Paljonko tililläsi on rahaa?
Entäs velkaa? Koetko olevasi hyvissä varoissa?
Ihan uteliaisuuttani pohdin...
Kommentit (172)
Parilla tilillä on yhteensä noin 24000 ja lisäksi on sitten käyttötilil. Velkaa on 47000. Koen kyllä itseni ihan hyvissä varoissa olevaksi.
Minä uskon, että enin osa esitetyistä "taseista" pitää paikkansa, ihan tasapainoisia rahajuttuja suurin osa!
15e käyttötilillä ja toisella 600e. Opintolainaa n. 13 000. Ahdistaa sillä olen siinä vaiheessa että päätän opintoja mutten saa tukia. Töitä siis etsinnässä ja vielä sellaista että voisi joskus valmistuakin.
Tili 13000, arvopaperit 50000, velka 47000, okt, mökki ja kiinteistö.
Tilillä noin 400, velkaa noin 40 000. Velkaa lyhennän ulosoton kautta ainakin seuraavat 4 vuotta
Mun tilillä rahaa 10000 säästetty pikkupuroista, velkaa pankille n 55000, asunto- ja opintolainaa, asun yksin pk-seutu.
Laskut maksettu, miehen palkkapäivä 2vk kuluttua. Tileillä n.1000e. Asuntolainaa yht.130t. Asunnon arvo 250t. Jonkin verran osakkeita, alle 10t.
Ihan ok tilanne, olen ollut syksyn käytännössä kokonaan palkattomalla opintovapaalla ja hyvin on pärjätty.
Ainahan sitä rahaa voisi enemmän olla tilillä mutta keskustassa asuvana, autottomana ja lapsettomana 25v pariskuntana ei tarvita mitään järjettömiä vararahastoja.
26 000 e eri tileillä hajautettuna, oma uudehko auto pihalla. Lainaa ei ole, tosin ei omistusasuntoakaan. Olen 22 v opiskelija, joten siihen nähden pärjään hyvin.
Tilillä n. 8000, äitiyspäivärahalla nyt. Onneksi sekin on yli 2000/kk. Velkaa n. 80 000 350000 asunnosta. Koen olevani ihan hyvissä kantimissa.
Velkaa asuntolainana n. 65 000. Rahaa käyttötilillä 950e, muilla tileillä suunnilleen saman verran kuin on velkaakin. Korkojen ollessa pienet en viitsi maksaa velkaa pois vaan olen ajatellut sijoittaa jotenkin. Olen kuitenkin jotenkin niin saamaton etten ole vieläkään sijoittanut vaikka sitä kohta vuoden olen tässä jo pohtinut. Ikää 30+ ja koen tilanteeni olevan hyvä. Olen kuitenkin perheen ainoa elättäjä tällä hetkellä (mies työtön) joten en henkseleitä paukuttelusi enkä isoja riskejä lähtisi ottamaan.
Tilillä noin 9000 sitähän sää kysyit. Turha makuuttaa rahoja tilillä enempää.
Mä en oo ikinä ees nähny tollasia rahoja, joista puhutte.
Terv. Äiti 35v,