Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö ihottumapotilaita lähetetään ottamaan aurinkoa Kanarian Saarille tms Espanjaan - kannattaako yrittää??

Vierailija
15.10.2021 |

Mulla on kuivaa ihoa säärissä ja luulen että se parane auringossa. Ainakin kesällä se ei vaiva.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaankin psoriasista.

Tuskin enää Espanjaan lähetetään. Kotimaassakin on kehittyneitä hoitomenetelmiä. Ihotautilääkäri on oikea osoite.

Vierailija
2/6 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liittyä johonkin psoriasis-potilaiden paikallisyhdistykseen ja siellä sitten mahdollisimman pian samaisen yhdistyksen hallituksen jäseneksi. Suomessa - tässä yhdistysten luvatussa maassa - kaikki ylimääräinen hyvä tuntuu aina keskittyvän yhdistysten hallitusten jäsenille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin varmaan kannattaisi hankkia diagnoosi. Käsittääkseni pitäisi olla todella paha vaikea psoriasis jotta edes pääsisi. Luulen ettei niitä enää muutenkaan saa, taitaa olla hoito-menetelmät muuttuneet. Itselle puhkesi jo lapsena, aikuisiällä siirtyi niveliin. Omakohtaista kokemusta ei siis ole järjettömän pahasta oireilusta iholla.

Vierailija
4/6 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kesällä kannattaa olla auringossa ja uida . Syö vähemmän kalsiumia ja juustoja . Juo vettä . Kyllä aurinko ja pehmeä merivesi hoitaa ihoa ja hiuksia . Merivesi on pehmeää kun siinä on mineraaleja . YouTube la Palma . Sinne ei kannata heti mennä . Voit myös laittaa itse ammeeseen vettä ja siihen kylpysuolaa . Sekä öljyä iholle .

Vierailija
5/6 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät järjestä psoriaatikoille enää aurinkolomia. Tästä on jo vuosia kun tutkin asiaa.

Tietysti raha on syynä, mutta opin myös, että osasyy on se etteivät potilaat osaa käyttäytyä. Alkoholihan oli täysin kielletty näillä lomilla (tietenkin!), mutta silti potilaat istuivat terassilla juomassa kaljaa kun kynnelle kykenivät. Myös ohjattuun ohjelmaan on pakko osallistua, mutta ihmiset halusivat vain… no, lomailla.

Ei kaikki, mutta osa.

Vierailija
6/6 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Thaimaa. Se voisi toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi