Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko XL-kokoinen nainen olla haluttava ja seksikäs?

Vierailija
13.12.2014 |

Haluaisin tietää, mitä miehet yleisesti ajattelevat isompikokoisista naisista seksuaalisessa mielessä... Omalle miehelleni olen aina kelvannut eikä liikakiloni ole häntä haitanneet, mutta olen ehkä salaa ajatellut, että onko hän jonkinlainen "luonnonoikku" kun minusta innostuu... En ole mitenkään valtava, mutten kuitenkaan missään missinmitoissa, eli löytyy kyllä mistä ottaa kiinni... Joskus mietin, ihaileeko mieheni minua vain koska olen kasvoiltani kaunis, vai voiko hän todella pitää vartaloani eroottisena, vaikka se on kaukana timmistä...?! Mietin, haaveileeko mies siitä millaista olisi harrastaa seksiä jonkun hoikan kanssa :/. Typerää, koska enhän minäkään haaveile seksistä minkään timmin lihaskimppu-miehen kanssa, vaan innostun nimenomaan omasta miehestäni...

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että te ihanan tuntuiset XL-naiset ottaisitte yhteyttä ja kertoisi miten haluatte mun lähestyvän ;) / wiljami

Vierailija
102/143 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen: EI VOI.

Ei ainakaan silloin, jos on läski. Pitkä ja sopusuhtainen nainen sen sijaan voi olla seksikäs.

Mikään ei rumenna naista niin paljon kuin läski. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse xl-naisena ainakin nautin täysin rinnoin ja pepuin miesten huomiosta. Miehet ovat ihan hassuja...N37

Hassu mies haluaisi tuntea sun herkullisen pehmeyden ;) / wiljami

Vierailija
104/143 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Xl-naiset on parasta antia. 

ei oikeastaan muu saa niin paljon päätä kääntymään, kun paksumpi beibe. 

Oon vain huomannut, että on vaikea saada kontaktia osaan isommista tytöistä. Olen hyvännäköinen, hoikka pitkä, urheilullinen. Tuntuu että lähestymistäni ei oteta vakavissaan tai jotenkin tuntuu olevan hankalaa saada rivien välistä läpi, että "sä kiinnostat mua todella paljon"

Olen ollut paljon kaikenlaisten naisten kanssa, mutta vain isommat naiset saavat libidoni huippuun ja seksuaalisen haluni todella tyydytetyksi. <3

Vierailija
105/143 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus niille on vaikea selittää, että mä haluan JUURI sut. Mutta sitten kun päässä välähtää, niin kyyti on kyllä ollut hurjaa. Eli vastaus kysymykseen, kyllä voi.

t.pervo-kake

Vierailija
106/143 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, fitnesspeppu ja kaunis nainen tai ei seiso

Vierailija
107/143 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on läskien itsetunnon pönkittämiseksi. Anna kun palautan teidät maan pinnalle. Olet lihava, et ole viehättävä, tiedät sen itsekkin. Mukava voi toki olla, mutta ei seksuaalisesti viehättävä. Ja kyllä jokainen mies haluaa hoikan naisen, täällä kommentoineet ovat 100% varmasti toisia lihavia naisia.

Vierailija
108/143 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on läskien itsetunnon pönkittämiseksi. Anna kun palautan teidät maan pinnalle. Olet lihava, et ole viehättävä, tiedät sen itsekkin. Mukava voi toki olla, mutta ei seksuaalisesti viehättävä. Ja kyllä jokainen mies haluaa hoikan naisen, täällä kommentoineet ovat 100% varmasti toisia lihavia naisia.

Hei toi on sun mielipide. Ei pidä yleistää väitettäsi. / wiljami

Vierailija
109/143 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hei ooppa nyt rehellinen kumman valitset jos vierekkäin on xxl nainen ja S koon nainen, molemmat on kaikin puolin mukavia

Vierailija
110/143 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisen seksin kannalta tuollaiset pulskan rintavat ja poikamaisen laihat lankut, jaksavat kylä kiinnostaa, vaihtelun vuoksi. Parhaat kyydit on tullut vähän pyöreiltä tytöiltä.

Mutta pulleita ihmisiäkin on olemassa sellaisia kivanpyöreitä rintavia ja reiteviä ja sitten sellaisia toisia. Selluliitit, raskausarvet, poimut ja roikkutissit eivät noin lähtökohtaisesti kiinnosta. Eihän ne tietenkään niin paljon haittaa jos on toimiva ihmissuhde, mutta ainakin itselleni tavoiteltavat tyttöystävät ovat sellaisia suht normivartaloisia ja sänkykumppanitkin saisi mielellään olla sellaisia melko terveen näköisiä.

Vierailija
111/143 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hei ooppa nyt rehellinen kumman valitset jos vierekkäin on xxl nainen ja S koon nainen, molemmat on kaikin puolin mukavia

Rehellisesti sanottuna arvostan naista kokonaisuutena. Nainen ei todellakaan ole pelkkä pillu. Törttö fitness nainen ei pärjää oikealle naiselle, jolla on haluja, eikä pelkkää näyttämistä. / wiljami

Vierailija
112/143 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173/70 ja kuvottavan läski olo. Liikaa on 5-6 kg ja itseäni ei huvita tämmöisenä mennä kenenkään kanssa vällyjen alle.

Vierailija
113/143 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 173/70 ja kuvottavan läski olo. Liikaa on 5-6 kg ja itseäni ei huvita tämmöisenä mennä kenenkään kanssa vällyjen alle.

Sä oot normaalipainoinen tai vähän alle. Empiiristen kokemusten mukaan nainen on parhaimmillaan 85 kg ja siitä ylöspäin.

t.pervo-kake 

Vierailija
114/143 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin valokuvata runsasmuotoista naista. Haluttaako tulla malliksi?

Vierailija
115/143 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämäkin viestiketju osoittaa että puolet (tai varmaan ylikin) eivät oikeesti ajattele tai tiedosta ruumiinrakenteen ja pituuden vaikutusta. Sopivalla ruumiinrakenteella voi kiloja olla huomattavasti enemmän ja sitä ei juuri huomaa kun vaa-alla... omenavartalossa voi näkyä muutama kilo jo mutta tiimalasissa ei kymmenenkään. Itse kiinnitän enemmän rakenteeseen huomiota ja asenteeseen. Mutta vielä vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen vahvasti kyllä.

Vierailija
116/143 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta murehdi olet täydellinen juuri tuollaisena.

Itse pidän XL kokoa olevista naisista yleensä he ovat parempiakin sängyssä.

Vierailija
117/143 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit vituttaa.

Vierailija
118/143 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kunnossa olevia miehiä läskit kiinnosta. Vähemmän komeille ja heikoille varmaan menee, kun ei ole valinnanvaraa heillä niin paljon.. Oma lukunsa vielä nämä Afrikan pojat, joilla ainakin Suomessa todella monella on vaalea reilusti ylipainoinen emakko kainalossa :D

Vierailija
119/143 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää myös haukkua hoikkia naisia luuviuluiksi yms. Ja toinen: miksi läskien ihannoijilla tuntuu olevan aina se ajatus, että normaali tai hoikka nainen olisi jotenkin muodoton. Pitääkö niitä muotoja olla sairaaksi asti? On paljon normaalipainoisia ja hoikkiakin naisia joilta silti löytyy tissiä ja persettä ja ovat kyllä kaukana luuviulusta. Otetaan esimerkiksi vaikka Marilyn Monroe. Normaalipainoinen, mutta kurvikas nainen vielä näteillä kasvoillakin. Ei todellakaan mikään luuviulu. Itse vaikka nainen olenkin, niin ihannoin eniten juuri normaalipainoisia naisia. Ja jotkut ovat luonnostaan hoikkia. Eivät liho vaikka kuinka söisivät kaiken maailman roskaruokia. 

Vierailija
120/143 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:45"]

Just niin. Onhan tuo nyt vitun paljo rumempi ku on tuollanen luikku ja mieti tai ootko kokeillu nussia tuollasia vastaavia? Vitun paljo parempi tuo normaalipainoinen mitä tuo luikku.

Kauneusihanteesi on siis erilainen kuin 90 %:lla maailman miehistä? Kewl.

Viestisi rivien välistä on aistittavissa, että et välttämäätä kuulu kyseisen ladyn potentiaalisiin kosija-ehdokkaisiin muutenkaan...

Ottamatta kantaa tuon hlön kommenttiin ja mielipiteisiin naisista noin muuten, niin ei kyllä pidä paikkaansa että 90% MAAILMAN miehistä pitää parempana tiukkaa fitness lookkia, jossa rasva% on matala ja lihakset erottuu. Se on länsimainen, moderni ihanne joka liittyy siihen että tuollainen kroppa on harvinainen ja kertoo muustakin kuin ulkonäöstä. Kaunishan tuo kyseinen nainen on joka tapauksessa, mutta jos MAAILMAN laajuisesti kysytään, niin vyötärö saa olla hoikka, mutta tärkeämpänä piirteenä on että pitää olla reittä ja rintaa ja lantiota ja persettä, koska ne on naisellisia hedelmällisyydestä kertovia piirteitä.

No mutta tarviiko kuitenkaan olla läski, että voi olla reittä, rintaa, lantiota tai persettä? Se on enemmänkin vartalon malli eikä lihavuus. Tiimalasivartalo on se mitä ihannoidaan. Ei XL-koko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi