Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääää mä en jaksa... Rv9 ja oksentelu

Vierailija
12.12.2014 |

Että tää on...on mieli matalalla kun koko ajan oksettaa,velloo ja palelee. Töissäkin käyn salaa oksentamassa. Kotona illalla syön mitä vaan niin oksennan kohta pois. Nyt vaan makaan ja oksetus suussa. Yölläkin herään oksetusoloon, En jaksa enää..:/

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellan lettas -tyyppi on kuitenkin vääntänyt neljä mukulaa. Ois kannattanu lopettaa viim siihen kahteen jos kerran elämä seuraavat 18 vuotta on pahempaa kuin raskauspahoinvointi. Äly hoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:49"]Hellan lettas -tyyppi on kuitenkin vääntänyt neljä mukulaa. Ois kannattanu lopettaa viim siihen kahteen jos kerran elämä seuraavat 18 vuotta on pahempaa kuin raskauspahoinvointi. Äly hoi.
[/quote]

Totta, ilmeisesti 18vuotta lapsen kannsa on hänestä niin oksettavaa että raskauspahoinvointi on turhaa vinkumista siihen verrattuna. Siinä taas mahtava äiti kun lapset on kerran yhtä tuskaa hänen mielestään!

Vierailija
44/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen saikkua ja lepoa, jos vaan mahdollista. Minä sinnittelin ensin töissä pahoinvoivana ja otin vain pari yksittäistä vapaapäivää. Noin kuukauden kidutuksen jälkeen oli voimat täysin kadonneet ja pahoinvointi sitä luokkaa, ettei mikään ruoka ja juoma pysynyt sisällä. Olin pari päivää tiputuksessa ja sen jälkeen täyslevossa pari viikkoa kotona, kun en mihinkään muuhun pystynyt.

Tämä katkaisi pahoinvointikierteen ja pikkuhiljaa pystyin taas "opettelemaan" syömistä ja juomista. Pahoinvointi loppui viikolla 13 ja pystyin taas palaamaan töihin. Minulla ainakin rasitus (työnteko, lastenhoito) pahensi selvästi pahoinvointia. Vaikeaahan se oli itselleen myöntää, ettei tässä töihin kykene ja isompia lapsia hoitamaan, mutta onneksi työnantaja oli ihan ymmärtäväinen ja mies otti täyden vastuun lasten hoitamisesta pahimpina aikoina.

Kahdessa aiemmassa raskaudessa olin päässyt paljon vähemmällä varmaan juuri sen takia, että alkuraskaudet olivat ajoittuneet rauhallisempaan elämänvaiheeseen.

Vierailija
45/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:20"]Tsemppiä! Jää saikulle. Mä saikutin ensimmäisen kolmanneksen. Nukuin suunnilleen yötä päivää, sillä tavalla selvisin. Sen verran jäi hampaankoloon, että toista lasta minä en tule koskaan tekemään.
[/quote]

Niin kun ne raskaudet on samanlaisia, minulla 5 raskautta takana ja jokainen eronnut toisista. Melko kumma on valintasi jättää lapsia hommaamatta jos pointti on tuo.

Vierailija
46/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti pahoinvointi rv 14 asti. Oksensin 247, yöt päivät noin 20x päivässä. Laihduin erittäin alipainoikseksi ja olinkin sairaalasA tipassa useita kertoja ja sairastuin nestehukkaan. Tsemppiä sulle, toivottavasti ei mene yhtä pahaksi kun esim mulla :(

Vierailija
47/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin jo niin epätoivoinen, että ostin pahoinvointirannekkeet ja homeopaattiset R52 tipat (oli jotain 8 e). Ja kas, helvetillinen vellominen loppui. Suosittelen!

Vierailija
48/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
49/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:20"]Tsemppiä! Jää saikulle. Mä saikutin ensimmäisen kolmanneksen. Nukuin suunnilleen yötä päivää, sillä tavalla selvisin. Sen verran jäi hampaankoloon, että toista lasta minä en tule koskaan tekemään.
[/quote]

Niin kun ne raskaudet on samanlaisia, minulla 5 raskautta takana ja jokainen eronnut toisista. Melko kumma on valintasi jättää lapsia hommaamatta jos pointti on tuo.
[/quote]

Suuremmalla todennäköisyydellä seuraavatkin raskaudet ovat vaikeita, siis tuon pahoinvoinnin osalta. Olen ihan sinut asian kanssa. Tuntuu että kaikilla tutilla ja tuntemattomilla on enemmän asiaan sanottavaa.

Vierailija
50/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AP. Tuo on inhottavaa aikaa, olen sen juuri vastikään itsekin kokenut. Nyt onneksi jo rv17 ja tilanne helpottanut. Mutta vielä tänäänkin miehen kanssa juteltiin kuinka raskaita nuo tietyt viikot olivat. Itselläni auttoi frozen yoghurt ja marjat. Ne oli kutakuinkin ainoa asia mikä meni alas ongelmitta ja paransikin oloa aina hetkellisesti. Neuvoni onkin se että yritä söydä ihan mitä tahansa tuntuu että tekee mieli, vaikka se ei mitään maailman terveellisintä olisikaan. Terveellisesti ehdit söydä kyllä sitten kun tuo pahin on poistunut. Lepää myös paljon. Jos unet jää vähäiseksi niin se kostautuu usein väsymyksen lisäksi pahoinvointina, näin ainakin itsellä ja vielä näilläkin viikoilla olo on huono jos en ole nukkunut riittävästi.

Vierailija
51/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:20"]Tsemppiä! Jää saikulle. Mä saikutin ensimmäisen kolmanneksen. Nukuin suunnilleen yötä päivää, sillä tavalla selvisin. Sen verran jäi hampaankoloon, että toista lasta minä en tule koskaan tekemään.
[/quote]

[/quote]

Se että sinun kaikki viisi raskauttasi on mennyt hyvin, ei ole mikään perustelu siihen että kenenkään pitäisi tehdä lapsia enemmän kuin tuntee kykenevänsä.

Vierailija
52/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille hernepeltoa nenässään kasvattaville: miksi te loukkaannutte asiasta. Eihän se teille loppujen lopuksi edes kuulu onko joku raskaana vai ei. Aika moni kertoo vasta, kun riski keskenmenoon on jo pienentynyt, koska nämä samat loukkaantujat ovat monesti myös niitä, jotka keskenmenon jälkeen tulevat syyttelemään ja kyselemään. Pienempi paha on se, että joku loukkaantuu siitä etten ole heti rynnännyt kertomaan raskaudestani.

Vierailija
53/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile ap Beroccaa, auttoi mua edellisissä raskauksissa. Nykyisessä ei ole auttanut mikään, väsymys on kauhea, rv 14+3

Vierailija
54/54 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin joka päivä viikot 7-32. En voinut tehdä mitään, vain maata ja oksentaa. Pari kertaa olin sairaalassa tiputuksesta. Sitten tuli raskausmyrkytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi