Hyvä Joulumieli-lahjakortin saaneet
Kiinnostaisi tietää, mitä olette sillä ostaneet? Joku perhe on kuulemma ostanut suklaakonvehteja yms, mutta eikö tuo ole rajattu vain elintarvikkeisiin? Kertokaa, mitä olette ostaneet?
Kommentit (10)
Ruokaa ostin, lapsille vähän karkkia.
Ai, että köyhällä ei olisi oikeutta herkutella??
Ostin suklaata 6 boksia. Kylmäsavulihaa ja lohta
Ajateltiin ostaa jouluruoat eli lohi, laatikot, kinkku jne.
Hyh Hyh, senkin persaukiset! Ihan sama mitä ostatte, eikös olekin mukavaa Ostaa?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:02"]Pystyy ostaan konvehteja,itekki ostin! Mutta ei mun mielestä voinu ostaa nänniä? Se myyjä kassalla sano että ei äidinmaidon korvikkeita ja niitä just oltas tarvitt!
[/quote]
Joo ei äidinmaidonkorvikkeita saa ostaa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:03"]Hyh Hyh, senkin persaukiset! Ihan sama mitä ostatte, eikös olekin mukavaa Ostaa?
[/quote]
Kyllä sitä köyhät ja vähävaraiset ostavat muutenkin kuin jouluna, en minä ainakaa vuotta pysty olemaan syömättä :D
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:58"]Kiinnostaisi tietää, mitä olette sillä ostaneet? Joku perhe on kuulemma ostanut suklaakonvehteja yms, mutta eikö tuo ole rajattu vain elintarvikkeisiin? Kertokaa, mitä olette ostaneet?
[/quote]
No onhan konvehditkin elintarvikkeita!
viime vuonna saatiin, ostettiin juustoa (perus olterman), korviketta lapselle, vaippa paketti, leivän leipomis tarvikkeita, laatikon teko tarvikkeita, kahvia...
ja soitin silloin mll ja sanovat, että saa ostaa kaikkea mitä päivittäin tarvitsee, mutta ei ylellisyys tuotteita.
enemmän meidän lapsi jouluna tarvitse vaippoja ja korviketta mitä me vanhemmat jouluherkkuja.
Pystyy ostaan konvehteja,itekki ostin! Mutta ei mun mielestä voinu ostaa nänniä? Se myyjä kassalla sano että ei äidinmaidon korvikkeita ja niitä just oltas tarvitt!