Arvostele runoni
Luulin tahtovani
Olisinko tahtonutkaan
Luulin rakastavani
Rakastinko kuitenkaan
Luulin pystyväni
En oikein luullutkaan
Luulin tietäväni
Tiedot kuoli oven avattuaan
Niin voimaton on ihminen
Kun mitään ei ollutkaan
Kommentit (12)
Mä tykkään kovasti! Kannattaa jatkaa runojen kirjoittamista ehdottomasti
ei tule seuraavaa eino leinoa. yritä löytää edes yks yllättävä kielikuva.
AP, en tiedä minkä ikäinen olet. Pöytälaatikkokamaa jos olen rehellinen, mutta jos olet nuori niin voisit pyrkiä alan kouluihin tai ainakin ottaa kokeeksi vaikkapa kansalaisopistosta luovan kirjoittamisen kurssin. Ongelmana oli syvyyden puute, tavanomaisten fraasien käyttö. Mieti jotain tunnetilaa, painaudu siihen syvemmin ja anna sanojen tulla. Tuo kuulostaa mukavalta lukion aloittaneen riimeilyltä, ei substanssia. Kehitä itseäsi jos olet nuori ja aidosti mietit kirjoittamista uravaihtoehtona. Sinusta voisi hyvinkin olla siihen, kunhan saat enemmän tunnetta (elämänkokemusta) ja omakohtaista uskallusta olla erilainen, eikä matkia tiedostaen tai tiedostamatta kaikkein yleisempia fraaseja.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:48"]
Luulin tahtovani Olisinko tahtonutkaan Luulin rakastavani Rakastinko kuitenkaan Luulin pystyväni En oikein luullutkaan Luulin tietäväni Tiedot kuoli oven avattuaan Niin voimaton on ihminen Kun mitään ei ollutkaan
[/quote]
Ärsyttävää leikittelyä sanoilla. Tuntuu siltä, että sanaleikit ovat tärkeämpiä kuin ajatus. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:48"]
Sä silmäsi suljet Taas lattiaa kuljen Seinät huutaa itkuisia silmiä Kuka joskus katsoisi niitä Niin hiljaa mä näitä lattioita maalaan Hiljaisuus pään sisällön murskaa Kuka kiduttaa niitä Suljettuja silmiä
[/quote]
Turhan dramaattinen. Mitä tarkoittaa kun hiljaisuus murskaa pään? Tiedätkö itsekään? Jätä se angsti pois ja kirjoita asioista joista jotain ymmärrät.
Kiitos palautteesta, tosiaan epätoivon syövereissä ensikertaa vähän koitin purkaa, ja omassa päässä runot oli hienoja.... -ap
En tykkää.
Mutta tässä kohdassa oli kuitenkin jotain: Niin voimaton on ihminen Kun mitään ei ollutkaan
Ei se nyt ihan kauheaa ollut. Jatka ihmeessä runoilua. :)
Sä silmäsi suljet
Taas lattiaa kuljen
Seinät huutaa itkuisia silmiä
Kuka joskus katsoisi niitä
Niin hiljaa mä näitä lattioita maalaan
Hiljaisuus pään sisällön murskaa
Kuka kiduttaa niitä
Suljettuja silmiä