Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin fleshlightin, Tyttöystävä suuttui.

Vierailija
06.06.2012 |

Sain häneltä kyllä luvan ostaa kyseisen vempeleen, mut kun avasin paketin niin siitä lähtien oon ollu kuvottava ja iljettävä ihminen jota ei kuulemma voi edes katsoa. Itsellään on muutama dildo, mut tätä ei jostain syystä nyt hyväksykkään. Ei suostu edes puhumaan asiasta ja pitää vaan mykkäkoulua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flesukka näytti liian hyvältä seksilelulta. Tyttöystäväsi kokee joutuneensa kilpailutilanteeseen ja yrittää toiminnallaan palauttaa itselleen yksinoikeuden tuottaa sinulle orgasmeja.

Kaksinaismoralismia. Miehet eivät saa olla mustasukkaisia dildoille mutta naiset saavat olla mustasukkaisia miesten seksileluille.

Vierailija
2/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on edelleen sama .Tyttöystävä ei oo vieläkään suostunut puhumaan asiasta. Eikä kyllä mistään muustakaan.

Tuli töistä kotiin, käväs suihkussa ja lähti. Ei sanonu minne eikä millon palaa.

Voiskohan joku nainen kertoa mielipiteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen. Ehkä lupa ostaa flesukka oli testi. Jotkut naiset harrastavat sellaista eli antavat luvan tehdä omasta mielestään vääriä valintoja ja jäävät sitten katsomaan miten mies toimii. Mies läpäisee testin jos luvan saatuaan ei tee sitä, mihin lupa annettiin. Jos mies käyttää saamansa luvan niin se osoittaa että mies ei rakasta.

Jos kyseessä oli tyttöystäväsi puolelta testaus niin sinulla on flesukkaan liittymätön parisuhdeongelma. Jotkut naiset kasvavat ulos testailusta saatuaan ikää ja lisää itsevarmuutta.

Vierailija
4/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse se niitä haluaa, en mä niistä nauti. haluaa katsella ja ronkkia mua niillä. kyllästytttää.

Aito on paras.

Ja tuollainen tekopillu on aivan karsea ajatus. ei kiihota ainakaan. Etäännyttää, sanoisin.

Välittäminen, hellyys, hartiahieronta, huomiointi,

Sellaisia suosittelen... niistä itse nautin. ja siitä aidosta.

Vierailija
5/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain häneltä kyllä luvan ostaa kyseisen vempeleen, mut kun avasin paketin niin siitä lähtien oon ollu kuvottava ja iljettävä ihminen jota ei kuulemma voi edes katsoa. Itsellään on muutama dildo, mut tätä ei jostain syystä nyt hyväksykkään. Ei suostu edes puhumaan asiasta ja pitää vaan mykkäkoulua.

no eihän se tyttöystävä voinut oikein kieltääkään aikuista ihmistä. Eikä halunnut leimautua nalkuttavaksi femakoksi (eli olla eri mieltä miehen kanssa). Nyt kun se parempi pillu tuli postissa niin tunteet lyö hänellä yli ja v*tuttaa ankarasti. Sillä kyllähän se on tietysti käynyt kurkkimassa sitä fleshlight saittia, nähnyt ne kaikki nuoret naiset siellä rivissä joiden mukaan ne pillut on valettu ja tarkistanut myös mitat. Sitähän mainostetaan parempana kuin aitoa, tiukempi se ainakin on. Tällaista luulen hänen ajattelevan. Luultavasti kokee äärimmäisiä riittämättömyyden tunteita.

Vierailija
6/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se käteen vedoon voittaa. Tullu nyt testattua ku tienny et oikeeta ei ainakaan saa.

Tuntuu lähes aidolta, ehkä jopa hieman tiukemmalta.

SILTI NAUTIN SEKSISTÄ PALJON ENEMMÄN RAKASTETUN NAISEN KANSSA KUIN KUMISEN LELUN.

Läheisyyttä, hellyyttä, huomioimista ja hierontaa vailla on kyllä enneminkin minä kuin hän.

Nykyään seksiä on ainoastaan silloin kun hän tulee nukkumaan, eli työ ajoista johtuen kaks kolme tuntia mua myöhemmin. Ja korkeintaan kahdesti viikossa. Viikonloppuisin aivan turhaa edes yrittää.

Vierailija
7/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se käteen vedoon voittaa. Tullu nyt testattua ku tienny et oikeeta ei ainakaan saa.

Tuntuu lähes aidolta, ehkä jopa hieman tiukemmalta.

SILTI NAUTIN SEKSISTÄ PALJON ENEMMÄN RAKASTETUN NAISEN KANSSA KUIN KUMISEN LELUN.

Läheisyyttä, hellyyttä, huomioimista ja hierontaa vailla on kyllä enneminkin minä kuin hän.

Nykyään seksiä on ainoastaan silloin kun hän tulee nukkumaan, eli työ ajoista johtuen kaks kolme tuntia mua myöhemmin. Ja korkeintaan kahdesti viikossa. Viikonloppuisin aivan turhaa edes yrittää.

älä sitä täällä huuda vaan puhu sille tyttöystävällesi.

Vierailija
8/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen. Ehkä lupa ostaa flesukka oli testi. Jotkut naiset harrastavat sellaista eli antavat luvan tehdä omasta mielestään vääriä valintoja ja jäävät sitten katsomaan miten mies toimii. Mies läpäisee testin jos luvan saatuaan ei tee sitä, mihin lupa annettiin. Jos mies käyttää saamansa luvan niin se osoittaa että mies ei rakasta. Jos kyseessä oli tyttöystäväsi puolelta testaus niin sinulla on flesukkaan liittymätön parisuhdeongelma. Jotkut naiset kasvavat ulos testailusta saatuaan ikää ja lisää itsevarmuutta.

Naiset valittavat siitä, että mies ei puhu. Sitten kun puhutaan niin nainen valehtelee (=ei uskalla sanoa mitä mieltä oikeasti on) ja katsoo oikeudekseen möksähtää siitä. Melko reilua? Tämän vuoksi olenkin kostoksi joskus "lämmittänyt" naisia ravintolassa ja sitten kun kala alkaa olla koukussa, nostanut kytkintä. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
9/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittavat siitä, että mies ei puhu. Sitten kun puhutaan niin nainen valehtelee (=ei uskalla sanoa mitä mieltä oikeasti on) ja katsoo oikeudekseen möksähtää siitä. Melko reilua? Tämän vuoksi olenkin kostoksi joskus "lämmittänyt" naisia ravintolassa ja sitten kun kala alkaa olla koukussa, nostanut kytkintä. Sitä saa mitä tilaa.

olet tehnyt palveluksen niille naisille.

Vierailija
10/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän syynä, että naiset usein pihtailee? Onko se just sitä naistenlehtiskeidaa, että luetaan "unelmamiehistä" ja unohdetaan, että se oma on ainakin joskus ollut se unelmamies. Kavereiden aiheuttamat paineet? Kuvittelu siitä, että se nurmi on vihreämpää aidan toisella puolella? Etsimällä etsitään niitä vikoja?

Vierailija
11/12 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen. Ehkä lupa ostaa flesukka oli testi. Jotkut naiset harrastavat sellaista eli antavat luvan tehdä omasta mielestään vääriä valintoja ja jäävät sitten katsomaan miten mies toimii. Mies läpäisee testin jos luvan saatuaan ei tee sitä, mihin lupa annettiin. Jos mies käyttää saamansa luvan niin se osoittaa että mies ei rakasta.

Jos kyseessä oli tyttöystäväsi puolelta testaus niin sinulla on flesukkaan liittymätön parisuhdeongelma. Jotkut naiset kasvavat ulos testailusta saatuaan ikää ja lisää itsevarmuutta.

Meille tuli puhetta exäni kanssa vieraan kaipuusta. Minä siihen, että haluan ja rakastan vain häntä. Hän taas väitti, että kaikki miehet haluaisivat naida vierasta pillua jo puolen vuoden seurustelun jälkeen. Sanoin, että ootko tosiaan tuota mieltä ja hän ihan kirkkain silmin, että joo! Ajattelin, että jos en enää kelpaa niin menkööt. Sanoin, että no mikä ettei, mene sitten naimaan vaan jos siltä tuntuu. No, mies sitten ilahtuneena lähti seuraavalla viikolla baariin ja minä muutin sillä aikaa pois äitini luo enkä pitänyt enää mitään yhteyttä. Olin siinä viikon aikana pikkuhiljaa keräillyt kamani kasaan ja osan jo muuttanut etukäteen. Ei ole mitään järkeä olla miehen kanssa, jolla on niin erilaiset arvot kuin itsellä. Eikä myöskään pakottaa ihmistä toimimaan vastoin omia mieltymyksiään. Meidän oli ehdottomasti parempi erota. Kyllähän se kirpaisi, kun toista rakasti, mutta en ole sittemmin jäänyt kaipailemaan kun vihdoin eksästä yli pääsin.

Vierailija
12/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi