Seuraava ravintovillitys?
Mikähän mahtaa olla seuraava ravintovillitys? Gluteeniton ja karppaus alkaa olla jo aikansa eläneitä...
Kommentit (34)
Villiruoka tai sitten se hedelmiin perustuva ruokavalio.
Lähiruoka, luonnonmukaisuus pysyvät!
Tänä syksynä oli Yhteishyvä-lehdessä juttu naisesta, joka noudatti virallisia ravitsemussuosituksia. Toi on jo niin extremeä, että tuskin siitä kovin iso buumi tulee.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:58"]Mikähän mahtaa olla seuraava ravintovillitys? Gluteeniton ja karppaus alkaa olla jo aikansa eläneitä...
[/quote]
OT mutta villitys tämäkin. Ensin oli nyhtöpossu. Nyt on nyhtöleipä. :D
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:04"]
Mitä toi villiruoka on?
[/quote]
Luonnosta kerättävää ruokaa. Goodleta vaikka hortoilu
Nämähän tulee usein pienellä viiveellä isosta maailmasta. Mitähän mahtaa tällä hetkellä olla meneillään Jenkkilässä?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:59"]Villiruoka. On jo nyt nousussa.
[/quote]
Juu. Puhutko "villivihanneksista". Aivan hanurista koko homma. Itse innostuin ja päädyin poimimaan maitohorsman taimia ja voikukan lehtiä. Kaikki muu piti kuivata ja lisätä ruokaan "vähin erin", koska maku on kitkerä. Mitä ttua oikeesti?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:06"]
Mitä toi villiruoka on?
[/quote]
[/quote]
Joo ja tätä dieettiä noudattaa sitten kaupunkilaiset "tiedostavat" ihmiset :D
Muistaako kukaan enää veriryhmädieettiä?
Luulen että palataan juurille. Kotimainen peruna ja perusruuat nousevat keskiöön taas.
Metsuriseksuaalisuuteen liittyen, kivekset ja pettuleipä, höysteenä jäneksiä ja ketunleipää.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:09"]Luulen että palataan juurille. Kotimainen peruna ja perusruuat nousevat keskiöön taas.
[/quote]
tai sitten hyönteisten syönti. Niissähän on paljon proteiinia.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:06"]
Mitä toi villiruoka on?
[/quote]
[/quote]
Hih, siinä vegaaneille haastetta. Talvella imeksitään jääkuutioita ja haistellaan snagarin tuoksuja. Vai käveleeköhän ne Aasian luontoon keräilemään soijapapuja?
Synteettinen liha tulee markkinoille. Ympäristö- ja eläinystävällistä.
Kunhan vaan hinta saadaan tippumaan, mutta tiedehän etenee paikoin harppauksin.
Odotan innolla.
Villiruoka on jo laskusuunnassa! Luulen että lisäaineettomuus voi olla kova juttu.
Villiruoka. On jo nyt nousussa.