Joku osoitteli taskulampulla ikkunan takana :(
Valo oli kirkas ja näkyi sälekaihtimien takaa mutta ei tässä ole autotietäkään eli tuskin oli ajovalotkaan. Monena iltana oon myös haistanut tupakansavua ja mun ikkunan alla on joskus ollut tumppejakin. Ikkuna on siis ihan mun sängyn vieressä. Asun kerrostalon pohjakerroksessa ja tossa mun makkarin ikkunan edessä ei oo mitään polkua, pelkkä nurmialue vaan.
Hyi hitto kun ahistaa :(
Kommentit (31)
No meille osoitti kerran taskulampulla naapurin 10-vuotias poika. Satuin vain juuri sillä hetkellä katsomaan ikkunasta ulos ja saipa poika jalat alleen. Tupakantumppeihin syyllisiä voi olla muut naapurit, jotka tulevat sinne talon taakse polttamaan. Tai sitten, varkaat vahtivat milloin olet kotona. Pidä joku pikkuvalo päällä silloinkin kun et ole, niin luulevat, että siellä on joku.
Olisiko poliisi, joka pyytää avaamaan alaovea? Joskus vilkuttelimme taskulampulla alakerroksen ikkunoista, jotta päästäis rappukäytävään.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:44"]Valo oli kirkas ja näkyi sälekaihtimien takaa mutta ei tässä ole autotietäkään eli tuskin oli ajovalotkaan. Monena iltana oon myös haistanut tupakansavua ja mun ikkunan alla on joskus ollut tumppejakin. Ikkuna on siis ihan mun sängyn vieressä. Asun kerrostalon pohjakerroksessa ja tossa mun makkarin ikkunan edessä ei oo mitään polkua, pelkkä nurmialue vaan. Hyi hitto kun ahistaa :( [/quote] Joko tämän kahelin paskanjauhanta taas alkoi. Elkää nyt perkele pitäkö tätä paskaketjua hengissä. -Kyllästynyt [/quote] Minkä kahelin?! Mun mielestä se on kaheli joka tulee hiippailemaan tupakan/fikkarin kanssa yöllä ihmisten ikkunan alle. Ehkä noita hulluja on sit muuallakin, en oo aiemmin tästä kirjottanut. Anteeksi nyt sitten vaan kun häiritsin av:ta huolillani... Pitäs varmaan tehdä uus ketju häpykarvoista niin sinäkin tykkäisit.
[/quote]
Tuttu reagointi epäilyyn...
ekan kerroksen riemuja! kaveri asui muutaman vuoden ensimmäisessä kerroksessa ja mm. naapurit koputtelivat yöllä kännissä ikkunoihin kun avaimet unohtuneet, villatakki varastettiin parvekkeelta, kerran tuli suihkusta pyyhe päällä ja keittiön ikkunan takana virnuili lihava mustalaisukko.. ei kuulemma enää ikinä
Joku voi oikeesti polttaa yläkerran makkarin tuuletusikkunastakin....tai joku teini käy nurkan takana röökillä. Eiköhä toi taskulamppumeininki ole lasten kolttosia.ensi kerralla kurkistat pimeästä huoneesta verhonraosta ulos ja saat mielenrauhan.
Ehkä ne tumpit on joku heittänyt ylemmistä kerroksista..
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:48"]Ehkä ne tumpit on joku heittänyt ylemmistä kerroksista..
[/quote]
No vain jos ne tupakoi makuuhuoneessaan, parvekkeet on toisella puolella.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:52"]Tonttu?
[/quote]
Toivottavasti oli tonttu eikä mikään kirvesmurhaaja :)
Tän takia mä en koskaan asu alimmassa kerroksessa, tai rivi-/omakotitalossa. Yks mun pahimpia kauhukuvia :(
Ai vitsi pitkään aikaan ei oo ollu kunnon iltajännää av:lla!! Jes, jatkakaa!
Hyi! Onneksi itse asun 5 kerroksessa niin ei tarvitse pelätä tuollaista :( Ellei jollakin ole superpitkät tikkaat ja pahemman asteisesti seonnut pää!
Hanki niin paksu lisäverho siihen eteen, ettet näe vaikka siellä ufo vilkuttelisi valojaan. Tai sitten etsit vaanimispaikan, josta katsot kuka persläpi se on.
Uskallatko räpsäyttää kaihtimet auki kun vaanija on ikkunan takana? Voisi säikähtää. Ainakin toinen teistä..
Täällä avlla on tänään tosi vittumaista porukkaa oikeasti:D