Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää, kun kuvittelin yhden miehen olevan kiinnostunut

Vierailija
14.10.2021 |

Mutta olinkin tulkinnut kaiken väärin ja sain nolot pakit, vastaus alkoi vielä yhdellä hirveimmistä tyyleistä: "Ei millään pahalla, mutta...".

Totta kai kyseessä oli työkaveri ja tekis mieli lähinnä irtisanoutua ja jäädä koko loppuelämäksi kotiin.

Miten tästä voi ikinä toipua?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan saattoikin olla kiinnostunut, mutta ehkäpä on jo tyttöystävä tai jopa perhettä. Jossain toisissa olosuhteissa olisi onnistunut.

Kyllä mies tavallaan aina on kiinnostunut, jos kehon kieli niin kertoo.

Miten ollaan tavallaan kiinnostuneita? 🤔

Vierailija
42/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat täältä. Mulle kävi samoin. Se äijä notku koko ajan eronsa jälkeen mun toimiston ovella ja teki tikusta asiaa. Kun sitten puolen vuoden jälkeen ilmaisin kiinnostuksen mies väitti olleensa vaan kaverilinjalla koko ajan. Mua hävetti mut mies vaihto vaan kasuaalisti seuraavaan työpaikan naiseen.

Eli kyllä sä selviät. Ja mun mielestä harva silti kuvittelee niitä kiinnostuksen merkkejä. Usein vaan kun asian nostaa pöydälle, toinen osapuoli vetäytyy kun on halunnut vaan leikitellä.

Luulisi naisten ymmärtävän että hymy tai nauru ei ole merkki kiinnostuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä nähdä miehen jolla on varaa kieltäytyä naisesta. Jos ei siis ole varattu ennestään. 

Siis mitä helvettiä, miten tällaista paskaa on yläpeukutettu?? Minä kyllä jatkossakin kieltäydyn sellaisista naisista, joista en ole kiinnostunut tai tiedän jo heti, etten tule kiinnostumaan. Näin en tuhlaa molempien aikaa. Vituttaako?

Vierailija
44/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat täältä. Mulle kävi samoin. Se äijä notku koko ajan eronsa jälkeen mun toimiston ovella ja teki tikusta asiaa. Kun sitten puolen vuoden jälkeen ilmaisin kiinnostuksen mies väitti olleensa vaan kaverilinjalla koko ajan. Mua hävetti mut mies vaihto vaan kasuaalisti seuraavaan työpaikan naiseen.

Eli kyllä sä selviät. Ja mun mielestä harva silti kuvittelee niitä kiinnostuksen merkkejä. Usein vaan kun asian nostaa pöydälle, toinen osapuoli vetäytyy kun on halunnut vaan leikitellä.

Luulisi naisten ymmärtävän että hymy tai nauru ei ole merkki kiinnostuksesta.

No oli siinä paljon muutakin kun hymyä. Oli koko ajan kutsumassa itseänsä kylään, laitteli viestejä iltaisin, ja aina tuli multa kyseleen työasioita vaikka ei edes ollut mun osaamisalaa.

Vierailija
45/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä nähdä miehen jolla on varaa kieltäytyä naisesta. Jos ei siis ole varattu ennestään. 

Siis mitä helvettiä, miten tällaista paskaa on yläpeukutettu?? Minä kyllä jatkossakin kieltäydyn sellaisista naisista, joista en ole kiinnostunut tai tiedän jo heti, etten tule kiinnostumaan. Näin en tuhlaa molempien aikaa. Vituttaako?

Olet 1%. 

Vierailija
46/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta. Tuohan oli jonkun uli.miehen vastaus. Turha siitä on hikeentyä.

Vierailija
47/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaah. Mun mielestä on aivan normaalia kieltäytyä jo ihan sillä perusteella, että on työkaveri.

Ei kieltäytymiseen tarvita mitään perustetta.

Vierailija
48/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aika näkyvässä roolissa ja saan useinkin aika erikoista kohtelua työpaikan naisilta. Osalle tuntuu olevan mitä suurin loukkaus, kun torjun heidän lähestymisensä, onpa kiinnostus vaihtunut äkillisiin häirintäsyytöksiinkin. 

Olen siis naimisissa oleva mies, eikä voisi vähempää kiinnostaa ammattipiireissä mitkään kutemisyritykset. Älkää naiset mokatko itseänne ja altistako toisia ihmisiä työpaikalla minkäänlaiselle lähentelylle. Häirintää se on, vaikka tulisikin naiselta miehelle.

Näitä epätoivottuja iskuyrityksiä tulee ns parhaat vuodet ohittaneilla ikisinkuilta, jotka epätoivoisesti yrittävät todistella olevansa vielä haluttavia. Ja varokin jos kieltäydyt, vihan määrä (ja homottelu) on ääretöntä.

Vierailija
49/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On fiksua tehdä aloite jos tuntuu että toinen voisi olla sopiva ja jopa kiinnostunut! Et tehnyt mitään noloa, päin vastoin, olit rohkea ja reipas. Nyt vain olet siellä töissä kuin ei mitään ja olette kavereita vaan. Ihan hienosti toimittu, ap! Ihmiset on niin nössöjä yleensä aina. Ihailen sua.

Työpaikalla? On joo tosi fiksua. Hyvä neuvo. 👍 (Ja ihme lässytystä aikuiselle ihmiselle, jonka pitäis tietää paremmin.)

Vau, oletpa aggressiivinen.

Vierailija
50/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tästä opittiin siis ihmiset älkää missään tapauksessa ikinä tehkö aloitteita yhtään missään. Korkeintaan jossain netissä nimettömänä varovasti tunnustellen.

Vierailija
51/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai työpaikalla saa yrittää iskeä itselleen kumppania, jos haluaa. Pitää vain miettiä etukäteen, pystyykö toimimaan normaalisti, jos saa pakit.

Toisaalta jos onnistuu, niin maailma on jälleen vähän parempi paikka elää. Jaksakaa uskoa hyvään ihmiset ❤

Vierailija
52/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt rauhoittukaa ihmiset!

Ei ole mitään "seksuaalista ahdistelua" kysyä lähdetkö joskus kahville (tai jotain vastaavaa)

Ei lähtenyt ja ap otti pakit tyynesti vastaan, elämä jatkuu, niin mikä tässä nyt on ongelma?

Tiesitkö että on "ihme lässytystä" olla tätä mieltä?

No, olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
53/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä ja terve neuvoni on että älä ala koskaan kiinnostumaan työkaverista sillä se pilaa koko työssäkäymisen. Minä ihastuin joskus opiskelija kaveriin ja kyllä se sekoitti pääni kokonaan kun se oli vielä yksipuolistakin. Jälkeen päin kun kelaan niin olin ihan naurettavan kiinnostunut ja kuvittelin etteivät muut huomaa mitään. Sitten sillä ihastuksen kohteella ei ollut mitään kemiaa tai vetovoimaa minua kohtaan. 

Nyt kun ei ole enää nuori niin onkin ihanaa kun ei kehenkään enää ihastu niin palavasti että nolaisi itsensä. 

Vierailija
54/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin tästä opittiin siis ihmiset älkää missään tapauksessa ikinä tehkö aloitteita yhtään missään. Korkeintaan jossain netissä nimettömänä varovasti tunnustellen.

Työpaikka ei ole oikea paikka etsiä treffiseuraa. Se luo kiusallisia tilanteita kaikille.

Vierailija
55/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä hävettää? Et ole menettänyt mitään vaan päinvastoin saanut asian selväksi. Ehkä pitää vielä odottaa, että kasvat aikuiseksi?

Vierailija
56/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä hävettää? Et ole menettänyt mitään vaan päinvastoin saanut asian selväksi. Ehkä pitää vielä odottaa, että kasvat aikuiseksi?

Hävettää, kun on kuvitellut olevansa jotenkin kiinnostava ja haluttava.

Ap

Vierailija
57/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aika näkyvässä roolissa ja saan useinkin aika erikoista kohtelua työpaikan naisilta. Osalle tuntuu olevan mitä suurin loukkaus, kun torjun heidän lähestymisensä, onpa kiinnostus vaihtunut äkillisiin häirintäsyytöksiinkin. 

Olen siis naimisissa oleva mies, eikä voisi vähempää kiinnostaa ammattipiireissä mitkään kutemisyritykset. Älkää naiset mokatko itseänne ja altistako toisia ihmisiä työpaikalla minkäänlaiselle lähentelylle. Häirintää se on, vaikka tulisikin naiselta miehelle.

Näitä epätoivottuja iskuyrityksiä tulee ns parhaat vuodet ohittaneilla ikisinkuilta, jotka epätoivoisesti yrittävät todistella olevansa vielä haluttavia. Ja varokin jos kieltäydyt, vihan määrä (ja homottelu) on ääretöntä.

Tämäpä juuri. Viimeisillään oleva ikäneito "testaamassa viehättävyyttään" on kyllä hirveimpiä asioita, joita työpaikalla voi kokea. Etenkin, jos roolit ovat lähekkäin. Homotteluakin olen kokenut, koska olen yleensä aika sliipattu.

Vierailija
58/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta töissä tehdään töitä, eikä aleta panemaan työkavereita.

hieman naurahdin tälle

Vierailija
59/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pisteet saat AP että uskalsit, harva meistä uskaltaa kertoa. Pakit tuntuu kauhelta mutta älä anna sen lannistaa, äläkä häpeä. Sinun ei tarvitse ainakaan miettiä myöhemmin mitä jos. Itsellä ainakin nousisi omatunto, vaikka olisikin väärinkäsitys . Paljon isompi mahdollisuus löytää joku, kun uskaltaa. Saat mennä ylpeänä ja rohkeana töihin. Jos se mies alkaa juoruaan ja vitsaileen työpaikalla, tiedät että oli huono ihastus ja ilmoitat ajan sekä paikan niin tullaan porukalla vetämään tyyppi lipputankoon:)

Vierailija
60/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää, kun on kuvitellut olevansa jotenkin kiinnostava ja haluttava.

Ap

Erikoista, ei tuossa ole mitään häpeämistä. Päinvastoin olet harvinaisuus naisten joukossa koska olet itse tehnyt asialle jotain. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun ja miestä etsimään jos siis sellaisen haluat. Tee aloitteita jatkossakin se on aivan mahtavaa kun nainen tekee niin. Sitäpaitsi se mies otti asian varmasti kohteliaisuutena.