Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko XL-kokoinen nainen olla haluttava ja seksikäs?

Vierailija
13.12.2014 |

Haluaisin tietää, mitä miehet yleisesti ajattelevat isompikokoisista naisista seksuaalisessa mielessä... Omalle miehelleni olen aina kelvannut eikä liikakiloni ole häntä haitanneet, mutta olen ehkä salaa ajatellut, että onko hän jonkinlainen "luonnonoikku" kun minusta innostuu... En ole mitenkään valtava, mutten kuitenkaan missään missinmitoissa, eli löytyy kyllä mistä ottaa kiinni... Joskus mietin, ihaileeko mieheni minua vain koska olen kasvoiltani kaunis, vai voiko hän todella pitää vartaloani eroottisena, vaikka se on kaukana timmistä...?! Mietin, haaveileeko mies siitä millaista olisi harrastaa seksiä jonkun hoikan kanssa :/. Typerää, koska enhän minäkään haaveile seksistä minkään timmin lihaskimppu-miehen kanssa, vaan innostun nimenomaan omasta miehestäni...

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En panisi ihravalasta.

Vierailija
142/143 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisen pitää olla vähintään XL kokoa eikä mikään tuulen raiskaama vinkuheinä. Ennen nykyistä suhdetta seurustelin ihan mukavan naisen kanssa mutta päätin suhteen koska hän oli minulle liian hoikka. Nykyinen onkin xxl kokoa😂 kovasti hän yrittää päästä XL kokoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies43 kirjoitti:

Rehevät ja muodokkaat naiset kiihottaa. Tuli just harrastettua aika estotonta seksiä oman rehevä naisen kanssa vuokramökissä. Se oli semmoinen camping alue missä oli mökkejä ja asuntovaunuja ja periaatteessa hyvä näköyhteys toisiin. Naitiin semmoisen melko ison ikkunan edessä sohvalla ja vaimo ihme ja kumma antoi olla verhot auki. Ai että oli kiihottavaa paukuttaa rehevä naista oikein kunnolla siinä periaatteessa kaikkien nähden, vaikka en usko, että sitä kumminkaan näki. Saunan jälkeen istuin ulkona terassilla ja vaimo tuli siihen semmoisessa yöasussa ja istui syliin. Siinä istuttiin ja rakasteltiin. Katsoin leveää peppua ja puristelin d kupin rintoja ja nautin. Joka ilta nussittiin ja verhot auki.

Puutuiko jalka?