Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen joka et *lähtökohtaisesti* ole minusta kiinnostunut, miten voisin lähestyä sinua?

Vierailija
14.10.2021 |

Ihan tavallisessa arjessa, eli kaupassa, kahvilassa, terveyskeskuksessa jne...

Kommentit (261)

Vierailija
181/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole rasittavampaa kuin mies, joka jää roikkumaan perään ja jankkaamaan, vaikka yrität kävellä tilanteesta pois. "Mikä sun nimi  on? Onko sulla Instagramia? Anna puhelinnumero? No anna sähköposti? Lähetkö sinne ja tänne? Minne oot menossa? Sulla on kiva hattu/takki/tukka/perse/tissit. Oot nätti."

Sain kerran jankkaajan perääni, kun istuin täydessä junassa miehen viereen. En noteerannut häntä matkalla mitenkään eikä hän minua, mutta junasta pois tullessa juoksi kiinni ja jäi jankkamaan, vaikka miten yritin mutkitella karkuun tuppisuuna. Onneksi ymmärsi yskän jossain vaiheessa.

Yhdestä jankkaajasta pääsin eroon, kun sain hänet antamaan sähköpostiosoitteensa minulle ja lupasin ottavani yhteyttä. HAH.

Yhtä jankkaaja-seuraajaa piti paeta R-kioskille, koska hän olisi taatusti seurannut minua kotiin asti.

Kaikki nämä ihan normaalien työmatkojen varrella ihmisten aikaan.

Toive ajattelua, sinua kukaan jankkaja ole koskaan seurannut.

Vierailija
182/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskohteliaisuus ja hyvät käytöstavat! Iskurepliikkinä ”vaikutat mukavalta/mielenkiintoiselta” tmv. toimisi paljon paremmin kuin ulkonäön kehuminen. Tosin kannattaa varautua siihen, että jos ei lähtökohtaisesti kiinnosta, ei kiinnostusta saa heräämään millään vippaskonstilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo "negaaminen" kyllä ole minun juttuni. Minulle sopisi paremmin kehuminen. Voisin ennemmin vaikka kehaista naisen ulkonäköä, vaatteita, vartaloa.

ap

Ei, ei, ei. Negaaminen on karmea idea, mutta tuo on lähes yhtä huono. Jos joku mies, josta en ole kiinnostunut, kehuu ulkonäköäni, se on hyvin vastenmielistä. Vartalo menee jo ahdistelun puolelle. Kehu naisen älyä, huumorintajua, ystävällisyyttä, jotain, mitä oikeasti arvostat hänessä.

Tai sitten voipi jättää kehumatta kokonaan.

En tiedä, minkä ikäluokan naisista nyt puhutaan. Ehkä instasukupolvella on huono itsetunto, mutta minä 1979 syntynyt en kyllä kaipaa kehuja keneltäkään. En ole koskaan kaivannut. Tiedän kyllä, miltä näytän, tiedän, kukan olen, tiedän, missä olen hyvä. En tajua, miksi tarvitsisin egobuustia joltain random mieheltä?

Minusta on itse asiassa todella vaivaannuttavaa, jos ihmiset kehuvat. Tyyliin "onpas herkullinen kakku". -Totta helvetissä on, miksi leipoisin huonon kakun? "Sulla on niin upea pitkä tukka" -joo, tiedän, se katsos kasvaa minun päässäni ja minulla on silmät ja peili. "Sä olet niin älykäs" -no siltä se voi tyhmästä tuntua.

Kiittäminen on eri asia, mutta kehuminen? Ei aikuiset tarvitse sitä mihinkään. En itse asiassa muista, että olisin lapsenakaan kaivannut isommin kehuja. Kiittämistä tosiaan, ja kiintymyksen osoituksia, mutta en kehuja. Nykyään lapsia kehutaan jos ne vaikka saa kengännauhat itse solmittua. En tajua miksi: minulle oli kyllä palkintoa riittämiin siinä, että jess, osasin tämän! Ei se muiden ihmisten lässytys tuonut tilanteeseen mitään lisäarvoa.

Tiedän, että olen varmaan mielipiteideni kanssa aika yksin, mutta kerronkin tämän siksi, että ap lopultakin ymmärtäisi meitä naisia olevan aika erilaisia. Emme pidä samoista asioista, eikä meihin toimi samat lähestymistavat.

Vierailija
184/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole lähtökohtaisesti kiinnostunut kenestäkään enkä minkään tyyppisestä miehestä eli "iskemään" ei tarvitse kenenkään vaivautua.

Sen sijaan aidosti ystävällinen, tervehenkinen ja mukava mies ilman taka-ajatuksia voi hyvinkin alkaa vaikuttaa kiinnostavalta ajan kuluessa.

Vierailija
185/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako viipyvä katse kontakti ja vieno hymy  naisessa mitään positiivista reaktiota?

Jos nainen hymyilee takaisin niin voiko sen katsoa luvaksi pienelle juttu tuokiolle??

Vierailija
186/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun sitä älyä ja luonnetta ei näe päälle päin. Tuntuisi hölmöltä esimerkiksi kehua bussissa vastapäätä istuvan naisen älyä tai luonnetta. Toisaalta joskus naisen vartalo voisi olla hyvinkin puoleensavetävän näköinen, ja tämä ehkä olisi alun perin ollutkin se syy miksi huomaisin naisen ihmisvirrassa.

ap 

No mitä jos yrittäisit puhua jotain järjellistä kehumisen asemesta? Me ollaan kuitenkin Suomessa, täällä on äärimmäisen huonoa käytöstä puhua henkilökohtaisuuksia ventovieraille. Ja kehuminen on erittäin henkilökohtaista. Mene jenkkeihin, jos haluat tuollaista touchy-feelyä shittiä.

Suomessa ei myöskään ole tapana lähestyä ihmisiä kadulla, kaupassa, kirjastossa, joten miettisin sitä oikeasti erittäin tarkkaan. Varsinkin naisen suhteen, joka "ei lähtökohtaisesti ole sinusta kiinnostunut". Vittuako sinä kiinnostumattomia lähestyisit?

Mutta jos nyt pakko on ventovieraita julkisilla paikoilla häiritä, sopivia avauksia voisi olla:

"hei, huomasin että sulla on tuo Lundhagsin pikkurinkka. Olen ajatellut sitä itsekin hankkia, oletko ollut tyytyväinen?" (=ilmaiset heti olevasi lajitoveri)

"Huomasin että luet Andy Weirin Artemista. Mun mielestä se on vielä parempi kuin Yksin Marsissa. Mitä tykkäsit siitä elokuvasta?" (=ilmaisee olevansa lajitoveri)

Jotain tähän tyyliin, mikä viestii, että olet kiinnittänyt huomiota naiseen ihmisenä etkä sen perseeseen. Kyllä me hyvännäköiset naiset tiedämme, että te in-c-elitkin haluatte panna meitä, ei sitä tarvitse naamaan hieroa jollain väsyneillä kehuilla.

Vierailija
187/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki ap:lle tulee tässä (en tiedä onko ollut jo, en ole lukenut koko ketjua). Mutta kuvittele mielessäni unelmiesi nainen mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Minkälainen luonne hänellä on, mistä hän pitää, mistä on kiinnostunut, minkälaisia ystäviä hänellä on? Millainen koulutustaso, millainen työpaikka? Ikä, ulkonäkö, pukeutuminen, vartalo, tyyli?? Kun olet tarkasti kuvitellut mielessäsi tuon unelmiesi naisen, voit miettiä että millainen on unelmiesi naisen unelmien mies? Kelpuuttaisiko hän todella sinut? Millaisten miesten kanssa hän liikkuu ja mitä hän odottaa miehiltä? Mitä sinulla olisi tarjota tällaiselle naiselle? 

