Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko XL-kokoinen nainen olla haluttava ja seksikäs?

Vierailija
13.12.2014 |

Haluaisin tietää, mitä miehet yleisesti ajattelevat isompikokoisista naisista seksuaalisessa mielessä... Omalle miehelleni olen aina kelvannut eikä liikakiloni ole häntä haitanneet, mutta olen ehkä salaa ajatellut, että onko hän jonkinlainen "luonnonoikku" kun minusta innostuu... En ole mitenkään valtava, mutten kuitenkaan missään missinmitoissa, eli löytyy kyllä mistä ottaa kiinni... Joskus mietin, ihaileeko mieheni minua vain koska olen kasvoiltani kaunis, vai voiko hän todella pitää vartaloani eroottisena, vaikka se on kaukana timmistä...?! Mietin, haaveileeko mies siitä millaista olisi harrastaa seksiä jonkun hoikan kanssa :/. Typerää, koska enhän minäkään haaveile seksistä minkään timmin lihaskimppu-miehen kanssa, vaan innostun nimenomaan omasta miehestäni...

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:41"]

Haluaisin tietää, mitä miehet yleisesti ajattelevat isompikokoisista naisista seksuaalisessa mielessä... Omalle miehelleni olen aina kelvannut eikä liikakiloni ole häntä haitanneet, mutta olen ehkä salaa ajatellut, että onko hän jonkinlainen "luonnonoikku" kun minusta innostuu... En ole mitenkään valtava, mutten kuitenkaan missään missinmitoissa, eli löytyy kyllä mistä ottaa kiinni... Joskus mietin, ihaileeko mieheni minua vain koska olen kasvoiltani kaunis, vai voiko hän todella pitää vartaloani eroottisena, vaikka se on kaukana timmistä...?! Mietin, haaveileeko mies siitä millaista olisi harrastaa seksiä jonkun hoikan kanssa :/. Typerää, koska enhän minäkään haaveile seksistä minkään timmin lihaskimppu-miehen kanssa, vaan innostun nimenomaan omasta miehestäni...

[/quote]

Kannattasko kuunnella itseään??  "omasta miehestäni.." .  Kannattasko oikeasti keskustella sen oman miehen kanssa?  Kaikki voi haluta vaihtelua joskus, vaikka puhumisen astella, anna siihen mahdollisuus ilman syyllistämistä.

Vierailija
82/143 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihrainen kansa. Nussiminen on päähupia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:20"]

Selityksiä löytyy yhtä kärkkäästi kuin herjoja. Puolet suomalaisista on lihavia. Sitä on turha pistää minkään muun kuin itsekurin puutteen piikkiin. http://www.thl.fi/fi/tutkimus-ja-asiantuntijatyo/hankkeet-ja-ohjelmat/kansallinen-lihavuusohjelma-20122015/lihavuus-lukuina/lihavuuden-yleisyys-suomessa

[/quote]

Montako tutkimusta on siitä, auttaako pelkkä itsekuri?   Geneettisestä ja suolistobagteereista taitaa löytyä enemän.

Vierailija
84/143 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xl muotoisia naisia tulee Ihailtua halukkaan näköinen sexikkään näköinen ottaa Hoitoon

Vierailija
85/143 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainen raskas olemus on itsekurin puutosta, ellei ole jokin sairaus ja lääkkeet jotka aiheuttavat lihoamista ja liiallista ruokahalua.
Tämä on faktaa ei fiktiota. Vielä 80-luvulla ei ollut näin valtavasti lihavia nuoria kuin nykyään. Mistähän se johtuu? Sitä ei ole vaikea arvata. Ylensyönti ja mässäily sekä liikunnan vähäisyys ja itsekurin puute saa aikaan ilmiön mitä sanotaan lihavaksi ylipainoiseksi ihmiseksi. Niin se vain on. :)

Vierailija
86/143 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on . Mutta mutta. Kuinka paljon Suomessa on ilkeitä pahansuopia itsekkäitä tunteettomia ihmisiä jopa narsisteja ja erittäin röyhkeitä valehtelijoita? Ja ovatkohan he minkä kokoisia ja näköisiä?

Vierailija
87/143 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups

Vierailija
88/143 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riika Sillanpää on hyvä esimerkki siitä, että vaikka olisikin hiukan enemmän kiloja, niin seksikkyys on ja pysyy. Tämä entinen tv-kuuluttaja oli kuulemma saanut valtaisan määrän katsojilta kirjeitä (joissa jotkut jopa kosivat Riikaa), enkä ole koskaan kenenkään kuullut sanallakaan sanovan: että Riika olisi liian pulska. Sen sijaan olen kuuluut sanottavan, että Riika on aivan uskomattoman kaunis ja seksikäs. Puhumattakaan että hän on kaikkien aikojen paras ja miellyttävin tv-kuuluttaja. Elikkä kyllähän se kokonaisuus ratkaisee, että onko nainen seksikäs vaiko ei. Tosin harva nainen on niin jumalaisen kaunis kasvoiltaan kuin tämä kyseinen Riika, puhumattakaan hänen muista avuistaan, jotka tekivät hänestä todella seksikkään. Itselläni on videolla kymmenittäin Riikan kuulutuksia, ja täytyy kyllä sanoa, että hän on ehdottomasti kauneimpia ja seksikkäimpiä naisia, joita koskaan olen nähnyt.

Vierailija
89/143 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule kyllä olette seksikkäitä, kunhan ette ala huutamaan mitään törkeyksiä. Kerran oli yksi tuttavamme joka aina työnsi miehiä pois, keskustelimme vaimoni ja tämän naisen kanssa asiasta. Selvisi että hänellä oli huono itsetunto ja että oli tehnyt itselleen suojakilven. "hyökkäys on paras puolustus" keskustelimme tämän jälkeen monestikkin asiasta, eräänä iltana tuo nainen soitti ja kysyi voimmeko tulla ystäväni kanssa kylään. Hän oli löytänyt miehen itselleen, tuo mies oli erittäin miellyttävä. Nyt myöhemmin heillä on jo kaksi lastakin. En syytä ketään mutta olkaamme ihmisiä toisillemme niin kaikki on mukavampaaM50+.

Vierailija
90/143 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi xl-rakastajien pitää aina haukkua hoikkia? Ovat löysiä, täynnä itseään, huonoja sängyssä, rumia, kuin poikia... Kovasti on ennakkoluuloja ihan pelkän painon perusteella. 

Vastauksena että moni mies tykkää muhkummasta, moni ei. Miehet ovat yksilöitä ja niitä mahtuu niin monenlaisia maailmaan. Mun oma mies tykkää lyhyttukkaisista naisista ja tästä tulee usein kauhea poru naisten kesken että ei mitenkään voi pitää paikkaansa, mies on homo tai valehtelee...

Vierailija
91/143 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä yleensä ihan rauhassa saa baareissa,ravintoloissa,tanssipaikoilla olla. Varmaankin 30 hujakoilla oleva bmi karsii miesten kiinnostavuutta, vaikka aika rintava ja muuten mielestäni vetävä olemus.

Vierailija
92/143 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aito oikea xl-kokoinen nainen on oikein kiihottava ja haluttava.

nimim. kokemusta on

Vierailija
93/143 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut, kyllähän sitä omanikäistä. Mutta juttelee tulevat yleensä 15 vuotta vanhemmat miehet.

Vierailija
94/143 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä mutta kaunis nainen on tosi seksikäs...kiva naida sopivasti pyöreää naista!!!!

Vierailija
95/143 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin nautin seksistä naisen kanssa, joka on ulostelematta Nainen ja pyöreä. Kaikki herkullisuus tulee ilmi vasti vilpittömässä "lähellä olossa", jolloin naiseus tuntuu kaikkialla mitä tunnen pehmeytenä ja ihanana tiukkuutenakin. Osasinko selittää? Olisin heti halukas, jos pehmoinen lähestyisi ;) / wiljami

Vierailija
96/143 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan monet tyytyvät XL-naiseen, eipä ne miehetkään yleensä mitään urheilijoita ole. Monesti keksitään kaikkia tekosyitä ettei vaan tarvitse urheilla, vaan sanotaan että "OLEN TODELLA ONNELLINEN NÄIN" :D

Vierailija
97/143 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin seksistä naisen kanssa, joka on ulostelematta Nainen ja pyöreä. Kaikki herkullisuus tulee ilmi vasti vilpittömässä "lähellä olossa", jolloin naiseus tuntuu kaikkialla mitä tunnen pehmeytenä ja ihanana tiukkuutenakin. Osasinko selittää? Olisin heti halukas, jos pehmoinen lähestyisi ;) / wiljami[/quote]

Wiljami, haluaisitko oikeasti tuntea XL naisen pehmeyden?

Vierailija
98/143 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aito oikea xl-kokoinen nainen on oikein kiihottava ja haluttava.

nimim. kokemusta on

Totta.

Vierailija
99/143 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse xl-naisena ainakin nautin täysin rinnoin ja pepuin miesten huomiosta. Miehet ovat ihan hassuja...N37

Vierailija
100/143 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi.