Apua! 20v tyttäreni seurustelee 34v miehen kanssa!
En siis itse ole asiaa vastaan. Vaan mieheni. Olemme tavanneet tämän miehen, hän on oikein kohtelias ja mukava. Mutta mieheni haluaa katkaista välit tyttäreemme jos jatkaa seurustelua. Mieheni mukaan tuollainen pitkähiuksinen goottimies ohjaa tyttäremme väärille teille! (todettakoon että tyttäremme on ollut gootti teini-iästä asti) Olen puun ja kuoren välissä. Jos asetun tyttäreni puolelle, mieheni suuttuu. Jos taas mieheni puolelle (mitä en halua) tyttäreni suuttuu. Mitä tekisin? Ei tuo ukko järkipuhetta kuule...
Kommentit (7)
Apua apua apua apua apua. Apua miksi joka toinen aloitaa viestinsä apua apua apualla?
No kerro miten minä voin auttaa sinua?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:12"]
En ole ikis... Ap
[/quote]'
Älä jaksa, näitä avauksia on kohta kymmenen tehty parin tunnin sisään, jotain rajaa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:12"]
En ole ikis... Ap
[/quote]'
Älä jaksa, näitä avauksia on kohta kymmenen tehty parin tunnin sisään, jotain rajaa.
[/quote]mutta MÄ en ole ikis, tai kuka se sitten onkaan.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:12"]Apua apua apua apua apua. Apua miksi joka toinen aloitaa viestinsä apua apua apualla?
No kerro miten minä voin auttaa sinua?
[/quote]miten taon mieheni kalloon järkeä? Ap
No ette te voi enää tolle asialle mitään. Tyttärenne on aikuinen ja sen seurustelut kumppani ei kuulu teille.
Ikis, cmoon :D
Mee nukkumaan.