Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähetät joulukortteja, joissa on lapsesi kuva?

Vierailija
11.12.2014 |

Tonttulakit päässä ja nenänaluset rää'ässä keimailemassa? Roskiin nuo menevät heti. Ei ketään kiinnosta katsella kuvia toisten lapsista, etenkään kun ne eivät ole edes mitään sukua itselle.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:00"]

Miksi haluaisin nähdä kuvia toisten lapsista?

[/quote]

mua kyllä kiinnostaa tuttujen lapset, miltä ne näyttää, miten ovat kasvaneet. Miten aika menee.

mä tykkään.

kun ei näe heitä muuten, niin kuva edes kuvassa joskus jouluna. Mun mielestä on kiva idea laittaa kuva.

ehekei joka joulu tarvi. Tai ei skään paha ole. Hyvää joulukorttien odotusta itse kullekin...mitähän tämä vuonna vai tuleeko ollenkaan?

Vierailija
2/56 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:06"]Mulle on tullut joulukortti myös ponista, omasta, sekä kuva koirasta tonttulakki päässä. Ihan yhdentekeviä nekin ovat, sama se onko siinä tonttu vai lapsi tonttulakki päässä vai ihan jotain muuta. 
[/quote]

Eläimet on aina suloisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku. Kyllä on kamalaa, kun joku muistaa. Oli sitten Tiimarikortti tai lapsen kuva, niin saaja on kuitenkin ollut mielessä. Koitettaisko olla kiitollisia ihan vain siitä?

Vierailija
4/56 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mä sit tällä kertaa lähetän kuvan koirastani jolle isken tonttulakin päähän? Eiks se olis hassunhauska ja ihana idea?! "Kattokaa mun koiraa ja kuinka hassuja me ollaan"

Vierailija
5/56 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmat sukulaiset ovat pyytäneet joulukortteja, joissa on lasten kuva. Ja en jaksa askarrella niin tilaan valmiitaa pakettteja joissa on 10 kpl kortteja ja lähetän kaikki kortit. Ne joille ei riitä lapsen kuvalliset saavat tavalliset. 

Vierailija
6/56 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 08:25"]

No jos mä sit tällä kertaa lähetän kuvan koirastani jolle isken tonttulakin päähän? Eiks se olis hassunhauska ja ihana idea?! "Kattokaa mun koiraa ja kuinka hassuja me ollaan"

[/quote]

Jos se on teknisesti hyvä kuva, mikä ettei. Toisin kuin lapset, koirat ovat lähtökohtaisesti hellyttäviä.

Vierailija
7/56 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:06"]

Mä aina säästän ne kortit missä on kaverien ja sukulaisten lasten kuvat. Säästän myös itse askarellut kortit. Tiimarikortit on minun mielestä merkki laiskuudesta ja ne mä nakkaan roskiin.

[/quote]

Minä arvostan kaikkia joulukortteja yhtä paljon. Oli sitten itse tehty tai valmiina ostettu, tärkeintä on se ajatus. Kaikki eivät osaa askarrella tai kaikilla ei ole varaa tehdä itse kortteja(tulevat kalliimmaksi kuin valmiit kortit) Uskon että kortin lähettäjä haluaa toivottaa minulle koko sydämestään hyvää joulua, oli kortti sitten millainen tahansa. 

Vierailija
8/56 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:10"]Kyllä mua kiinnostaa, mikä voisi olla suloisempaa kuin lapsi tonttulakissa! Lähetä tänne vaan :)
[/quote]
Esimerkiksi vaikkapa koiranpentu sen tonttulakin kanssa

Vierailija
9/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallani tietysti.

Vierailija
10/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitten ihan sama mitä kuvassa on jos kerta roskiin menee?
Mä ainakin tykkään saada lapsista kortteja/kuvia ja säästän jokaisen. Rakkaita lapsia ne on vaikkei omia olekkaan.

Vierailija
11/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna saat siis joulukortin, jossa komeilee oma, ihana naamasi. Senhän voi sitten jo laittaa ulko-oveen, että naapuritkin näkevät.

Vierailija
12/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sulle mielestäni ole koskaan lähettänyt lasteni kuvia.

Vierailija
13/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa pyyhkiä penneliensä nenää nii vaivautuis edes photoshoppaamaan...

Vierailija
14/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vois olla kovampi idea? Eiks pöljintä ole lähettää ihan perusjoulukortti? Mä ainakin ilahdun lapsikorteista. Niin läheisten kuin harvivemmin nöhtyjen lasten kuvakorteista.

Vierailija
15/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä muutama Tiimarin kortti, kelpaisiko sellainen?

Vierailija
16/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olen sitä mieltä, että ei ole yhtään huono ajatus jättää kortit lähettämättä. 

Vierailija
17/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:52"]Tonttulakit päässä ja nenänaluset rää'ässä keimailemassa? Roskiin nuo menevät heti. Ei ketään kiinnosta katsella kuvia toisten lapsista, etenkään kun ne eivät ole edes mitään sukua itselle.
[/quote] sekin vielä, että ne samat naamat siinä kuvassa joka ikinen joulu!!! Menkää nyt helvetti vanhemmatkin siihen kuvaan vielä pällistelemään!! Odotan jo...milloin taas tulee..

Vierailija
18/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meiltä monet sukulaiset pyytelevät aina silloin tällöin uutta kuvaa lapsesta, joten kerran vuodessa tulee sitten lähetettyä päivitetty kuva. Ja kyllä ainakin omasta mielestäni tyttömme on suloisempi ilmestys kuin piirretty tonttu/pukki/muori kaupan valmiskostissa...:)

Vierailija
19/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin nähdä kuvia toisten lapsista?

Vierailija
20/56 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...ehkä Se on sillai että niitä omia mussukoita pitää niin söpöinä että tonttulakit päässä valokuvassa ajattelee että ne ilahduttaisi. Myös varmaan Se kun muutkin lähettää niin itsekkin sitten tuntee siihen tarvetta. Myös lapsuusaika on aika lyhyt, ei niitä kovin monena jouluna tule lähetettyä. Ps. Lähtee meiltäkin sukulaisille ja tutuille kortit jossa lapset kuvattuna. Näin miehenä ajattelisin että osa ilahtuu ja osaa ei paljon kiinnosta. Mutta että jotain ärsyttää...no sitten on laitettava roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi