Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaan sairastuva rokottamaton estää osaltaan myös muiden ihmisten terveydenhuollon

Vierailija
15.10.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008330703.html

Voi sanoa, että rokottamaton koronan kerääjä on todellinen tulppa muiden ihmisten terveydenhuollolle. Milloin alkavat todelliset pakkokeinot yleisen edun nimissä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites koronaan sairastunut rokotettu? Eri asia tietysti vai 😂

Vierailija
2/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotettu on tehnyt terveysviranomaisten suosittelemat toimenpiteet jotka pienentävät riskin niin pieneksi kuin se nykypäivänä on mahdollista saada. Rokottamaton jättää ne tekemättä tarkoituksella ja ohjeista piittaamatta joten totta kai kyse on eri asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs koronan jo sairastanut rokottamaton, jolle rokotetta ei edes anneta?

Vierailija
4/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi rokotettu aggre,menes nyt työntämään pää vaikka vessanpönttöön jos THL niin käskee 🤣

Vierailija
5/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tehnyt kaikkensa estääkseen sairastumisen. Rokotettu, vaikka sairastuisikin koronaan, myöskin rasittaa terveydenhoitojärjestelmää (=joutuu sairaalaan) huomattavasti pienemmällä todennäköisyydellä kuin rokottamaton.

Mutta kaiken tämänhän sinä trolli jo tiesitkin, eikö vain?

Vierailija
6/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys joutua sairaalahoitoon on todella pieni. 180 on sairaalassa 5,5 miljoonasta. On todennäköisempää voittaa lotossa päävoitto kuin joutua sairaalaan varsinkin jos välttelee vielä ihmiskontakteja niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
7/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta olkoon tilanne täällä Suomessa millainen tahansa. Potilas jonolla ei merkitystä minulle. Rokotettuja v*tuttaa kun rokote vastustajia paljon. Mulle yks hailee🤣. Ei 💉❌

Vierailija
8/8 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotetta kirjoitti:

En ota rokotetta olkoon tilanne täällä Suomessa millainen tahansa. Potilas jonolla ei merkitystä minulle. Rokotettuja v*tuttaa kun rokote vastustajia paljon. Mulle yks hailee🤣. Ei 💉❌

Sinä olet juuri elävä esimerkki sille miksi pakkorokotukset pitää ottaa käyttöön ja epäilemättä ne myös tulevat, koska et varmasti ole ainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä