Paljonko tililläsi on rahaa?
Entäs velkaa? Koetko olevasi hyvissä varoissa?
Ihan uteliaisuuttani pohdin...
Kommentit (172)
Tilillä 3,49 €, velkaa puolet 190000 eurosta, ja 5000 luottokortilla... Olen akateeminen, ihan hyvän työpaikan omaava yli neljäkymppinen nainen. Rahat ei vaan pääkaupunkiseudun asumis-ym. kustannusten takia riitä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:15"]
Käyttötilillä reilut 1000 euroa, säästötileillä n. 5000 euroa. Ei velkoja.
Koen, että minulla on rahaa hyvin eli vähintään yhden ihmisen tarpeiksi. :)
[/quote]
Unohtui vielä, että noiden rahojen lisäksi ei ole omaa asuntoa tai muutakaan huomattavaa omaisuutta. Ainoastaan pienen yksiön irtaimisto ja yksi kissa (maatiainen).
Käyttötilillä n. 5500 e, oma tilini. Miehen saldosta en tiedä. Yhteisellä tilillä n. 26 000. Osakkeissa ja rahastoissa n. 50 000. Velkoja ei enää ole. Siksi tuota rahaa on alkanut jäädä tileille. Nuorempana ja velkaisena ei toki ollut tuollaisia saldoja.
Enkä tunne itseäni rahakkaaksi. Töissä on käytävä. Mulla on jopa 8 vuotta vanha autokin jolla ajelen. En vaan ole materialisti. Mielummin matkustelen.
9000 käyttötilillä, 20000 rahastoissa, velaton omakotitalo, eikä muuta velkaakaan. Miehen rahoista en tiedä muuta kuin, että enemmin kuin minulla. Olen työtön, mutta pärjään rahallisesti.
"Ei niin köyhää, ettei auttaa voi, eikä niin rikasta, ettei apua tarvitse." - Suomalainen sananlasku
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:28"]
2e :D ei velkaa. Käteisenä viitisenkymppiä joka riittää mulle jouluun asti ruokiin jne. Olisi enemmän mut äiti pyytää rahaa. Aika hauska kun teillä joillain on useita tonneja tilillä, mun äidin tili on muuten kuin palkkapäivän läheisyydessä melko lähellä nollaa ja säästöjä ei ole :/
-17v opiskelija
[/quote]
Lopeta äitisi hyysääminen! Ei alaikäisen kuulu taloudellisesti hyysätä äitiään. Missä äitisi moraali on...?
[/quote]
Tiedän kokemuksesta, ettei kuka vaan henno sanoa äidilleen: ei! Olet kyllä kultainen tytär!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:25"]
Ai että paljonko on rahaa? Sen verran paljon, että voin liisata sinut koko yöksi. Paljonko veloitat? T: Toimitusjohtaja.
[/quote]
n. 290e. Velkaa on melkein 200 000e, tosin puoliksi miehen kanssa. En koe olevani hyvissä varoissa, mutta se johtuu siitä että opiskelen tällä hetkellä. Kun saan nämä opinnot pian valmiiksi, olen taas ihan hyvissä varoissa. Tämä on siis tällainen "vaihe", ja siten ihan hyvin siedettävissä. Miehellä kuitenkin ihan hyvä palkka, joten pärjätään kyllä.
Rahaa on n. 25 000€, miehen rahoista en tiedä. Yhteistä velkaa n. 150 000€. En koe olevani kovin varoissani, mutta raha ei mietitytä.
28e, 0e velkaa. Pitää tyytyä tähän vielä kun opiskelen, en aio ottaa opintolainaa.
Tilillä noin 2500 ja opintolainaa 2800.
Keväällä ehkä valmistun ja jos en saa töitä, maksan velan pois niin saa toimeentulotukea kun saldo näyttää nollaa. Velka on opintojen alkuvaiheesta ja 5 vuoden aikana olen saanut tuon summan säästöön.
Käyttötilillä reilut 1000 euroa, säästötileillä n. 5000 euroa. Ei velkoja.
Koen, että minulla on rahaa hyvin eli vähintään yhden ihmisen tarpeiksi. :)