Joku osoitteli taskulampulla ikkunan takana :(
Valo oli kirkas ja näkyi sälekaihtimien takaa mutta ei tässä ole autotietäkään eli tuskin oli ajovalotkaan. Monena iltana oon myös haistanut tupakansavua ja mun ikkunan alla on joskus ollut tumppejakin. Ikkuna on siis ihan mun sängyn vieressä. Asun kerrostalon pohjakerroksessa ja tossa mun makkarin ikkunan edessä ei oo mitään polkua, pelkkä nurmialue vaan.
Hyi hitto kun ahistaa :(
Kommentit (31)
Eikö tää ihan sama tarina ollut täällä jo joku aika sitten? Tais olla vaan rivari tai oktalo siinä aiemmassa. Tupakantumpit ja kaikki
Naapuri siellä etsii hädissään piilolinssiään.
Mulle tuli mieleen joku salaa tupakoiva teini.
En kyllä uskalla ees liikkua tästä, saati räpsytellä kaihtimia. Pitäis varmaan alkaa nukkua puukko tyynyn alla. Parina iltana kun oon kattonu olkkarissa telkkaria niin sohvan takana olevaan ikkunaan on heitetty jollain :(
Onko sitten jotain muksujen kiusantekoa vai mitä. Ne naapurit jotka tunnen on kyllä ihan normaalin oloisia...
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:44"]Valo oli kirkas ja näkyi sälekaihtimien takaa mutta ei tässä ole autotietäkään eli tuskin oli ajovalotkaan. Monena iltana oon myös haistanut tupakansavua ja mun ikkunan alla on joskus ollut tumppejakin. Ikkuna on siis ihan mun sängyn vieressä. Asun kerrostalon pohjakerroksessa ja tossa mun makkarin ikkunan edessä ei oo mitään polkua, pelkkä nurmialue vaan.
[/quote]
Joko tämän kahelin paskanjauhanta taas alkoi. Elkää nyt perkele pitäkö tätä paskaketjua hengissä.
-Kyllästynyt
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:44"]Valo oli kirkas ja näkyi sälekaihtimien takaa mutta ei tässä ole autotietäkään eli tuskin oli ajovalotkaan. Monena iltana oon myös haistanut tupakansavua ja mun ikkunan alla on joskus ollut tumppejakin. Ikkuna on siis ihan mun sängyn vieressä. Asun kerrostalon pohjakerroksessa ja tossa mun makkarin ikkunan edessä ei oo mitään polkua, pelkkä nurmialue vaan.
[/quote]
Joko tämän kahelin paskanjauhanta taas alkoi. Elkää nyt perkele pitäkö tätä paskaketjua hengissä.
-Kyllästynyt
[/quote]
Minkä kahelin?! Mun mielestä se on kaheli joka tulee hiippailemaan tupakan/fikkarin kanssa yöllä ihmisten ikkunan alle. Ehkä noita hulluja on sit muuallakin, en oo aiemmin tästä kirjottanut.
Anteeksi nyt sitten vaan kun häiritsin av:ta huolillani... Pitäs varmaan tehdä uus ketju häpykarvoista niin sinäkin tykkäisit.
Viime ketjuun ei keksinyt jatkoa, nyt sitten uus.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4283414/ketju/outoa_hairintaa_pelottaa
Avaa tuuletusikkuna ja karjaise että "Mene helvettiin sieltä" kun seuraavan kerran joku hiippailee siellä. Veikkaan itsekin että joku murkku-jonne siellä vain käysalaa nortilla. Pitää olla fikkari mukana kun on niin pimeää.
Itse asun omakotitalossa enkä pelkää. Ihan turha tänne on kenenkään yrittää.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:22"]Viime ketjuun ei keksinyt jatkoa, nyt sitten uus.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4283414/ketju/outoa_hairintaa_pelottaa
[/quote]
Ikävä tuottaa pettymys mutta ei oo mun teksti. Mulla on salainen numero jota ei ole kuin läheisimmillä ystävillä, lähisukulaisilla ja esimiehelläni. Ei siis pelkoa häirikkösoitoista.
Lapset tai teinit siellä heiluttaa fikkaria eikä osaa ajatella sen pitemmälle.
Mekin skideinä tehtiin tota kunnes saatiin kunnon huudot.