin herätessä talteen piiloon jääkaappiin oottaan testien tuloa..on tääkin jessus hommaa..huoh..
Mulla on nyt parina päivänä nippaillut munasarjoista (tai jostain niiltä main ainakin). Ovulaatioon on vielä sellaiset 10-12 päivää, että ei se ihan sitäkään ole. Onnistuin varmaan taas jollain tahdonvoimalla saamaan ne aikaan. Kun näette otsikot "Joutui mielisairaalaan - sekosi vauvakuumeesta", niin tiedätte, kenestä on kyse.
Maikku79, noi popcornit oli loistava! :D Miten ihmeessä keksit? :D
Purr: Ihanat! Tekis mieli itekki suunnata aleostoksille...sielt löytyy ihanii pienii vaatteita <3
ON: Tänään töissä oli havaittavissa pientä kuvotusta/huonoa oloa, joka kyllä saattoi myös johtua siitä, etten ollu syönyt aamupalaa ja join kahvia tyhjään mahaan. Huono idea.
Iiih, en malttais odottaa huomiseeeeen!
Malttamaton Sunday kp 30/26-28, yk 2
Purr,ihan vaan kokeilemalla :D
Toinen hyvä oli,kun tiesi,että pari minuuttii ylös nousun jälkeen oli pää pöntössä ja yön jäljiltä tuli vaan kitkerää limaa,oli varata iltasella purkki piltin persikka sosetta, sen kun söi makuultaan ,nousi ylös,niin oksentaminen oli "kivempaa" XD
ON: arvakkaa tuliko testit tänää? no ei! huomenna sit varmaan...
Vuoto jatkuu hissukseen,joten kahtellaan kahtellaan..
Mulla
Mulla ei auttanu kuin vanilijajäätelö. Se oli pehmeintä oksentaa.
SUNDAY14 Tsemppii sinne! Niin kauan on toivoo, kun menkkoi ei näy ;)
PURR mun näytöllä kuva oli ainain ihan hyvän kokoinen! :)
Itse olen myös haalinut pari pientä vaatekappaletta. Olin melkein huutamassa jo huuto.netistä käytettyjä (mutta kalliita) vaunuja, kunnes mies takoi järjen päähän. :D
"Se oli pehmeintä oksentaa" HAHA en kestä! :D Mä oon myös joskus sanonu kavereille että jos jossain vaiheessa paksuna ollaan, yrjöän luultavasti koko 9 kk tauotta kun muuten en koskaan voi pahoin, ja oon hirmu huono oksentamaan. Se olis niin tyypillistä. Olen myös taikauskoinen ja uskon todellakin Mr. Murphyn läsnäoloon, ihan vaan tuli mieleen kun Purr mainitsi että kamojen ostelu tuo huonoa onnea. Pitäis varmaan äkkiä ilmottautua ens kesän kaikkiin mahdollisiin juoksutapahtumiin niin varmasti tärppäis heti! :D
Tänään on ollu tässä illalla oviskipujen kaltaisia pistoksia ja jopa pieniä kouraisuja alavatsassa. Hmm.. Ei se nyt ENÄÄ voi ovistakaan olla, eikä ihan kyl menkkajuttujakaan.. Hmm.. Missäs mennään, kp 20:kö nyt on? En osaa edes laskea. Ihan pieni täpinä alkaa vallata mielen ;) Mut en testaile mitään ennen aikojani. EN. :D
Tikuttelin äsken,ei ihan yhtä vahva kuin testiviiva,muttei kaukanakaan,nyt siis kp 11