Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ihmeen takia lehtiartikkeleissa ja mainoksissa käytetään ruuasta usein termiä ”ravintolatasoinen”

Vierailija
14.10.2021 |

Ravintoloita on miljoonaa eri tasoa ja perus-kertjuravintolan ”Rosso”-tasoinen ruoka ei todellakaan ole mitään mainostamisen arvoista saati tasokasta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa ravintolatasoinen ruoka on sellaista joka on niin laadukasta että siitä voi asiakkaalta pyytää rahaa.

Mun rakettispagettimättöannos on tosi hyvää mutta ei se pöperö ole laadukasta eikä sitä rahasta myydä kehtaisi.

Vierailija
22/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt aivan samaa. Kokemukseni suomalaisista ravintoloista kääntävät tuon mainoslauseen aivan muuksi miksi se on ilmeisesti tarkoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa ravintolatasoinen ruoka on sellaista joka on niin laadukasta että siitä voi asiakkaalta pyytää rahaa.

Mun rakettispagettimättöannos on tosi hyvää mutta ei se pöperö ole laadukasta eikä sitä rahasta myydä kehtaisi.

Kyllä tyhmälistö on halukas maksamaan melkein mistä tahansa paskasta kun se markkinoidaan heille oikein.

Vierailija
24/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tyhmälistö on halukas maksamaan melkein mistä tahansa paskasta kun se markkinoidaan heille oikein.

Tämä! Ihmettelen usein näitä kaupunkien suosituimpia ravintoloita ravintoloita. Hyvä esimerkki on Tampereen Napoli. Aina jono ulos asti ja paikka on täysin keskinkertainen mättölä.

Vierailija
25/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kokki saa mistä ruoasta tahansa hyvää. Ravintoloissa on töissä ammattikokkeja, joten ravintolaruoka on yleensä hyvää.

Varmaan sellaista tavallista, mutta mitään elämyksiä ei kyllä ravintoloissa koe. Kotona on parempaa, vaikka olen kotikokki.

Vierailija
26/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista ravintolatasoa moititaan, mutta ei tajuta että suomalaisten oma käyttäytyminen vaikuttaa ravintoloiden tasoon. Täällä on se asenne, että "otsasi hiessä on sinun perunasi viljeltävä ja siitä soppaa keitettävä".

Muissakin maissa osataan tehdä itse ruokaa mutta silti mennään ravintoloihin viettämään aikaa ja nauttimaan toisten tekemästä ruoasta.

Vierailija
27/27 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ainakaan paljoa vaadita niiltä mainostetuilta ruokatuotteilta...