Sinä nainen joka et *lähtökohtaisesti* ole minusta kiinnostunut, miten voisin lähestyä sinua?
Ihan tavallisessa arjessa, eli kaupassa, kahvilassa, terveyskeskuksessa jne...
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako viipyvä katse kontakti ja vieno hymy naisessa mitään positiivista reaktiota?
Jos nainen hymyilee takaisin niin voiko sen katsoa luvaksi pienelle juttu tuokiolle??
Juttutuokio on yhdyssana. Opettele ne ensin, kukaan ei pariudu yhdyssanarajoitteisen kanssa.
Jos sinun täytyy kysyä tuota tällä palstalla, vastaus on EI. Luultavasti luet tilannetta väärin. Sosiaalisesti normaali ihminen ymmärtäisi kyllä siinä tilantessa, mikä on sovelias menettelytapa.
Minä ole kouluni käynyt mutta hikoiluttaako sinua? oletko viisissä kymmenissä ja moonikset loppunu??
Myös viisissäkymmenissä on yhdyssana.
Eri
Mitä sitten.
sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako viipyvä katse kontakti ja vieno hymy naisessa mitään positiivista reaktiota?
Jos nainen hymyilee takaisin niin voiko sen katsoa luvaksi pienelle juttu tuokiolle??
Juttutuokio on yhdyssana. Opettele ne ensin, kukaan ei pariudu yhdyssanarajoitteisen kanssa.
Jos sinun täytyy kysyä tuota tällä palstalla, vastaus on EI. Luultavasti luet tilannetta väärin. Sosiaalisesti normaali ihminen ymmärtäisi kyllä siinä tilantessa, mikä on sovelias menettelytapa.
Minä ole kouluni käynyt mutta hikoiluttaako sinua? oletko viisissä kymmenissä ja moonikset loppunu??
Eri
Mitä sitten.
sama.
Koulut oli kai käyty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Mitä sitten.
sama.
Koulut oli kai käyty
Kyllä. Olen Työteknikko.
Osta kalliita tavaroita ja anna rahaa niin esitän kiinnostunutta.
Tästä ketjusta saa sen kuvan, että naiset ovat aina vihanneet miehiä, mutta vain yhteiskunnan rakenteista johtuen ovat joutuneet sietämään miehiä vastentahtoisesti, mutta katsovat, että nykyään ei enää tarvitse?
Minulle kerran aikoinaan kävi tällainen tositarina. Oltiin kaverin kanssa baarin jälkeen pizzalla ja siellä pöytään istui samassa baarissa ollut muija. Muija sitten totesi minulle jotain, että näytän hänen mielestään aika homolta. No, minulla oli korvis korvassa, kauluspaita ja hiukset laitettu, mutta tuo homovertaus oli liikaa ja haukuin tämän akan suu vaahdossa pystyyn. Siitäkös tämä muija kimpaantui ja kävi lähes kimppuuni suuresti raivoten. Kaverini oli välissämme rauhoittelemassa tilannetta. Lopulta menimme pihalle tupakalle ja saimme sovittua naisen kanssa riitamme. Lopulta tulimme niin hyvin juttuun, että menimme jatkoille ja nainen antoi minulle pimpparaa :D
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole lähtökohtaisesti kiinnostunut kenestäkään enkä minkään tyyppisestä miehestä eli "iskemään" ei tarvitse kenenkään vaivautua.
Sen sijaan aidosti ystävällinen, tervehenkinen ja mukava mies ilman taka-ajatuksia voi hyvinkin alkaa vaikuttaa kiinnostavalta ajan kuluessa.
Nimenomaan tuo "ajan kuluessa"! Eli sellaisia lauseita ei olekaan, joilla päätyisit naisen kanssa samantien samaan osoitteeseen, edes kahvilaan. Mutta jos saat huomion hetkeksi, jollain mukavalla lauseella/kysymyksellä, hän/joku saattaa ajan kuluessa kiinnostua. Ensin mukava lause&hymy&katse silmiin, seuraavalla kerralla/viikolla moikkaus, sitten seuraavalla taas lause/pari ja jos hän ei edelleenkään käännä selkää, niin sitten voit kysyä kahville/antaa sen käyntikortin. Odotellessa ehdit pestä&silittää vaatteesi&hiuksesi, hoidattaa hampaat kuntoon, siivota kämppäsi ja ehkä opetella paritanssin alkeet, pari uutta kieltä ja erinomaiseksi kokiksi. Eli kärsivällisyyttä ja panostusta tarvitaan. Ala tehdä tätä kaikille, ja huomaat pian, millaiset yritykset saavat naiset kääntämään selkänsä. Älä jatka lähentymistä, jos nainen osoittaa ettei kiinnosta!!! Ja jos olet kiinnostunut vain siitä yhdestä tietystä naisesta, joka on ulkoisesti..., niin erittäin epätodennäköistä. Ja älä jää jankkaamaan, jos sanotaan ei/käännetään selkä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta saa sen kuvan, että naiset ovat aina vihanneet miehiä, mutta vain yhteiskunnan rakenteista johtuen ovat joutuneet sietämään miehiä vastentahtoisesti, mutta katsovat, että nykyään ei enää tarvitse?
Tästä sen voit lukea miksi näin on.
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/e9bf20f3-3301-4918-b0ad-4157aad4521d
Roosa ja Ida kertovat, millaista on liikkua naisena ulkona – ”Turvattomuuden tunne arkipäivää”
64 prosenttia naisista kokee olonsa turvattomaksi liikkuessaan yksin kaupungilla ilta- tai yöaikaan, tutkimus kertoo.
– Mitä pimeämpää on, niin sitä enemmän koen turvattomuutta. Omasta kokemuksestani ahdistelu lisääntyy kesällä, mutta silloin voin valoisuuden ansiosta luottaa siihen, että muut ihmiset näkevät, jos jotain tapahtuu.
Turvattomuuden tunteen tunnistaa myös feministiaktivisti Ida Erämaa.
– En ole pelokas ihminen, vaan olen esimerkiksi matkustanut Afrikan konfliktialueilla, Ida kertoo.
– Silti olen pienestä asti oppinut olemaan varovainen. Naisiin kohdistuva väkivalta, toisin sanottuna miesväkivalta, on niin laajamittaista, että takaraivossa on koko ajan tunne siitä, etten ole turvassa.
Ida muistelee, kuinka on muun muassa joutunut raitiovaunussa miesporukan ympäröimäksi ja kuullut kaikenlaista perään huutelua. Tällaisissakin tilanteissa tulee turvaton fiilis, vaikka ne eivät ikinä etenisi uhkaavammiksi, Ida huomauttaa.
– Sitä ei voi nimittäin ikinä tietää etukäteen.
Turvaton olo yleistä
Yli puolet naisista, 56 prosenttia, on kokenut turvattomuuden tunnetta ulkona yksin liikkuessaan, selviää Neste K:n teettämästä tutkimuksesta. Naisten turvattomuuden kokemukset ovat yleisiä yksin ulkona ilta- tai yöaikaan liikuttaessa (81 %)
Kyselytutkimuksen toteutti Bilendi Oy ja siihen vastasi tuhat suomalaista. Otos on kansallisesti edustava.
Yksin kaupungilla liikkuminen ilta- tai yöaikaan sai 64 prosenttia naisvastaajista kokemaan olonsa turvattomaksi.
Turvattomuuden tunteita herättivät myös paikat, joissa ei ole muita ihmisiä, kuten puistot ja hiljaiset kadut. Niissä olonsa koki turvattomaksi 60 prosenttia naisvastaajista.
– Omien kokemusteni perusteella pimeän aikaan ihmiset saattavat seurata kotiin tai yrittää pysäyttää kadulla, Roosa kertoo.
Hän kertoo, että häntä on pari kertaa yritetty seurata kotiin ja päästä ovesta sisään.
– Kerran kun näin kävi, yritin pyytää apua muilta ihmisiltä, mutta kukaan ei reagoinut. Se jäi vahvasti mieleen, ettei apua välttämättä saa, vaikka sitä tarvitsisi, Roosa kertoo ja jatkaa:
– En siis ihmettele, että naiset kokevat turvattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kun paikka tulee, niin silloin ei ole varaa epäröidä. Tiukasti kiinni vaan ja pikainen tuikkaus.
Jo tällainen kirjoittelu on omiaan lisäämään vihaa ja pelkoa miehiä kohtaan. Ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
Kun paikka tulee, niin silloin ei ole varaa epäröidä. Tiukasti kiinni vaan ja pikainen tuikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä sen voit lukea miksi näin on.
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/e9bf20f3-3301-4918-b0ad-4157aad4521d
Roosa ja Ida kertovat, millaista on liikkua naisena ulkona – ”Turvattomuuden tunne arkipäivää”
64 prosenttia naisista kokee olonsa turvattomaksi liikkuessaan yksin kaupungilla ilta- tai yöaikaan, tutkimus kertoo.
– Mitä pimeämpää on, niin sitä enemmän koen turvattomuutta. Omasta kokemuksestani ahdistelu lisääntyy kesällä, mutta silloin voin valoisuuden ansiosta luottaa siihen, että muut ihmiset näkevät, jos jotain tapahtuu.
Turvattomuuden tunteen tunnistaa myös feministiaktivisti Ida Erämaa.
– En ole pelokas ihminen, vaan olen esimerkiksi matkustanut Afrikan konfliktialueilla, Ida kertoo.
– Silti olen pienestä asti oppinut olemaan varovainen. Naisiin kohdistuva väkivalta, toisin sanottuna miesväkivalta, on niin laajamittaista, että takaraivossa on koko ajan tunne siitä, etten ole turvassa.
Ida muistelee, kuinka on muun muassa joutunut raitiovaunussa miesporukan ympäröimäksi ja kuullut kaikenlaista perään huutelua. Tällaisissakin tilanteissa tulee turvaton fiilis, vaikka ne eivät ikinä etenisi uhkaavammiksi, Ida huomauttaa.
– Sitä ei voi nimittäin ikinä tietää etukäteen.
Turvaton olo yleistä
Yli puolet naisista, 56 prosenttia, on kokenut turvattomuuden tunnetta ulkona yksin liikkuessaan, selviää Neste K:n teettämästä tutkimuksesta. Naisten turvattomuuden kokemukset ovat yleisiä yksin ulkona ilta- tai yöaikaan liikuttaessa (81 %)
Kyselytutkimuksen toteutti Bilendi Oy ja siihen vastasi tuhat suomalaista. Otos on kansallisesti edustava.
Yksin kaupungilla liikkuminen ilta- tai yöaikaan sai 64 prosenttia naisvastaajista kokemaan olonsa turvattomaksi.
Turvattomuuden tunteita herättivät myös paikat, joissa ei ole muita ihmisiä, kuten puistot ja hiljaiset kadut. Niissä olonsa koki turvattomaksi 60 prosenttia naisvastaajista.
– Omien kokemusteni perusteella pimeän aikaan ihmiset saattavat seurata kotiin tai yrittää pysäyttää kadulla, Roosa kertoo.
Hän kertoo, että häntä on pari kertaa yritetty seurata kotiin ja päästä ovesta sisään.
– Kerran kun näin kävi, yritin pyytää apua muilta ihmisiltä, mutta kukaan ei reagoinut. Se jäi vahvasti mieleen, ettei apua välttämättä saa, vaikka sitä tarvitsisi, Roosa kertoo ja jatkaa:
– En siis ihmettele, että naiset kokevat turvattomuutta.
Siten että pääsen lähtemään tilanteesta heti kun haluan. Ystävällinen keskustelu on aina ok, mutta täytyy osata tulkita toisen reaktioita ja kehonkieltä, ja tarvittaessa antaa olla ja poistua tilanteesta ystävällisesti.
Olen visuaalinen ja aikas hyvä piirtämään. Osaan tehdä ihmisistä luonnostelmia, kahlita olemuksia kanvaasille. Katselisin sinua vähän hienovaraisesti, vähän etäämmältä arvioiden, mittailisin hetken. Hetken kuluttua ojentaisinkin sinulle valmiin tekemäni piirroksen itsestäsi. Ei tavallista suomessa, pitäisit ehkä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen visuaalinen ja aikas hyvä piirtämään. Osaan tehdä ihmisistä luonnostelmia, kahlita olemuksia kanvaasille. Katselisin sinua vähän hienovaraisesti, vähän etäämmältä arvioiden, mittailisin hetken. Hetken kuluttua ojentaisinkin sinulle valmiin tekemäni piirroksen itsestäsi. Ei tavallista suomessa, pitäisit ehkä?
ap
Uh, pelottava stalkkeri! En pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Uh, pelottava stalkkeri! En pitäisi.
Jossain kadulla voisi olla kamalaa.
Mutta jos istuisit kahvilassa ja selkeästi piirtäisit kaikkea muutakin, sulla olisi vaikka luonnoslehtiö siinä, tuo voisi olla ihan kiva. Et siis olisi stalkkeri vaan taitelija, joka sattuu vain silloin piirtämään minut.
Vierailija kirjoitti:
ap
Tästä tulisi mieleen ne ahdistavat tyypit, jotka turistikohteissa yrittävät väkisin myydä jotakin rihkamaa työntämällä sen käsiisi ja vaatimalla sitten rahaa. "Minä vain solmin tämän korun ranteeseesi, niin näet miten hyvältä se sinulla näyttää" -tyylillä. Yäk. Mutta joo, tilanteeseen sopivassa paikassa se voisi olla ihan ok, esimerkiksi taidemuseossa, jossa moni muukin piirtää, ja jos on ilmeistä, että olet siellä piirtämässä muutenkin, etkä vain stalkkaamassa tätä yhtä naista.
Edelleen, jos sinulla on tietty tuttu nainen mielessä, lähesty normaalisti ja ystävällisesti ilman mitään outouksia. Jos olet vieras, jahtaaminen ja kyttääminen on todella ahdistavaa ja creepyä. Luitko edellä kirjoittamani viestit (229 & 232)? Uskon, että sellainen kantaa paremmin eteenpäin, jos oikeasti haluat tutustua johonkuhun tiettyyn naiseen.
Lisään vielä yhden asian. Jos olet huomattavasti ihastustasi iäkkäämpi, unohda koko juttu ja ala katsella suurin piirtein omaa ikäluokkaasi. Älä jahtaa nuoria tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moonikset 😂😂😂
Tuota boomertermiä ei käytä kukaan alle 70v. Henkilönlyttäys ja hyökkäys joka tap. turhaa ja ohi aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kerran aikoinaan kävi tällainen tositarina. Oltiin kaverin kanssa baarin jälkeen pizzalla ja siellä pöytään istui samassa baarissa ollut muija. Muija sitten totesi minulle jotain, että näytän hänen mielestään aika homolta. No, minulla oli korvis korvassa, kauluspaita ja hiukset laitettu, mutta tuo homovertaus oli liikaa ja haukuin tämän akan suu vaahdossa pystyyn. Siitäkös tämä muija kimpaantui ja kävi lähes kimppuuni suuresti raivoten. Kaverini oli välissämme rauhoittelemassa tilannetta. Lopulta menimme pihalle tupakalle ja saimme sovittua naisen kanssa riitamme. Lopulta tulimme niin hyvin juttuun, että menimme jatkoille ja nainen antoi minulle pimpparaa :D
2 samanlaista heikkolahjaista tahdotonta tuhkakuppia nuoli ja n* toisiaan, ei kiinnosta ketään ei-korsteenia.
Parempi, että et *lähtökohtaisesti* lähestyisi lainkaan.
Miksi ap ei usko, että nainen, joka ei ole ap:sta kiinnostunut, ei kiinnostu millään pakkopeliulitempuillakaan?
Ystävällisesti?