onko Luna hyvä nimi lapselle?
Niin onko? Entä Marie esim. toiseksi nimeksi. Tai Luna-Marie? Kertokaa mielipiteenne.
Kommentit (29)
Mulla tulee siitä mieleen mun koira.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:37"]
Vääntyy Muna-Larieksi
[/quote]
On sinulla mielikuvitusta..
4 / niin muuten vääntyykin. Saamari, pakko haudata ainakin yhdistelmänä.
Kuulostaa vähän strippari-nimeltä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:37"]
Vääntyy Muna-Larieksi
[/quote]
On sinulla mielikuvitusta..
[/quote]
no kun ei edes ole, sehän on normi sanamuunnos.
Ole varovainen luna-nimen kans jos sukunimi alkaa ämmällä, esim luna makkonen=muna lakkonen
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:45"]Ole varovainen luna-nimen kans jos sukunimi alkaa ämmällä, esim luna makkonen=muna lakkonen
[/quote]
Luna makkonen= mana lukkonen hiukan tarkkuuttaa jookos.
Luna on oiva nimi, varsinkin jos sukunimenne on Lovegood. Marie taas, jos sukunimenä Keksi.
Jos haluat lastasi haukuttavan koulussa kuuksi tai peiliksi niin stä vaan.
Piti sanomani että suosittu koiran nimi. =)
Musta Luna ois ainakin ihana nimi! Erikoisempi jota ei varmasti tuttujen lapsilla ainakaa olis :)
Ja mun mielestä toi nimen vääntely ja kääntely on typerää.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:45"]Ole varovainen luna-nimen kans jos sukunimi alkaa ämmällä, esim luna makkonen=muna lakkonen
[/quote]
Luna makkonen= mana lukkonen hiukan tarkkuuttaa jookos.
[/quote]
jos sukunimen ja etunimen etukirjaimet vaihtaa päikseen, tulee siitä muna lakkonen, ei ole sanamuunnosjuttu, jookos joo.
Epsanjaksi peili, kuu ja muuta kivaa.
Lunahan on kuun jumalatar joka palvoo vulvaa... Että siitä vaan jos siltä tuntuu..
Marie on ihana. Luna on varmasti ihan ok, jos itse pidätte. Itse en laittaisi niitä yhteen, koska eivät ole ihan samantyylisiä.