Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko XL-kokoinen nainen olla haluttava ja seksikäs?

Vierailija
13.12.2014 |

Haluaisin tietää, mitä miehet yleisesti ajattelevat isompikokoisista naisista seksuaalisessa mielessä... Omalle miehelleni olen aina kelvannut eikä liikakiloni ole häntä haitanneet, mutta olen ehkä salaa ajatellut, että onko hän jonkinlainen "luonnonoikku" kun minusta innostuu... En ole mitenkään valtava, mutten kuitenkaan missään missinmitoissa, eli löytyy kyllä mistä ottaa kiinni... Joskus mietin, ihaileeko mieheni minua vain koska olen kasvoiltani kaunis, vai voiko hän todella pitää vartaloani eroottisena, vaikka se on kaukana timmistä...?! Mietin, haaveileeko mies siitä millaista olisi harrastaa seksiä jonkun hoikan kanssa :/. Typerää, koska enhän minäkään haaveile seksistä minkään timmin lihaskimppu-miehen kanssa, vaan innostun nimenomaan omasta miehestäni...

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:43"]

Ei kiitos. Ylipaino kertoo paljon kantajastaan - itsekurin puute, yksinkertaisten konseptien ymmärtämättömyys (termodynamiikan lait), piittaamattomuus, ahneus... Toisella puolella planeettaa pienet lapset kuolevat kirjaimellisesti nälkään ja toisella puolella mässäillään kyltymättömästi niin, että ylimääräistä, tarpeetonta ihraa kertyy lanteille siinä määrin, että lyllerrellessä hyllyy. Tosi seksikästä.

[/quote]

Lihavuudella ei ole mitään tekmistä kuvailemiesi asioiden kanssa. Tuliko mieleen, että kaikki eivät halua olla "normaalipainoisia"? En minä ainakaan. Tämä paino missä olen on juuri sopiva minulle. Ei tod. ole mistään itsekurista kysymys; en ole elämässäni kertaakaan yrittänyt edes laihduttaa. EI tulisi mieleenikään.

Sairaalloinen lihavuus on taas saman ongelman toinenpuoli kuin nälkään kuoleminen. Tälläinen ihminen kuolee oikeastaan nälkään solutasolla. Eli ruoassa ei ole ravinteita ja sitä pystyy vetemään suuria määriä. Ja koska tämä kolleroi SUORAAN tulotason kanssa niin vedäpä siitä johtopäätöksiä. Köyhillä ei ole itsekuria vai? Köyhät ovat piittamattomia ja ahneita? Ahneet löytyvät ihan jostain muualta ja he syövät ihmisten elämiä. 

Entäpä kaikki masennuksen vuoksi lihoneet? Ovatko heidänkin ongelmansa heidän paskuutensa syytä? Ei vaan esimerkiksi yhteiskunnallisen muutoksen, yksinäisyyden, yhteisöllisyyden puuttuminen jne. syiden vuoksi. 

Ihmiset oireilee eritavalla. Ilmeisesti lihavuus on väärä tapa voida huonosti?

Vierailija
42/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:14"]

Eli ao. kuvassa vasemmalla puolella oleva "ennen" -kuva on sellainen, että siihen kun kasaisi fläsää vielä 10 kiloa niin sitten olisi passeli?

Ennen 170/70, jälkeen 170/60.

Pahus soikoon. Typykällä meni dieetti väärin päin.

Lihottaa olisi pitänyt, mutta meni perkele laihtumaan. Nyt ei Rane Utsjoelta tykkää enää yhtään.

[/quote]

Just niin. Onhan tuo nyt vitun paljo rumempi ku on tuollanen luikku ja mieti tai ootko kokeillu nussia tuollasia vastaavia? Vitun paljo parempi tuo normaalipainoinen mitä tuo luikku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 05:39"]

Lihavuudella ei ole mitään tekmistä kuvailemiesi asioiden kanssa. Tuliko mieleen, että kaikki eivät halua olla "normaalipainoisia"? En minä ainakaan. Tämä paino missä olen on juuri sopiva minulle. Ei tod. ole mistään itsekurista kysymys; en ole elämässäni kertaakaan yrittänyt edes laihduttaa. EI tulisi mieleenikään.[/quote]

Pahoitteluni siitä kun unohdin listata itsekkyyden yhdeksi syistä.

Siitähän tuossa sinun kohdallasi on selkeästi kyse, ajattelet vain omaa napaasi ja kerrytät rasvakerrosta sen ympärille viis veisaten planeettamme rajallisista resursseista. Lisäksi rasitat täysin tarpeettomasti julkisen terveydenhuoltomme kulupuolta.

Tunnut olevan vieläpä ylpeä asiasta!

Sairaalloinen lihavuus on taas saman ongelman toinenpuoli kuin nälkään kuoleminen. Tälläinen ihminen kuolee oikeastaan nälkään solutasolla. Eli ruoassa ei ole ravinteita ja sitä pystyy vetemään suuria määriä. Ja koska tämä kolleroi SUORAAN tulotason kanssa niin vedäpä siitä johtopäätöksiä. Köyhillä ei ole itsekuria vai? Köyhät ovat piittamattomia ja ahneita? Ahneet löytyvät ihan jostain muualta ja he syövät ihmisten elämiä. [/quote]

Ylikansallisten, mikroravinne-köyhää ja kaloritiheää ruokaa myyvien yhtiöiden monopoli ja pohjaton ahneus esim. Meksikon ja Brasilian slummeissa on todellinen ja suuri ongelma.

Tuoreita, mikroravinne-rikkaita raaka-aineita ei yksinkertaisesti ole tarjolla tai jos onkin, niin ne ovat alueiden asukkaiden ulottumattomissa korkean hinnan vuoksi. Silti vastuu omasta kehosta on edelleen ihmisillä itsellään, 3 hampurilaisen sijaan voisi ostaa yhden. Ranskalaiset voi jättää syömättä. Jnejne.

Monivitamiini-hivennaisainevalmisteet paikkaavat pahimpia puutostiloja eivätkä maksa käytännössä mitään. Saatavuudesta/hinnasta em. alueilla minulla ei kyllä valitettavasti ole tietoa.

Joka tapauksessa, länsimaissa kuten Suomessa liikalihavien ylipainon syy toisaalta löytyy aina ainoastaan omasta itsestä ja tehdyistä valinnoista.

Turha yrittää käyttää köyhyyttä tai alhaista koulutustasoa verukkeena tai puolustella omia huonoja valintojaan tyyliin "mutta, kun muutkin...".

Hyvinvointivaltiossa päättäjien tehtävä on pyrkiä takaamaan köyhyysrajan ylittävä tulotaso kaikille ja parantaa kaikkien koulutusmahdollisuuksia ja ravintovalistuksen tasoa, mutta yksilön vastuu on silti aina olemassa.

Entäpä kaikki masennuksen vuoksi lihoneet? Ovatko heidänkin ongelmansa heidän paskuutensa syytä? Ei vaan esimerkiksi yhteiskunnallisen muutoksen, yksinäisyyden, yhteisöllisyyden puuttuminen jne. syiden vuoksi. 

Ihmiset oireilee eritavalla. Ilmeisesti lihavuus on väärä tapa voida huonosti?

[/quote]

Kenen syy on masentuminen? Voiko murhamies murhanhimolleen mitään? Miksi jeppe juo? Mihin maailma päättyy? Mitä on taide?

Menee liian vaikeaksi.

Heitänpä tähän väliin kuitenkin oman arvottoman anekdoottini:

Itse olen syönyt Mirtatsapiinia (masennuslääke) vaikeisiin uniongelmiin. Aiheuttavat kuulemma tutkitusti reiluhkoa painonnousua!

Mutta arvaapa mitä - Ennen kuin aloitin niiden syömisen, konsultoin lääkäriä ja selvitin haittavaikutukset tarkkaan.

Ruokahalut nousivat, mutta pidin huolen siitä, että energiansaantini pysyi silti entisellä tasollaan.

2600 kilokaloria meni kurkusta alas keskimäärin päivässä niin kuin ennenkin vaikka välillä nälkä olikin.

Kas kummaa, en lihonut yhtään ja muutaman viikon jälkeen lääkkeen aloittamisesta ruokahalut palasivat entiselle tasolleen.

Valintoja, valintoja.

Vierailija
44/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 04:01"]

Pitäähän naisessa olla jotakin mistä ottaa kiinni. 

[/quote]

Se että on jotain, mistä ottaa kiinni on pikkuisen eri asia kuin XL-koko.

XL = Extra-Large = Erittäin suurikokoinen.

Hyi.

Vierailija
45/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:45"]

Just niin. Onhan tuo nyt vitun paljo rumempi ku on tuollanen luikku ja mieti tai ootko kokeillu nussia tuollasia vastaavia? Vitun paljo parempi tuo normaalipainoinen mitä tuo luikku.

[/quote]

Kauneusihanteesi on siis erilainen kuin 90 %:lla maailman miehistä? Kewl.

Viestisi rivien välistä on aistittavissa, että et välttämäätä kuulu kyseisen ladyn potentiaalisiin kosija-ehdokkaisiin muutenkaan...

Vierailija
46/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku muu kuin poikarakastaja tai pedifiili kertoa ihan aikusiten oikeesti! Että mikä niissä luisissa ämmissä oikein kiihoittaa? Minua ei nappaa luiset, tissittömät, perseettömät, mahattomat naiset ja kun niillä pillutkin vielä löysiä :( Muutamaa luukasaa rakastellut, ei mitään hohtoa lykkiä löysää läpeä YÖK

Vierailija
47/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Mikään ei ole niin seksikästä kuin toisella kädellä tuuppia vatsan seudun rasvamakkaroita syrjään saadakseen näköyhteyden pimpsaan ja toisella levitellä ihraisia reisiä sen verran levälleen, että väliin mahtuu.

Ja pimpin tiukkuus korreloi tasan ja tarkkaan vain ja ainoastaan rasvaprosentin ja selluliittipitoisuuden kannsa, kaikkihan tämän tietävät, eikös vain?

Vierailija
48/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:45"]

[/quote]

Kauneusihanteesi on siis erilainen kuin 90 %:lla maailman miehistä? Kewl.

Viestisi rivien välistä on aistittavissa, että et välttämäätä kuulu kyseisen ladyn potentiaalisiin kosija-ehdokkaisiin muutenkaan...

[/quote]

Ottamatta kantaa tuon hlön kommenttiin ja mielipiteisiin naisista noin muuten, niin ei kyllä pidä paikkaansa että 90% MAAILMAN miehistä pitää parempana tiukkaa fitness lookkia, jossa rasva% on matala ja lihakset erottuu. Se on länsimainen, moderni ihanne joka liittyy siihen että tuollainen kroppa on harvinainen ja kertoo muustakin kuin ulkonäöstä. Kaunishan tuo kyseinen nainen on joka tapauksessa, mutta jos MAAILMAN laajuisesti kysytään, niin vyötärö saa olla hoikka, mutta tärkeämpänä piirteenä on että pitää olla reittä ja rintaa ja lantiota ja persettä, koska ne on naisellisia hedelmällisyydestä kertovia piirteitä.

Vierailija
49/143 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ao. kuvassa vasemmalla puolella oleva "ennen" -kuva on sellainen, että siihen kun kasaisi fläsää vielä 10 kiloa niin sitten olisi passeli?

Aika hemmetin paljon paremman näköinen tuo tyttö muuten tuossa vasemmanpuoleisessa kuvassa, eikä vielä edes XL-kokoa lähimainkaan. Panisin saman tien.

Vierailija
50/143 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilemisessa tuskin on mitään pahaa.

No kumminkin. Xs vai XL...mjaa enpä ole koskaan miettinyt naisen kokoa. Kaikissa naisissa on hyvät puolensa fyysisesti ja tarraan sinne mihin passaa. Seksikkyys kumminkin on minun mielestäni pilkkeenä silmäkulmassa, hymyssä, viekoittelussa, eleissä, asenteessa ja luonteessa...

ehkä asennoidun ihmiseens ellaisena kuin se on. Kun mietin, itse fantasioin välillä isommista ja pienemmistä ja kaikkea siltä väliltä. Siinäkään en mieti visuaalista puolta vaan miltä se tuntuu. Kai kieroutunut mies. Kavereissa ainakin on sellaisia jotka tykkäävät yksi yhdestä ja toinen toisesta. Eräs ainakin hakee enempi isoja tyttöjä, vaikka on itse ihan hoikkaa poikaa. Makunsa kullakin, joten don't worrry

Vierailija
51/143 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä XL-nainen on juuri sellainen joka saa mielikuvituksen liikkeelle ja kalun kovaksi. Olen joskus seurustellut hoikan naisen kanssa, mutta se ei ollut minun juttuni. Ei vaan kiihoita luuviulut. Vaimoni on upea XL-nainen, jonka runsaat muodot saa halut heti heräämään. On isoa tissiä, peppua ja mahaa...

Vierailija
52/143 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin mies kenellä xl-kokoinen nainen. Myönnän, että kiihottaa rehevämpi nainen. Huomannu jo nuoresta asti silmäileväni esim. Seiskassa olleita Miss XL naisia. Joku niissä vaan on.

Vierailija
53/143 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikertaisesti vastaus kysymykseen  on EI VOI.

Vierailija
54/143 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun naisellisista hoikahkoista naisista, mutta oleellisin juttu on asenne. Mieluummin sekstaan aktiivisen ja halukkaan ylipainoisen kanssa kuin panen kylmää rappurallia.

Vierailija
55/143 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170 pitkä ja painan noin 85 kg. Jo kymmenen kiloa sitten alkoi miehet haukkua läskiksi ja siitä lähtien olen saanut osakseni vain ilkeitä kommentteja. Olen ollut koko elämäni pyöreä, enkä ole koskaan kelvannut kenellekään. Ehkä se on sitten kiinni mittasuhteista, minä en ole kovin sopusuhtainen, vaan isoperseinen ja reitevä. Mutta olen aina ajatellut, että läskeihin naisiin korkeintaan tyydytään, ei heitä haluta. 

Vierailija
56/143 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL on paras t: M35

Vierailija
57/143 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pyöreä nainen on seksikkäämpi kuin laiha ja myös kauniimpi. On kokemusta melkein sadasta naisesta ja huomannu että iso juuri xl kokoinen nainen on tiukempi mitä laiha luikku ja voi panna ihan kunnolla. Sellaset luikut on monesti huonoja kun isolla kalulla lykkii ihan kokomitalta ja vähän kovemmin nii tosi huonoja ja löysiä. Isoilla on nii kivan tiukka pillu aina... oma akka on L kokoa ja vähä liian laiha...

Vierailija
58/143 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olet just Ihana sellaisenaan. Leveä lantio/perä ja reitevyys on Oikean Naisen "merkki".

Vierailija
59/143 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 09:55"]

Kyllä XL-nainen on juuri sellainen joka saa mielikuvituksen liikkeelle ja kalun kovaksi. Olen joskus seurustellut hoikan naisen kanssa, mutta se ei ollut minun juttuni. Ei vaan kiihoita luuviulut. Vaimoni on upea XL-nainen, jonka runsaat muodot saa halut heti heräämään. On isoa tissiä, peppua ja mahaa...

[/quote]

Moi heli 78kg

Vierailija
60/143 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kysymykseen suora vastaus. Itse en innostu missään nimessä XL kokoisesta naisesta, olkoon hän kasvoiltaan kuinka kaunis tahansa. L kokokin naisella alkaa olemaan out, jos alle 180 cm pitkä.

Mies 177/90 tiukkaa ylipainoa.