Voiko XL-kokoinen nainen olla haluttava ja seksikäs?
Haluaisin tietää, mitä miehet yleisesti ajattelevat isompikokoisista naisista seksuaalisessa mielessä... Omalle miehelleni olen aina kelvannut eikä liikakiloni ole häntä haitanneet, mutta olen ehkä salaa ajatellut, että onko hän jonkinlainen "luonnonoikku" kun minusta innostuu... En ole mitenkään valtava, mutten kuitenkaan missään missinmitoissa, eli löytyy kyllä mistä ottaa kiinni... Joskus mietin, ihaileeko mieheni minua vain koska olen kasvoiltani kaunis, vai voiko hän todella pitää vartaloani eroottisena, vaikka se on kaukana timmistä...?! Mietin, haaveileeko mies siitä millaista olisi harrastaa seksiä jonkun hoikan kanssa :/. Typerää, koska enhän minäkään haaveile seksistä minkään timmin lihaskimppu-miehen kanssa, vaan innostun nimenomaan omasta miehestäni...
Kommentit (143)
Kyllä voi mutta se on maku kysymys
Ainakin naiskaverit pitävät minua isona. Olenko sitten miesten mielestä? Pituutta olis 168/79kg, G85
Pitää olla kauniit kasvot, nätit hiukset ja isot tissit. Muuten voi runko olla joko xs tai xl.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on läskien itsetunnon pönkittämiseksi. Anna kun palautan teidät maan pinnalle. Olet lihava, et ole viehättävä, tiedät sen itsekkin. Mukava voi toki olla, mutta ei seksuaalisesti viehättävä. Ja kyllä jokainen mies haluaa hoikan naisen, täällä kommentoineet ovat 100% varmasti toisia lihavia naisia.
Korostat stereotypiaa jonka ovat luoneet kaupalliset naisten lifestyle ja urheilulehdet. Monet miehet pitävät runsaista naisista ei siinä mitään jos mies syttyy ennemmin pyöreän ja runsaan naisen edessä kuin ylitrimmatun ja laihan luuviulun kanssa.
Mies ei vaan pysty innostumaan naisesta joka yrittää näyttää urheilijamieheltä. Jotkut bodarinaiset jopa joutuvat teettämään silikonit, kun rintalihaksen massa kasvaa niin isoksi että oikean rinnan rasvaprosentti menee lähelle olematonta.
Olen mies 49-vuotta. En ole trolli.
otsikon kysymykseen: tottakai voi! itse oon XL-XXL ja sillon kun olin vielä sinkkuna, niin vientiä riitti. riittäis itse asiassa nytkin, mut mulla on ollu poikaystävä kohta 2 vuotta joten :D
ihan rehellisesti sanoen en oikeen oo koskaan ymmärtänyt, miks pitää erikseen kysyä, että olenko seksikäs/haluttava/tms kun oon tällainen ja tällainen. tai niinkun pitävätkö kaikki maailman ihmiset muka yhdestä samanlaisesta kropasta? eipä taida.
Jos pankkitili on myös xl-kokoa.
Itselleni XL kokoa nainen ei ole seksikäs. Makunsa kullakin
Oma tyttöystävä on kokoa XL joskus XL, mutta koska on tiimalasi, niin on tosi vetävä. Kapea vyötärö ja tosi isot tissit ja leveä ja ulkoneva perse. Lihavat ei sytytä, mutta kaikki XL-kokoisetkaan ei ole lihavia.
Suurimmalle osalle miehiä, kaikkein seksikkäimmät naiset on hoikkia, kiinteitä, ja pyöreäpeppuisia. Sitten osa miehistä tykkää, että "on mistä ottaa kiinni" ja kiihottuvat nimenomaam ylipainoisista naisista.
Seksikäs nainen on seksikäs. Kaiken kokoiset voivat olla seksikkäitä tai eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs nainen on seksikäs. Kaiken kokoiset voivat olla seksikkäitä tai eivät ole.
Olen eri mieltä. Esim. anorektisen laiha ei voi olla seksikäs, kuten ei myöskään normaalipituinen nainen jonka paino lähentelee esim 150 kiloa.
Rehevät ja muodokkaat naiset kiihottaa. Tuli just harrastettua aika estotonta seksiä oman rehevä naisen kanssa vuokramökissä. Se oli semmoinen camping alue missä oli mökkejä ja asuntovaunuja ja periaatteessa hyvä näköyhteys toisiin. Naitiin semmoisen melko ison ikkunan edessä sohvalla ja vaimo ihme ja kumma antoi olla verhot auki. Ai että oli kiihottavaa paukuttaa rehevä naista oikein kunnolla siinä periaatteessa kaikkien nähden, vaikka en usko, että sitä kumminkaan näki. Saunan jälkeen istuin ulkona terassilla ja vaimo tuli siihen semmoisessa yöasussa ja istui syliin. Siinä istuttiin ja rakasteltiin. Katsoin leveää peppua ja puristelin d kupin rintoja ja nautin. Joka ilta nussittiin ja verhot auki.
Mies43 kirjoitti:
Rehevät ja muodokkaat naiset kiihottaa. Tuli just harrastettua aika estotonta seksiä oman rehevä naisen kanssa vuokramökissä. Se oli semmoinen camping alue missä oli mökkejä ja asuntovaunuja ja periaatteessa hyvä näköyhteys toisiin. Naitiin semmoisen melko ison ikkunan edessä sohvalla ja vaimo ihme ja kumma antoi olla verhot auki. Ai että oli kiihottavaa paukuttaa rehevä naista oikein kunnolla siinä periaatteessa kaikkien nähden, vaikka en usko, että sitä kumminkaan näki. Saunan jälkeen istuin ulkona terassilla ja vaimo tuli siihen semmoisessa yöasussa ja istui syliin. Siinä istuttiin ja rakasteltiin. Katsoin leveää peppua ja puristelin d kupin rintoja ja nautin. Joka ilta nussittiin ja verhot auki.
Saikos nainenkin orgasmin? tämä aina ihmetyttää..
Vierailija kirjoitti:
Mies43 kirjoitti:
Eihän tuossa sanottu edes että mies sai orgasmin. Nyt yrität kyllä repiä tuota omaa ”keskusteluasi” vähän turhan epätoivoisesti. Onko tylsää vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies43 kirjoitti:
Eihän tuossa sanottu edes että mies sai orgasmin. Nyt yrität kyllä repiä tuota omaa ”keskusteluasi” vähän turhan epätoivoisesti. Onko tylsää vai?
No jos mies kirjoittaa "paukuttavansa kunnolla".. ei se oiekin ainakaan minun seksiunelmaani vastaa, varmaan miehen. Joten saikos nainen? Miksi tästäkin kysymyksestä pitää nainen syyllistää??!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies43 kirjoitti:
No paukuttelit aikasi etkä siis saanut vai? Ja minäkö olen tylsistynyt? Voi herttinen sinua mies.
Ei,nimikin sen sanoo extra laardi!
riippuu onko kyseessä XL vai vauva.fi XL (yleensä noin 3XL)