Miksi kaikennäköisillä miehillä on kauniita naisia mutta
Minulla ei ketään vaikka olen varakas, ihan komea ja fiksu? Kaupassa näkee kokoajan pariskuntia jossa mies tavis mutta nainen kaunis.
Kommentit (43)
No siks ku sä räppäät vaan naisist, autoist ja rahasta.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:33"]
Päinvastoin. Olen useamman kuin yhden tavoittelemisen arvoisen miehen käsipuolessa nähnyt varsin pikkusievän, usein hoikan ja pienehkön, naapurintyttömäisen brunetin. Tuo "tavoittelemisen arvoinen" siis komea, pitkä, varakas, kovin usein suomenruotsalainen, akateeminen nuorehko mies. Heillä riittää yöelämässäkin vientiä, mutta valitaan melko tavallisen näköinen nainen jolla koskaan en ole nähnyt olevan ainakaan näkyvästi seuraavia: keinorusketus, tekoripset, tekokynnet, hiuslisäkkeet.
[/quote]
Ööh, nainen ei voi olla kaunis ilman kaikkia tekohärpäkkeitä? Fiksut ja menestyvät miehet haluavat rinnalleen elegantin tyylikkään naisen. Ehkä joissain piireissä nämä naiset nähdään jonain harmaavarpusina. Sinulla on naisten suhteen aika wt-maku, onneksi, koska juttujesi perusteella et koskaan saisi fiksua, eleganttia naista.
[/quote]
Tuon kommentin kirjoitti kyllä nainen. Ei kai mies sanoisi toisia miehiä tavoittelemisen arvoisiksi. Mutta tyhmä kommentti oli, olen samaa mieltä. Niin kuin hoikkuus ja tummat hiukset olisi ei-viehättäviä ominaisuuksia. Taitaa kirjoittaja itse olla joku vanttera blondi, jota miehet ei halua...
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:08"]
Minulla ei ketään vaikka olen varakas, ihan komea ja fiksu? Kaupassa näkee kokoajan pariskuntia jossa mies tavis mutta nainen kaunis.
[/quote]
Jotenkin huvittavaa melkein, että kun joku alkaa miettiä miksi ei ole saanut seuraa niin mietitään kaikkea muuta, mutta ei sitä millainen on ihmisenä. Jokin mättää siellä kaiken rahan, ulkonäön ja nokkeluuden alla. Vika ei ole niissä muissa miehissä tai muissa naisissa, se vika on omassa tavassa ajatella tai käyttäytyä.
[/quote]
Samaa mieltä. Vallankin pitäisi lopettaa jurnuttamiset, että naiset ovat nirsoja ja miehet jäävät siksi yksin tai naiselle ei löydy tasokasta miestä. Jokainen on vastuussa omista valinnoistaan. Pariutuminen edellyttää monesti rohkeita ratkaisuja. Ihmiset ovat löytäneet kumppanin rinnalleen ottamalla elämän omaan hallintaansa, tekemällä jotain toisin, vaikkapa lähtemällä pois kotiympyröistä. Jokaisella pariskunnalla on oma tarinansa siitä, miten he ovat kohdanneet ja miten suhde on kehittynyt.
En ota aloittajan kommenttiin mitään kantaa muuten kuin, että kannattaa jutella naisille paljon ja olla itse aktiivinen, koska naiset ei ole.
Mutta noista suomenruotsalaista; itse olen puoliksi israelilainen nainen, ja olen kyllä huomannut, että niillä on tapana tykätä tummista naisista enemmän, jopa yksi ihan Suomen varakkaimpiin sukuihin kuuluva joskus osoitti kiinnostusta, itsehän en ole millään tavalla varakas, joten vähän ihmettelin sitä. Ja itävaltalaiset/saksalaiset miehet myös yleensä pitää enemmän tummista.
On tietty niitäkin, jotka pitää enemmän vaaleista, mutta missään tapauksessa siinä ei ole mitään ihmeteltävää, jos mielummin tapailee brunetteja, jotka Suomen ulkopuolella on muutenkin blondeja suositumpia.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:08"]Minulla ei ketään vaikka olen varakas, ihan komea ja fiksu? Kaupassa näkee kokoajan pariskuntia jossa mies tavis mutta nainen kaunis. [/quote] Kauneus on subjektiivista ja katoavaista. Luonne on tärkeämpää.
[/quote]
Kyllä luonnekin on katoavaista.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:15"]
No, yritätkö iskeä naisia? Vai oletko vaan taustalla varakkuutesi, komeutesi ja fiksuutesi kanssa? Ne kaikennäköiset miehet ovat kenties tehneet aktiivisesti aloitteita, ovat mukavia, hyviä tyyppejä jne.
[/quote]
No tää onki mun heikko puoli. Oon vähän sivustaseuraaja. Mutta eikö naiset itse lähesty jos kiinnostaa?
[/quote]
Ei naiset lähesty kuin jotain "täysiä kymppejä". Jos sitä jää odottamaan niin jää kyllä helposti yksin.
Jos oikeasti olet sitä, mitä aloituksessasi kuvasit, niin aika moni nainen ei luultavasti uskalla lähestyä sinua. Olet ehkä liian täydellinen? Lähesty siis itse sinua kiinnostavia naisia, kyllä se oikea jossain vaiheessa löytyy. Aika moni nainen arvostaa kohteliaisuutta ja mukavaa ja rentoa jutustelua, aloita vaikka tarjoamalla kantoapua kiinnostavalle naiselle kaupassa ja juttelemalla mukavia. Näin mieheni hurmasi minut kaupassa aikoinaan.
Tyhmää vängätä taas kummat on nätimpiä, brunetet vai blondit. Molemmat voivat olla tosi nättejä, riippuu ihan ihmisestä. Voihan se olla että pohjoisissa maissa brunetet koetaan eksoottisempina, mutta sitten taas eteläisemmissä maissa blondit on suosittuja. Esim. Brasiliassa monet värjää hiuksensa vaaleiksi, miehetkin jopa rintakarvansa :D
Sun luonteessa ja käytöksessä on vikaa. Ei ne vaan jaksa sua.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:08"]Minulla ei ketään vaikka olen varakas, ihan komea ja fiksu? Kaupassa näkee kokoajan pariskuntia jossa mies tavis mutta nainen kaunis. [/quote] Kauneus on subjektiivista ja katoavaista. Luonne on tärkeämpää.
[/quote]
Kyllä luonnekin on katoavaista.
[/quote]
Kaikki on tietysti katoavaista maailmassa, mutta luonne sentään säilyy yhden ihmiselämän. Luonne myös jalostuu mentäessä kohti vanhuutta. Ihminen tulee aina vain enemmän omaksi itsekseen. Toisaalta ihminen voi myös oppia koko ajan ja jopa suurestikin muuttua, kun käy kyseenalaistamaan asioita. Mutta noin yleensä, lempeästä tulee entistäkin lempeämpi, pihistä entistäkin pihimpi jne.
En ota aloittajan kommenttiin mitään kantaa muuten kuin, että kannattaa jutella naisille paljon ja olla itse aktiivinen, koska naiset ei ole.
Mutta noista suomenruotsalaista; itse olen puoliksi israelilainen nainen, ja olen kyllä huomannut, että niillä on tapana tykätä tummista naisista enemmän, jopa yksi ihan Suomen varakkaimpiin sukuihin kuuluva joskus osoitti kiinnostusta, itsehän en ole millään tavalla varakas, joten vähän ihmettelin sitä. Ja itävaltalaiset/saksalaiset miehet myös yleensä pitää enemmän tummista.
On tietty niitäkin, jotka pitää enemmän vaaleista, mutta missään tapauksessa siinä ei ole mitään ihmeteltävää, jos mielummin tapailee brunetteja, jotka Suomen ulkopuolella on muutenkin blondeja suositumpia.
[/quote]
Ei ihmiset yleensä ole noin pinnallisia. Ihan sama mikä on hiusten väri - ja hyvin monella hiukset on värjätty. Kumppani valitaan aivan muin kriteerein. Vaikea uskoa, että missään maassa hiusten väri ohjaisi valintoja.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:03"]
Tyhmää vängätä taas kummat on nätimpiä, brunetet vai blondit. Molemmat voivat olla tosi nättejä, riippuu ihan ihmisestä. Voihan se olla että pohjoisissa maissa brunetet koetaan eksoottisempina, mutta sitten taas eteläisemmissä maissa blondit on suosittuja. Esim. Brasiliassa monet värjää hiuksensa vaaleiksi, miehetkin jopa rintakarvansa :D
[/quote]
Sorry palaan tähän vielä, joku muu tän kyllä aloitti ;)
Esim iranilaiset ja italialaiset miehet pitää usein tummista naisista. Yksi iranilainen joskus osoitti vaaleaa vähän isompikokoista kaveriani ja sanoi, ettei pidä suomalaisista naisista, että melkein mikä vaan ja nimenomaan tumma mielummin, kun suomalaiset naiset on liian isoja sen makuun.
Ehkä se on päinvastoin, että blondeja jotkut pitää Etelässä eksoottisina, ja kun joku viheltää perään, ne on heti otettuja. Tummilla naisilla ei Suomessa ole mitään eksotiikkaan perustuvaa suosiota, vaan pitää olla muuten hyvännäköinen. Enemmän keskieurooppalaiset pitää tummista naisista kuin suomalaiset.
No koska naiset ei ole yhtä pinnallisia kuin miehet.
Ei kai nyt sentään ihan koko ajan, Suomessa kun ei kauheasti kauniita naisia ole ja vielä vähemmän komeita miehiä?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:03"]
[/quote]
Sorry palaan tähän vielä, joku muu tän kyllä aloitti ;)
Esim iranilaiset ja italialaiset miehet pitää usein tummista naisista. Yksi iranilainen joskus osoitti vaaleaa vähän isompikokoista kaveriani ja sanoi, ettei pidä suomalaisista naisista, että melkein mikä vaan ja nimenomaan tumma mielummin, kun suomalaiset naiset on liian isoja sen makuun.
Ehkä se on päinvastoin, että blondeja jotkut pitää Etelässä eksoottisina, ja kun joku viheltää perään, ne on heti otettuja. Tummilla naisilla ei Suomessa ole mitään eksotiikkaan perustuvaa suosiota, vaan pitää olla muuten hyvännäköinen. Enemmän keskieurooppalaiset pitää tummista naisista kuin suomalaiset.
[/quote]
Eli se mies ei tykännyt isoista naisista. Ei kai hiusten väri vaikuta naisen kokoon. Keski-Eurooppalaisten on kai vähän parempi pitää tummista naisista, kun siellä ei muita ole. Mieti nyt itekkin noita väittämiäs. Joku väittelyn abc-pitäis kirjottaa, missä kerrottais miten väitellään uskottavasti.
BUAHHAHAHHHAAA :-D just joo....!
[/quote]
Oletko mukava, karismaattinen, huumorintajuinen ja hauska? Etsitkö toista puoliskoasi vai panopuuta? Kyllä se persoonallisuus on mihin rakastutaan, ulkonäköön ihastutaan ja rahoihin ihastuu vain jotkut kapiset tyrkky haaskat.
Et varmaan tuo varakkuuttasi ilmi.
siksi rumempi mies, että ei ole pelkoa että pettäis. ei tietenkää pidä paikkansa kaikissa tapuksissa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 10:33"]
Päinvastoin. Olen useamman kuin yhden tavoittelemisen arvoisen miehen käsipuolessa nähnyt varsin pikkusievän, usein hoikan ja pienehkön, naapurintyttömäisen brunetin. Tuo "tavoittelemisen arvoinen" siis komea, pitkä, varakas, kovin usein suomenruotsalainen, akateeminen nuorehko mies. Heillä riittää yöelämässäkin vientiä, mutta valitaan melko tavallisen näköinen nainen jolla koskaan en ole nähnyt olevan ainakaan näkyvästi seuraavia: keinorusketus, tekoripset, tekokynnet, hiuslisäkkeet.
[/quote]
Ööh, nainen ei voi olla kaunis ilman kaikkia tekohärpäkkeitä? Fiksut ja menestyvät miehet haluavat rinnalleen elegantin tyylikkään naisen. Ehkä joissain piireissä nämä naiset nähdään jonain harmaavarpusina. Sinulla on naisten suhteen aika wt-maku, onneksi, koska juttujesi perusteella et koskaan saisi fiksua, eleganttia naista.