Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku osoitteli taskulampulla ikkunan takana :(

Vierailija
11.12.2014 |

Valo oli kirkas ja näkyi sälekaihtimien takaa mutta ei tässä ole autotietäkään eli tuskin oli ajovalotkaan. Monena iltana oon myös haistanut tupakansavua ja mun ikkunan alla on joskus ollut tumppejakin. Ikkuna on siis ihan mun sängyn vieressä. Asun kerrostalon pohjakerroksessa ja tossa mun makkarin ikkunan edessä ei oo mitään polkua, pelkkä nurmialue vaan.

Hyi hitto kun ahistaa :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tai teinit siellä heiluttaa fikkaria eikä osaa ajatella sen pitemmälle.
Mekin skideinä tehtiin tota kunnes saatiin kunnon huudot.

Vierailija
22/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ihan sama tarina ollut täällä jo joku aika sitten? Tais olla vaan rivari tai oktalo siinä aiemmassa. Tupakantumpit ja kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri siellä etsii hädissään piilolinssiään.

Vierailija
24/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen joku salaa tupakoiva teini.

Vierailija
25/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskalla ees liikkua tästä, saati räpsytellä kaihtimia. Pitäis varmaan alkaa nukkua puukko tyynyn alla. Parina iltana kun oon kattonu olkkarissa telkkaria niin sohvan takana olevaan ikkunaan on heitetty jollain :(

Onko sitten jotain muksujen kiusantekoa vai mitä. Ne naapurit jotka tunnen on kyllä ihan normaalin oloisia...

Vierailija
26/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:44"]Valo oli kirkas ja näkyi sälekaihtimien takaa mutta ei tässä ole autotietäkään eli tuskin oli ajovalotkaan. Monena iltana oon myös haistanut tupakansavua ja mun ikkunan alla on joskus ollut tumppejakin. Ikkuna on siis ihan mun sängyn vieressä. Asun kerrostalon pohjakerroksessa ja tossa mun makkarin ikkunan edessä ei oo mitään polkua, pelkkä nurmialue vaan.

[/quote]

Joko tämän kahelin paskanjauhanta taas alkoi. Elkää nyt perkele pitäkö tätä paskaketjua hengissä.
-Kyllästynyt

Vierailija
27/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:44"]Valo oli kirkas ja näkyi sälekaihtimien takaa mutta ei tässä ole autotietäkään eli tuskin oli ajovalotkaan. Monena iltana oon myös haistanut tupakansavua ja mun ikkunan alla on joskus ollut tumppejakin. Ikkuna on siis ihan mun sängyn vieressä. Asun kerrostalon pohjakerroksessa ja tossa mun makkarin ikkunan edessä ei oo mitään polkua, pelkkä nurmialue vaan.

[/quote]

Joko tämän kahelin paskanjauhanta taas alkoi. Elkää nyt perkele pitäkö tätä paskaketjua hengissä.
-Kyllästynyt
[/quote]

Minkä kahelin?! Mun mielestä se on kaheli joka tulee hiippailemaan tupakan/fikkarin kanssa yöllä ihmisten ikkunan alle. Ehkä noita hulluja on sit muuallakin, en oo aiemmin tästä kirjottanut.

Anteeksi nyt sitten vaan kun häiritsin av:ta huolillani... Pitäs varmaan tehdä uus ketju häpykarvoista niin sinäkin tykkäisit.

Vierailija
28/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime ketjuun ei keksinyt jatkoa, nyt sitten uus.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4283414/ketju/outoa_hairintaa_pelottaa

Vierailija
29/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa tuuletusikkuna ja karjaise että "Mene helvettiin sieltä" kun seuraavan kerran joku hiippailee siellä. Veikkaan itsekin että joku murkku-jonne siellä vain käysalaa nortilla. Pitää olla fikkari mukana kun on niin pimeää.

Vierailija
30/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun omakotitalossa enkä pelkää. Ihan turha tänne on kenenkään yrittää.

Vierailija
31/31 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:22"]Viime ketjuun ei keksinyt jatkoa, nyt sitten uus.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4283414/ketju/outoa_hairintaa_pelottaa
[/quote]

Ikävä tuottaa pettymys mutta ei oo mun teksti. Mulla on salainen numero jota ei ole kuin läheisimmillä ystävillä, lähisukulaisilla ja esimiehelläni. Ei siis pelkoa häirikkösoitoista.