Kauneinta mitä sinusta on joku sanonut?
Yleensähän sanoessa ei koskaan voi oikein tietää kuinka paljon se mitä toiselle sanoo voi tälle merkitä. Mikä on sinulle sanottuna jäänyt kauniina mieleesi?
Kommentit (26)
Näytän melkein filmitähdeltä. Tämä tosin n. 30v sitten - nyyh!
Työhaastattelun jälkeen se että vaikutin lämpimältä ihmiseltä ja se että edellinen esimieheni sanoi minun olevan maailman kiltein. Kertoi myös hänestä että hän toivoi itsekin olevansa sellainen.
Olit meidän luokan nätein ja mukavin tyttö. Sanojana 3 luokan poikaa peruskoulun päätyttyä.
Hyvä suun käytto taito ja timmi perä.
Yksi mies sanoi minulle, että olen erityinen. Sitten olen kuullut olevani hauska ja kauniskin.
”Olit ensimmäinen jonka perseeseen olen lauennut.”
”Sulla on erittäin hienotunteinen ja ystävällinen, mutta myös ammattitaitoinen tapa lähestyä ihmisiä - ongelmatilanteissakin”
Sanoi esimieheni. Miehiltä en ole kuullut paljoa kehuja elämäni aikana.
N27
Onko kauneimmat asiat ulkoisia???
Minun ulkonäköä on kehuttu paljon, mutta sisin on ihmisessä kauneinta. Kuten tuossa aiemmin kirjoitin mm kiltteydestä ja lämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minun ulkonäköä on kehuttu paljon, mutta sisin on ihmisessä kauneinta. Kuten tuossa aiemmin kirjoitin mm kiltteydestä ja lämmöstä.
Kun yleensäkään kuulee mitään kaunista itsestään, kaikki otetaan vastaan ;)
Esimieheni kehui minua täydelliseksi, tosin lopuksi tuli sana idiootti!
“Sinussa on vanamon hiljaista kauneutta.” Kiitos, Lasse, ja lepää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yleensäkään kuulee mitään kaunista itsestään, kaikki otetaan vastaan ;)
Suurinta osaa ei kannata ottaa vastaan, vaan jättää omaan arvoonsa. Sanahelinää. Terv. kyynikko (vaiko sittenkin realisti)
Vierailija kirjoitti:
Rehevä nainen.
Ja sekö oli kohteliaisuus?
Olet riuska työhevonen. Tämän sanoi aviomieheni 30 vuotishääpäivänämme.
Että mulla on tarttuva nauru.