Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää, kun kuvittelin yhden miehen olevan kiinnostunut

Vierailija
14.10.2021 |

Mutta olinkin tulkinnut kaiken väärin ja sain nolot pakit, vastaus alkoi vielä yhdellä hirveimmistä tyyleistä: "Ei millään pahalla, mutta...".

Totta kai kyseessä oli työkaveri ja tekis mieli lähinnä irtisanoutua ja jäädä koko loppuelämäksi kotiin.

Miten tästä voi ikinä toipua?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta töissä tehdään töitä, eikä aleta panemaan työkavereita.[/quote

Juuri näin. Kuormasta ei syödä, aiheuttaa joka tapauksessa - kävi niin tai näin - ongelmia muulle työyhteisölle. Ei ole ihan turhia ne sopparien pykälät, joissa tämä ns. ’kielletään’ tai siis jos näin käy, toinen osapuoli saa siirron toiseen yksikköön tms.

Vierailija
82/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös hätäpäissä sanonut "ei pahalla, mutta..." tarkoittamatta mitään pahaa. Oli vain tökerö ilmaisu minulta, etten halua sanoa pahalla, etten ole kiinnostunut. Jos ei uskalla sanoa mitään ei voi saadakaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä merkeistä kuvittelit hänen olevan kiinnostunut?

Millä tavalla otit asian puheeksi hänen kanssaan?

Tätä on kysytty tässä ketjussa useasti mutta ap ei ole vastannut.

Vierailija
84/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä nähdä miehen jolla on varaa kieltäytyä naisesta. Jos ei siis ole varattu ennestään. 

no, suurimmalla osalla miehistä on naiselle muutakin kriteeriä, sulle riittää se että on toista sukupuolta? noin vähillä eli yhdellä kriteerillä ei 100 varmasti ole mahdotonta löytää sitä kumppania! eikun baanalle siitä kaveri!

Vierailija
85/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ekat pakit mitkä olet saanut?

Voi olla, että noin puolelta väestöstä ei heru paljoa sympatiaa...

Vierailija
86/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta töissä tehdään töitä, eikä aleta panemaan työkavereita.[/quote

Juuri näin. Kuormasta ei syödä, aiheuttaa joka tapauksessa - kävi niin tai näin - ongelmia muulle työyhteisölle. Ei ole ihan turhia ne sopparien pykälät, joissa tämä ns. ’kielletään’ tai siis jos näin käy, toinen osapuoli saa siirron toiseen yksikköön tms.

tää nyt riippuu taas täysin työnkuvasta, työn laadusta ja työpaikasta.

jos ravintolahlökunnalla oisi moiset säännöt loppuisi kokingeenejä kantavat maailmasta niin äkkiä että ammattikunta voidaankin julistaa jo nyt sukupuuton partaalle

Vierailija
87/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin vaikea selittää, päättelin vaan katseista, hymyistä ja puheista ja kaikesta. Tuntui, että ilmassa on kemiaa ja kipinää. Vaikea kuvailla.

Kysyin ihan vaan kahville, mielestäni erittäin neutraalisti.

Ap

Vierailija
88/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormasta ei syödä -fanaatikot on 100 varmasti samat jotka hilluu "saako kaverin exän kanssa olla" -ketjussa julistamassa että se on ehdottomasti kielletty, aina ja ikuisesti.

Ko. ketju nousee aina etusivulle vähän ennen kl.23 että näkyy varmasti koko yön.

Vierailija
89/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ekat pakit mitkä olet saanut?

Voi olla, että noin puolelta väestöstä ei heru paljoa sympatiaa...

Ei todellakaan olleet ekat :D Näköjään sitä jaksaa hakata päätään seinään uudestaan ja uudestaan, välillä vaan nuolee rauhassa haavojaan.

Ap

Vierailija
90/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP. <3 Selviät kyllä! Tiedän ihan kokemuksesta, koska olen useammallekin työkaverille vuosien aikana ilmaissut kiinnostukseni ja sitten halunnut valua maan syövereihin, kun on ilmennyt ettei kiinnostus ollutkaan suurista kuvitelmistani huolimatta vastavuoroista. Olen ollut myös siinä toisen osapuolen roolissa muutaman kerran eli työkaveri on ilmaissut kiinnostuksen ja minä joutunut torjumaan, koska en ole nähnyt syytä syventää tuttavuutta.  Näistä tapauksista olen myös oppinut, että työsuhde voi myös jatkua ihan tavallisena tuollaisen tunnustuksen jälkeen. Fiksut tyypit kyllä ymmärtävät, että ei ole ihan helppoa tuollainen aloitteen tekeminen ja osaavat suhtautua siihen hienotunteisesti. Toisaalta sen torjunnan tekeminen nätisti loukkaamatta on myös yhdenlainen taitolaji, joten joltain se saattaa tulla vähän tuolla tavalla töksähtävästi niin kuin sinulle.

Vierailija
91/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ap! Paitsi että minun tapauksessani työkaveri suostui innoissaan treffeille, pyysi toisillekin ja töksäytti sitten parin viikon päästä että ei vaan uskaltanut sanoa minulle ei eikä kiinnostakaan tippaakaan. Vaihdoin onneksi työpaikkaa pian tuon jälkeen kun oli määräaikainen sopimus.

Vierailija
92/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin vaikea selittää, päättelin vaan katseista, hymyistä ja puheista ja kaikesta. Tuntui, että ilmassa on kemiaa ja kipinää. Vaikea kuvailla.

Ap

Nyt kiinnostaa tietää, miten tuo ”Ei millään pahalla, mutta…” lause jatkui.

Vierailija
93/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ensimmäisen kommenttini jälkeen ole jaksanut lukea koko keskutsleua joten voi olla, että minulla on mennyt jotain ohi.

Yhtä kaikki jos nainen, kuten työkaverina tuntemani ja pitämäni nainen pyytäisi minua kahville, kuten jokunen heistä on joitain kertoja tehnyt niin en minä ole osannut ajatella etä hän korjaan kukaan heistä olisi ilmaisuu näin tehdessään, olevansa eriyisen kiinnostunut minusta, missään muussa mielessä kuin halusta saada minusta paljoa muuta kuin vain seuraa kahville, tai heistä jotka  ovat pyytäneet minua kanssan syömään, En ainakaan sillon ole osannut ajtaella kun kahvin juominen tai syöminen on ajoitettu tapahtuvaksi keskelle työpäivää.  

Kiusalliseksi  tai vaivaannuttavaksi saataisi mennä elo jos jokainen pyynnön kahville menosta tai syömään lähemisesä työajalla pitäsi tulkita tai tulkittaisiin yriyksesi iskeä ja saada muutakin kuin kahvittelu ai lounas (ruokailu) seuraa. 

Siitä naisesta joka pyysi minua syömään, työajan ulkopuoella,  saatoin ja varmasti mielessäni kyllä kävi muutakin.

Sinkkumies       

Vierailija
94/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, onko tirkistely sulla joku fetissi, katsonut vähän liikaa bb sontaa? Miten mielestäsi pitäisi toimia tässä tilanteessa jotta saa sinun hyväksynnän?

Vierailija
95/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se "ei pahalla, mutta" kuulostaa ikävältä korvaan. Se ei ole ystävällisesti sanottu. Jos se mies on toiminut kuten ap kirjoittaa eli tullut koko ajan juttelemaan ha viestitellyt yms yms, niin vedän johtopäätöksen, että hän on itsekeskeinen k-pää, joka leikki ap:n tunteilla tietoisesti. Nautti siitä, että sai ap:n ihastumaan ja sitten nautti siitä, kun sai antaa pakit. Sellaisia on tullut joitain vastaan elämän varrella, vaikka suurin osa ihmisistä onkin normaaleja.

Vierailija
96/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sun oikeasti tarvitse selittää kaikille joutaville ja kaikki toimii sekä tuntee tavallaan. Hienoa että uskalsit ja siitä menet vain eteenpäin. Ja ihminen lienee outo jos ei olisi tuntenut joskus samaa kuin sinä. Huono esimerkki mutta rallissa ajetaan joskus kahtasataa, siinä väärällä nuotilla mennään mettään ja lujaa. Henkilövahingoilta vältyttiin ja elämä jatkuu, eikä mikään kerro että välttämättä luit väärin, toiset leikkii vakavilla asioilla?

Vierailija
97/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se "ei pahalla, mutta" kuulostaa ikävältä korvaan. Se ei ole ystävällisesti sanottu. Jos se mies on toiminut kuten ap kirjoittaa eli tullut koko ajan juttelemaan ha viestitellyt yms yms, niin vedän johtopäätöksen, että hän on itsekeskeinen k-pää, joka leikki ap:n tunteilla tietoisesti. Nautti siitä, että sai ap:n ihastumaan ja sitten nautti siitä, kun sai antaa pakit. Sellaisia on tullut joitain vastaan elämän varrella, vaikka suurin osa ihmisistä onkin normaaleja.

Näitä löytyy sekä naisista että miehistä, kuten sanoin leikitään vakavilla asioilla. Toisen tunteilla leikkiminen kyllä kertoo ihmisen omasta pieneydestä.

Vierailija
98/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä nähdä miehen jolla on varaa kieltäytyä naisesta. Jos ei siis ole varattu ennestään. 

Aloituksessa ei mainittu että ap olisi nainen.

Oikeasti toihan olisi todella noloa kun "Ei millään pahalla, mutta en ole kiinnostunut miehistä sillä tavalla".

Ei tuollaista tapahdu, koska gaydar toimii niin hyvin.

Näillä kommenteilla on aina vain vähemmän ja vähemmän arvostusta sateenkaari väestölle. Mulkkuus ei liene katsovan seksuaalisuutta?

Valkoinen rehellinen homomies ei enää pitkään ole kuulunut sateenkaariväestöön, ainakaan siihen etupiiriin, joka voisi roolillaan leikkiä uhria.

Vierailija
99/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat täältä. Mulle kävi samoin. Se äijä notku koko ajan eronsa jälkeen mun toimiston ovella ja teki tikusta asiaa. Kun sitten puolen vuoden jälkeen ilmaisin kiinnostuksen mies väitti olleensa vaan kaverilinjalla koko ajan. Mua hävetti mut mies vaihto vaan kasuaalisti seuraavaan työpaikan naiseen.

Eli kyllä sä selviät. Ja mun mielestä harva silti kuvittelee niitä kiinnostuksen merkkejä. Usein vaan kun asian nostaa pöydälle, toinen osapuoli vetäytyy kun on halunnut vaan leikitellä.

Luulisi naisten ymmärtävän että hymy tai nauru ei ole merkki kiinnostuksesta.

No oli siinä paljon muutakin kun hymyä. Oli koko ajan kutsumassa itseänsä kylään, laitteli viestejä iltaisin, ja aina tuli multa kyseleen työasioita vaikka ei edes ollut mun osaamisalaa.

Ehkä halusi teettää työnsä sinulla, kun ei itse viitsinyt?

Vierailija
100/102 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there done that