Kun olet nuo asiat pähkäillyt mielessäsi, voit alkaa aktiivisesti kehittää itseäsi siihen suuntaan joka vastaisi unelmiesi naisen miesihannetta. 

Vierailija
188/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon "negaaminen" toimii aina. Avaa keskustelu vaikka siten, että tivaat miksi kukaan haluaisi olla sen naisen kanssa parisuhteessa, mitä sillä on tarjottavaa muka, ja että netissä on paljon kauniimpia ja nuorempia naisia. Plussaa jos saat siihen mukaan myös juttua aasialaisista ja itäeurooppalaisista naisista ja niiden paremmuudesta. Myös naisen hiuksista ja vaatteista voi sanoa jotain tyyliin "Näyttäisit paljon paremmalta hiukset auki" tms. tai "Sun kropalla ei kannata käyttää tuommoisia housuja." Naiset on sulaa vahaa tän setin jälkeen.

Hmmmmh...näinköhän on?

ap

Kaikki tosipelimiehet vannoo negaamisen nimeen.

Tuo ei kaikille sovi. Pitää olla tietynnäköinen ja oloinen karski kovanaama, niin naiset alistuu. Jonnen tekemänä jää luu kouraan.

mies53v

En kyllä tiedä toimiiko se kellään. Silloin kun olin nuori ja pyörin paljon yöelämässä ja olin enemmän miesten iskuyritysten kohteena, aina välillä tuli miehiä jotka sanoi ihan hirveitä asioita. Just pointtina tölviä itsetuntoa ja saada naiselle huono fiilis. Käsitin nämä tilanteet vain siten, että kyseinen mies vihaa mua jostain syystä. Vasta myöhemmin ymmärsin, että kyseessä on iskutaktiikka.

Nuo on tehneet sen väärin. Ei negaamisen ole tarkoitus kuulostaa ilkeilyltä, vaan pienillä vivahteilla horjuttaa sitä jalustaa jolle nainen on itsensä asettanut. Ei se kaikille toimi edes oikein tehtynä, mutta joillekin toimii.

Siis täh, eikö tuo negaaminen ollutkaan huikeaa ironiaa? Luulin, että siinä kommentissa ns. pantiin halvalla p-a-ls-ta-mi-e-h-iä, joilla on niin kova into moittia naisia.

En ole nimittäin irl koskaan törmännyt siihen, että mies moittisi naista julkisesti. Tuttua tai tuntematonta. En koskaan.

Vierailija
189/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puhumalla jotain ihan normaalia ja tilanteeseen sopivaa. Mitään varsinaisia pokausrepliikkejä ei tarvitse olla, ne harvoin tuntuvat luonnolliselta. Ja jos lähtökohtaisesti en ole kiinnostunut, niin sitä voi olla aika vaikea muuttaa, mutta en loukkaannu, jos minua asiallisesti lähestytään ja mahdollisten pakkien jälkeen osataan jättää asia sikseen.

Vierailija
190/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saisi olla melkein minkä ikäinen, näköinen tai tilanne mikä tahansa, jos hän ehkä omasta alun kiusaantumisestani huolimatta onnistuisi olemaan valovoimainen, ja jatkamaan keskustelua.

Eli jos joku tulisi vaikka kaupassa heittään jotain läppää, ja olisin vähän vaivaantunut tilanteessa, voittaisi mies minut keskusteluun avoimella, iloisella ja hyväntuulisella asenteella. Jos hän onnistuisi vitsailemaan kiusallisuuden pois, ja osoittaisi keskustelu-ja kuuntelutaitoa, olisi hyvät saumat treffeihin, jos en olisi varattu.

Koska itselleni tärkeimmät piirteet ihmisessä on itsevarmuus, positiivisuus ja keskustelutaidot. Jos nämä kolme piirrettä toteutuu, kaikki on mahdollista, ja yhteisiä asioita ja kiinnostuksen kohteita löytyy ennemmin tai myöhemmin.

Pähkinänkuoressa: Hyvä keskustelutaito osoittaa älykkyyttä, kiinnostusta asioihin ja kykyä vuorovaikutukseen.

Itsevarmuus ja positiivisuus, iloisuus, taas tekee ihmisestä kuin ihmisestä viehättävän, ja lähtökohtaisesti ei niin kiinnostavasta/komeasta jne miehestä voi tulla aivan upea, komea ja ihana kunhan pääsee avaamaan suunsa.

Suurin osa ihmisistä haluaa julkisissa paikoissa kuten kaupassa tai kadulla hoitaa vaan omat asiansa rauhassa. Eikä ryhtyä lässyttämään satunnaisten ihmisten kanssa. Ei ole mitään inSentiiviä tutustua. Asia on eri mikäli tunnetaan muusta yhteydestä esim. Harrastuksesta, töistä tai opiskeluista.

Musta esim on kiva jutella tai vaihtaa oari sanaa kaupassa tai kadulla tuntemattomien kanssa. Tulee hyvä mieli ja saa energiaa. Olenkim ihmetellyt miksi jotkut vaeltaa niin piinatun oloisina. Otan osaa.

Mustakin on kiva vaihtaa muutama sana tuntemattomien kanssa, se piristää molempien päivää. Sen jälkeen kumpikin jatkaa tahoilleen eikä odota toiselta mitään sen enempää. Se taas on vähän ahdistavaa, jos joku aivan ventovieras lähestyy tutustumistarkoituksessa, koska tutustuminen on paljon henkilökohtaisempi juttu kuin se, että puhutaan hetki vaikka säästä tai jostain uudesta rakennuksesta kaupunkikuvassa tai muusta käsillä olevasta asiasta.

On tietysti mahdollista, että siinä lyhyen sananvaihdon aikana molemmille tulee sellainen olo, että haluaisivatkin tutustua. Joten voihan sitä kysyä, jos siltä tuntuu. Pitää kuitenkin olla varautunut siihen, että vastaus on todennäköisesti kielteinen.

Vierailija
191/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras vinkki ap:lle tulee tässä (en tiedä onko ollut jo, en ole lukenut koko ketjua). Mutta kuvittele mielessäni unelmiesi nainen mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Minkälainen luonne hänellä on, mistä hän pitää, mistä on kiinnostunut, minkälaisia ystäviä hänellä on? Millainen koulutustaso, millainen työpaikka? Ikä, ulkonäkö, pukeutuminen, vartalo, tyyli?? Kun olet tarkasti kuvitellut mielessäsi tuon unelmiesi naisen, voit miettiä että millainen on unelmiesi naisen unelmien mies? Kelpuuttaisiko hän todella sinut? Millaisten miesten kanssa hän liikkuu ja mitä hän odottaa miehiltä? Mitä sinulla olisi tarjota tällaiselle naiselle? 

Kun olet nuo asiat pähkäillyt mielessäsi, voit alkaa aktiivisesti kehittää itseäsi siihen suuntaan joka vastaisi unelmiesi naisen miesihannetta. 

Tämä on hyvä, joskin aika itsestäänselvä vinkki. Ainakin noin toimien minä nuorena naisena sain unelmieni miehen, ja nyt olemme olleet naimisissa 17 vuotta.

Muutenkin luulisi, että ihmisen ensimmäinen intressi olisi kehittää itseään paremmaksi kaiken aikaa about joka osa-alueella. Se helpottaa pariutumistakin kummasti, kun ei vaikuta pahnanpohjimmaiselta. Työnsä tekee paremmin, jos kehittyy koko ajan, oli työ mitä hyvänsä, ja tietysti elämä on kaikin puolin mielekkäämpää ja kiinnostavampaa, kun kehittyy koko ajan.

Vierailija
192/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole lähtökohtaisesti kiinnostunut kenestäkään enkä minkään tyyppisestä miehestä eli "iskemään" ei tarvitse kenenkään vaivautua.

Sen sijaan aidosti ystävällinen, tervehenkinen ja mukava mies ilman taka-ajatuksia voi hyvinkin alkaa vaikuttaa kiinnostavalta ajan kuluessa.

Ilman taka-ajatuksia? Mistä syystä kukaan mies edes lähestyisi naisia..

Mies53v

Vierailija
193/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon "negaaminen" toimii aina. Avaa keskustelu vaikka siten, että tivaat miksi kukaan haluaisi olla sen naisen kanssa parisuhteessa, mitä sillä on tarjottavaa muka, ja että netissä on paljon kauniimpia ja nuorempia naisia. Plussaa jos saat siihen mukaan myös juttua aasialaisista ja itäeurooppalaisista naisista ja niiden paremmuudesta. Myös naisen hiuksista ja vaatteista voi sanoa jotain tyyliin "Näyttäisit paljon paremmalta hiukset auki" tms. tai "Sun kropalla ei kannata käyttää tuommoisia housuja." Naiset on sulaa vahaa tän setin jälkeen.

Hmmmmh...näinköhän on?

ap

Kaikki tosipelimiehet vannoo negaamisen nimeen.

Tuo ei kaikille sovi. Pitää olla tietynnäköinen ja oloinen karski kovanaama, niin naiset alistuu. Jonnen tekemänä jää luu kouraan.

mies53v

En kyllä tiedä toimiiko se kellään. Silloin kun olin nuori ja pyörin paljon yöelämässä ja olin enemmän miesten iskuyritysten kohteena, aina välillä tuli miehiä jotka sanoi ihan hirveitä asioita. Just pointtina tölviä itsetuntoa ja saada naiselle huono fiilis. Käsitin nämä tilanteet vain siten, että kyseinen mies vihaa mua jostain syystä. Vasta myöhemmin ymmärsin, että kyseessä on iskutaktiikka.

Nuo on tehneet sen väärin. Ei negaamisen ole tarkoitus kuulostaa ilkeilyltä, vaan pienillä vivahteilla horjuttaa sitä jalustaa jolle nainen on itsensä asettanut. Ei se kaikille toimi edes oikein tehtynä, mutta joillekin toimii.

Se nainen ei ole asettanut itseään millekään jalustalle, vaan se on siellä joko töissä tai kavereiden kanssa viettämässä kivaa iltaa. Te itse luotte näitä ihmeteorioita naisista ja nostatte tietynnäköiset ja ikäiset naiset jalustalle joksikin pokaaleiksi, mitä pitää saada. Ei naiset ajattele noin, he haluavat vain elää elämäänsä rauhassa.

Täytyy naisena todeta, että minä olen kyllä asettanut itseni jalustalle, ja sellaiselle, ettei sitä yhdenkään miehenrääpäleen pikku vittuilut horjuta vähääkään.

Se on se sama jalusta, millä Caesar oletti vaimonsa Calpurnian seisovan. Caesarin vaimon tulee olla kaiken epäilyksen yläpuolella. Toisin sanoen, olen, ja olen aina ollut, sillä jalustalla, missä en ole iskettävissä. Kenenkään. Koskaan. Sekä sinkkuna, että parisuhteessa.

Ja todellakin, parisuhteen on mahdollista muodostua ilman, että kukaan iskee ketään tai että kehutaan ventovieraita tai flirttaillaan tai muuta hölynpölyä.

Tästä taas ap näkee, että me naiset emme ole mitään homogeenista massaa, vaan osa ei usko jalustojen olemassaoloon, osa kiipeää niille itse ja potkaisee tikkaat perässään nurin.

Vierailija
194/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on jo taas neuvottu erittäin hyvin, että _käännä tilanteesi päinvastoin_, siis joku '"lähtökohtaisesti"' ^ap:n mielestä epäkiinnostava^, jopa vastenmielinen nainen pyrkisi ^alati liimatakiaisena ap:a lähestymään^.

Pitäisi onnistua, kun ap kerran itseriittoisena = täynnä itseään, eikä välitä tois(t)en tunteista tai mielipiteestä. Lisäksi kun tuon etovan epäkohdan itsessään korjaisi, olisi silläkin jo suuri parannus yleiseen naimaonneensa.

Vierailija
195/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää aina olla itsevarma ja tarpeen vaatiessa röyhkeäkin. Äärilaitoja kannattaa kuitenkin välttää eli älä roiku perässä tai hauku, vaikka sillä hetkellä saisitkin pakit. Sellaista tekee vain luuserit. Poistu kohteliaan itsevarmasti. Nainen yleensä miettii tilannetta jälkikäteen ja seuraava kohtaaminen kertoo naisen kiinnostuksesta enemmän. Älä kuitenkaan tee aloitetta toistaa kertaa, vaan voit esim. tervehtiä ja jatkaa välittömästi matkaa. Naiselle pitää tulla tunne, että mies ei huomioi naista epätoivon takia eli tajuaa, että mies etsii pian toisen naisen, jos ei tee aloitetta. Jokainen kohtaaminen kertoo enemmän naisen kiinnostuksesta ja kannattaa nopeasti alkaa unohtamaan, jos vastakaikua ei tule. Epäsuorat kohtaamiset ovat tässä tilanteessa paras vaihtoehto, jos et vielä halua luovuttaa. Silloin naisen pitää huomata sinut, mutta sinä et saa huomata naista niin, että hän tietää sen. Tarkkaile huomaamattomasti naisen käyttäytymistä ja jos et vieläkään saa mitään huomiota, kannattaa suosiolla unohtaa kyseinen nainen. Viimeinen vaihtoehto kun on statuksen ja varallisuuden esittely ja se yleensä johtaa hyväksikäyttöön ja nainen on silloin ns. gold diggeri. Toki joitakin miehiä ei tämäkään haittaa.

Vierailija
196/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kontaktin jälkeen pitkät puhelinkeskustelut kuukausien ajan edeltäen ensimmäistä tapaamista.

Kyllä siinä huomaa, ollaanko samalla aaltopituudella. Jos ollaan, sitten voikin edetä hyvillä mielin.

Tämä vastauksena otsikkoon.

Vierailija
197/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaist jonkun, joka ei ole lähtökohtaisesti kiinnostunut? Sehän kertoo sen pienen eroottisen kipinän tai sähkön puutteesta. Jos se puuttuu ihmisten väliltä jo alussa, niin mites jatko? Juuri keskinäinen intohimo on niitä asioita, jotka ovat tärkeitä...

Vierailija
198/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut ovat sitä mieltä, että kadulla tai kaupassa ei saisi lähestyä, mutta minun mielestäni voi, jos sen tekee asiallisesti. Ei varmaan kuitenkaan voi määritellä tarkkaan niitä paikkoja ja tilanteita, joissa lähestyminen on ok. Pariskuntia on syntynyt ties millaisissa tilanteissa. Terveyskeskuksen kyllä minäkin unohtaisin, koska siellä ollaan yleensä jonkun vaivan kanssa ja ajatuksena on vain lääkärin pakeille meno ja vaivan hoidattaminen. 

Vierailija
199/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kuulin iskurepliikin: vanhempasi täytyy olla simpukoita, kun sinä olet tuollainen helmi. Toimisikohan?

Vertaisit siis naista käytännössä kasvaimeen tai känsään?

Helmi ei ole simpukan lapsi, vaan hiekanjyvän tms. kipua aiheuttavan objektin ympärille muodostunut suojakuori.

Vierailija
200/261 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä kovasti liioitellaan onnistumisen mahdollisuuksia naisille jutellessa, esitetään, että peräti 0,01% mahdollisuus, mutta kyllä se pikemminkin on niin, että onnistumisen mahdollisuus todellisuudessa on 0,00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä