Miksi kaikennäköisillä miehillä on kauniita naisia mutta
Minulla ei ketään vaikka olen varakas, ihan komea ja fiksu? Kaupassa näkee kokoajan pariskuntia jossa mies tavis mutta nainen kaunis.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 11:40"]
En ota aloittajan kommenttiin mitään kantaa muuten kuin, että kannattaa jutella naisille paljon ja olla itse aktiivinen, koska naiset ei ole.
Mutta noista suomenruotsalaista; itse olen puoliksi israelilainen nainen, ja olen kyllä huomannut, että niillä on tapana tykätä tummista naisista enemmän, jopa yksi ihan Suomen varakkaimpiin sukuihin kuuluva joskus osoitti kiinnostusta, itsehän en ole millään tavalla varakas, joten vähän ihmettelin sitä. Ja itävaltalaiset/saksalaiset miehet myös yleensä pitää enemmän tummista.
On tietty niitäkin, jotka pitää enemmän vaaleista, mutta missään tapauksessa siinä ei ole mitään ihmeteltävää, jos mielummin tapailee brunetteja, jotka Suomen ulkopuolella on muutenkin blondeja suositumpia.
[/quote]
Ei ihmiset yleensä ole noin pinnallisia. Ihan sama mikä on hiusten väri - ja hyvin monella hiukset on värjätty. Kumppani valitaan aivan muin kriteerein. Vaikea uskoa, että missään maassa hiusten väri ohjaisi valintoja.
[/quote]
Tunnen henkilökohtaisesti miehiä, joille hiustenväri on kynnyskysymys. Yksi haluaa vain punapäitä ja toinen blondeja.
Onko ap se amerikkalainen kouluampuja?
En kyllä ymmärrä, missä vaiheessa miehet ovat alkaneet kuvitella, että koska kaikki muut hommat voi lykätä naisille, niin naiset voivat itse hoitaa oman naurattamisensa myös. Katsokaa vähän enemmän niitä luontodokumentteja, jos vaikka valo syttyisi päähän? Siitä saattaa toki näkyä jotain kiinnostavaa tuiketta uloskin päin, jos ikkunat ovat auki eivätkä mettäänpäin. Se hirvas tuskin lisääntyy, joka toljottaa metsän suojista ja murehtii kun ei kukaan tule hakemaan.