Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten vanhemmille kysymys. Miksi lapsilukusi on se mikä on?

Vierailija
14.10.2021 |

Mikä ratkaisi lapsilukunne? Jos sinä haluasit vielä lapsia, mutta kumppanisi ei, vastaa tähän sillä mitä hän vastaisi.

Lasten vanhemmille kysymys. Miksi lapsilukusi on se mikä on?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei halunnut enempää lapsia.

Vierailija
2/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei halunnut enempää lapsia.

Mutta miksi puoliso ei halunnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme on meille sopiva määrä.

Vierailija
4/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolme, joista viimeinen oli vahinko. Olin aina halunnut vain kaksi. Mutta kolmas sitten yllättäen ilmoitti tulostaan nuorimman ollessa kymmenen. Rakashan tuo viimeisinkin on, mutta meni kyllä suunnitelmat ja jaksamiset uusiksi.

Vierailija
5/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani raskaana, mieheni kuoli.

En koskaan tahtonut uudelleen olla raskaana, koska tuo jäi niin kauheana aikana mieleeni.

Vierailija
6/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt naida lestadiolaismies niin ehkä oisin saanut enemmän. Eli puoliso ei halunnut enempää.

Vierailija
7/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut tietoinen valinta, minulla on yksi lapsi ja se raskaus oli vahinko. muuten mietittiin että ehkä tulevaisuudessa kun miehen työhön ei kuulu niin paljon matkustelua ja sitten se hedelmällinen aika meni

Vierailija
8/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vaan on se sopiva määrä minulle. Ja lasten isäkin oli samaa mieltä. Ei sen kummempaa syytä. Tai no, kaikki on suunniteltu kahdelle, autoon mahtuu hyvin vielä 4 henkeä, ei mene ahtaaksi. Kolmen makkarin asuntoja on helpompi löytää kuin isompia. Ja perheliput jne on lähes aina 2+2. Ja nyt eron jälkeen on helppoa olla yksinkin vielä 2 kanssa. Ja kun tuli tyttö ja poika, ei jäänyt fiilistä, että ois kiva saada vielä se tyttö/poika.

Vierailija
9/9 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi