Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miltä se tissimaito maistuu?

Vierailija
11.12.2014 |

monenko haaveissa olisi päästä imemään sitä maitoa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä kiinnosta pätkääkään.

-Niksu

Vierailija
2/44 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta haluaisin ihan valtavasti päästä kokeilemaan, pelkkä ajatus saa ihan hulluuden partaalle :D

M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ole ollut haave tai fetissi. Mutta kokeilin silti ihan vain mielenkiinnosta. Vaimollekin kävi.

Yllättävän helposti purskahti iso määrä suuhun. Sitä ei huomaa samallalailla kun normimaitoa koska se on kehonlämpöistä. Eli ei huomaa kun valuu suuhun, mutta sitten onkin suu täynnä.

Makeaa se on. Mutta ennenkaikkea lämmintä. En kauheasti välitä lämpimästä maidosta.

Ei kaduta, mutta ei jäänyt halua maistaa uudestaan. Hyvä että tuli kokeiltua niin ei tarvitse miettiä.

Vierailija
4/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta haluaisin ihan valtavasti päästä kokeilemaan, pelkkä ajatus saa ihan hulluuden partaalle :D

M25

Ootko päässyt jo kokeilemaan?

Vierailija
5/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse imettänyt paljon omia lapsiani, kun olivat pieniä. Jokaista imetin pitkään.

Maitoa tuli aina seksissä rinnoista. Herumiseen kun vaikuttaa sama oksitosiini, mikä liittyy yleisemminkin hyvään ja rentoon oloon. Eli tissimaitoa tuli mieheni päälle aina seksissä, maisteli joka kerta. Ei nyt isompia määriä. Välillä tykkäsi puristaakin, tykkäsi kun suihkusi. Sotkuista toki! Luonnollista on ja ihanaa, ei yhtään yök. Ihmettelen, kun joistakin tissimaidon maistaminen olisi yököttävää tai muuten huono. Maito nyt vaan on maitoa. Minun maitoni oli hyvin makeaa, jopa imelää, kuin lämmintä vaniljajätskiä. Semmoinen vielä, että se oksitosiini on rakkaushormooni, joten jotenkin se seksissä maidon tissistä maistaminen oli minulle enempi sellainen lämpöinen rakastava tunne miestä kohtaan. Vielä semmoisen sanon, että ei jääneet vauvat vaille maitoa. :)

Vierailija
6/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun laktoosista tulee niin huono olo, etten ole kehdannut maistaa tissimaitoa. Siinä kun on laktoosia moninkertaisesti lehmänmaitoon verrattuna. Puolisolta kyllä tulee maitoa niin ettei vauvat ois ilman jääneet, vaikka oisin sitä juonut..

M41

Vierailija
7/44 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu makealta, halu olisi vielä joskus päästä maistamaan.

M44

Vierailija
8/44 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeaa ja lämmintä. Maistettu on.

Vierailija
9/44 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeaa maistuvaa... imisin sitä vaikka kuinka. Ihana kiihoittavaa kun Nainen napsauttaa imetysliivinsä auki ja kaivaa rintansa esiin ja tarjoaa imettäväksi. Se ei ole pelkästään maidon makea ihana maku, vaan se hellyys ja läheisyys mikä tilanteessa on. Löytäisipä sopivasti kinkyn Naisen, joka nauttisi hellyydestä ja hoivaamisesta yhtä paljon kuin minä vastaanottavana osapuolena. :) *muiskis*

Vierailija
10/44 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

namia

Vierailija
11/44 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa sitä aina kun vain mahdollista.

Vierailija
12/44 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta minulla on hyvin varhaisia muistoja. Makeaa se oli.

Vierailija
13/44 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuvaa

Vierailija
14/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään parempaa kuin tissimaito suoraan tissistä... *lurps*

Vierailija
15/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimaidon maistaminen on minulle hyvin vastenmielinen ajatus. Nuolen kyllä hyvällä ruokahalulla vaikka parikin päivää pesemättä olleen naisen pyllyn mutta jostain syystä ajatus tissimaidosta saa lähes oksennuksen suuhun

Vierailija
16/44 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin imeä maitotissiä vaikka koko päivän. Hmmm tulisikohan pelkästään sillä maidolla toimeen. *naminaminami*

Vierailija
17/44 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu makealle. Muita makuja en siinä erota. Olen maistanut useammankin tissin maitoa, ei se pahaa ole.

Pakkaus on tosi kaunis!

Vierailija
18/44 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin maistaa... Kellään ei ole ollut tarjota. Toki maistan jos joku antaa!

Samalla nimellä suomi24 sposti jos jollain on antaa maistaa :))

Vierailija
19/44 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kauan on aikaa siitä, kun viimeksi sain lämminta ja makeaa tissimaitoa suoraan tissistä.

Vierailija
20/44 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin todella paljon. Kun vain löytyisi nainen tissit täynnä niin seksi suhde olisi varma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän