Koronaan sairastuva rokottamaton estää osaltaan myös muiden ihmisten terveydenhuollon
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008330703.html
Voi sanoa, että rokottamaton koronan kerääjä on todellinen tulppa muiden ihmisten terveydenhuollolle. Milloin alkavat todelliset pakkokeinot yleisen edun nimissä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mites koronaan sairastunut rokotettu? Eri asia tietysti vai 😂
Rokotettu on tehnyt terveysviranomaisten suosittelemat toimenpiteet jotka pienentävät riskin niin pieneksi kuin se nykypäivänä on mahdollista saada. Rokottamaton jättää ne tekemättä tarkoituksella ja ohjeista piittaamatta joten totta kai kyse on eri asiasta.
Entäs koronan jo sairastanut rokottamaton, jolle rokotetta ei edes anneta?
Taas yksi rokotettu aggre,menes nyt työntämään pää vaikka vessanpönttöön jos THL niin käskee 🤣
Vierailija kirjoitti:
Hän on tehnyt kaikkensa estääkseen sairastumisen. Rokotettu, vaikka sairastuisikin koronaan, myöskin rasittaa terveydenhoitojärjestelmää (=joutuu sairaalaan) huomattavasti pienemmällä todennäköisyydellä kuin rokottamaton.
Mutta kaiken tämänhän sinä trolli jo tiesitkin, eikö vain?
Todennäköisyys joutua sairaalahoitoon on todella pieni. 180 on sairaalassa 5,5 miljoonasta. On todennäköisempää voittaa lotossa päävoitto kuin joutua sairaalaan varsinkin jos välttelee vielä ihmiskontakteja niin paljon kuin mahdollista.
En ota rokotetta olkoon tilanne täällä Suomessa millainen tahansa. Potilas jonolla ei merkitystä minulle. Rokotettuja v*tuttaa kun rokote vastustajia paljon. Mulle yks hailee🤣. Ei 💉❌
Ei rokotetta kirjoitti:
En ota rokotetta olkoon tilanne täällä Suomessa millainen tahansa. Potilas jonolla ei merkitystä minulle. Rokotettuja v*tuttaa kun rokote vastustajia paljon. Mulle yks hailee🤣. Ei 💉❌
Sinä olet juuri elävä esimerkki sille miksi pakkorokotukset pitää ottaa käyttöön ja epäilemättä ne myös tulevat, koska et varmasti ole ainoa.