Seksi ahdistaa
Haluaisin harrastaa seksiä, mutta mua ahdistaa että näytän lihavalta, rumalta ja ällöttävältä kun mua vännellään asentoihin. Pelkään etten näytä hyväktä ja teen jotain väärin, siks en uskalla myöskään seurustella.
Haluiasin, mutta tunnen itseni vastenmieliseksi. En tiiä mikä avuksi.
Kommentit (23)
Kieltämättä seksi, jossa toista väännellään asentoihin kuulostaa aika kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on? Kuullostat aika nuorelta. Sen takia noin nelikymppiset naiset ovat erittäin hyviä sängyssä, kun alkaa jo olla itsetunto kohdillaan petipuuhissa.
5 kymppiset vielä parempia, saa polkea kuin tulpatonta mopoa mutta vielä sulaa sokeri suussa eivätkä häpeille näyttää että tykkäävät seksistä.
Minuakin ahdisti ennen toistuvista raskauksista jäänyt löysä vatsanahka, vaikka muutoin melko tyytyväinen kehooni olinkin jo silloin. Jonkun aikaa eron jälkeen rohkaisin kuitenkin mieleni, hankin uusia seksikkäitä alusasuja ja lähdin treffeille.
Kaikille en toki kelvannut mutta viimeistään siinä kohtaa kun eräs mies suuteli vatsaani intohimoisesti tajusin, että ihan suotta häpeilin. Nyttemmin olen deittaillut jo useita miehiä, joiden mielestä olen kurveineni hiukan ylipainoisena jumalainen ja seksi on vapautunutta ja ihanaa. Itsevarmuus naisessa on monesta miehestä hyvin kiihottavaa ja tasapainottaa mahdollisia "kauneusvirheitä".