Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako joulukorttia lähetätte?

Vierailija
11.12.2014 |

Ja montako saatte?

Meiltä lähtee noin 40 korttia ja takaisin tulee parikymmentä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä tein kortteja viitisen kymmentä. Niistä 30 postitetaan ja loput ojennetaan suoraan saajan käteen. Perheemme saa kortteja ehkä noin kolmisenkymmentä.? Minusta ihana perinne!

Vierailija
22/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn sähköiseen. Tyhmää lähetellä kortteja. Roskiin menee pian joulun jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän aina ed. Vuoden kortit ja lähetän niille..

Vierailija
24/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 lähetän ja n.200 tulee. Ystävä ja tuttsvapiiri laaja

Vierailija
25/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 korttia laitettiin, arvioin että ehkäpä 20-30 korttia saadaan.

Minusta joulukorttien laittaminen on ihana perinne, ei mikään tekstari tai fb-moikkaus sitä voita.

Vierailija
26/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisenkymmentä niitä tuli lähetettyä. Mukava kuulla, että en ole ainoa, joka vielä tykkää lähettää ja saada etana postia. - Jotenkin minusta etanaposti on jotenkin sykäyttävämpää ja ilahduttavampaa, kuin (viimehetkessä) laitetut sähköpostit. - tekstiviesteistä nyt puhumattakaan. Ehkä siksi, että päivässä saa tai paremmin joutuu muutenkin vastaamaan ja laittamaan niin paljon erilaisia mm. sähköposteja. Se, mikä minulle on pieni kynnys on se, että en tiedä, mikä olisi viisain tapa hävittää vanhat - saamani Joulukortit, kun tuntuisi ikävältä viedä ne, ainakaan sellaisenaan paperinkeräsyrasiaan, kun ainakin osassa Joulukorteissa on mukana, jotain hyvin henkilökohtaista.. Eikä minulla ole tulipesää, jossa vosin ne polttaa. 

Vierailija
27/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 laitoin, luulen että alle 10 tulee korttia saan

Vierailija
28/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:10"]

13 laitoin, luulen että alle 10 tulee korttia saan

[/quote]

siis alle 10 saan takaisin :)

Vierailija
29/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 lähetetään ja ehkä 10 saadaan takaisin. Tai tähän mennessä ei oo vielä tullut yhtäkään. :D toki huomenna vasta vika lähetyspäivä. :D

Vierailija
30/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 korttia tilasimme. Niistä postin kautta lähtee 40, loput annetaan käteen tai naapureiden postilaatikkoon. Saamme melko paljon kortteja, ehkä kolmisenkymmentä. Aika vakiintunut lista meillä on joulukorttien saajille, siinä ei ole tapahtunut suuria muutoksia useampaan vuoteen. 

Minusta joulutervehdysten lähettäminen on kiva tapa. Kyllä se jotenkin konkretisoi niitä sosiaalisia suhteita, joita FB ym. somepalvelut eivät kuitenkaan ihan täysin heijasta,

Vierailija
31/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhat kymmentä loputtomiin

Vierailija
32/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainuttakaan lähetä. En ole ikinä lähettänyt enkä lähetä :D
Rahan haaskausta :D
Kymmenkunta korttia saadaan.
Joskus ollaan saatu enemmänkin mutta jotkut on siirtyneet somen kautta toivottelijoiksi ja jotkut lahjoittaa korttirahat hyväntekeväisyyteen. Hyvä niin.

Vierailija
33/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä yhtään, saan 1-3.

Vierailija
34/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän 10-15 ja saan suunnilleen yhtä monta itse. Haluaisin lähettää enemmän, mutta en tunne tuon enempää ihmisiä.

Vierailija
35/35 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oivallinen huumoribiisi, joka kiteyttää hyvin joulutekstiviestien idioottimaisuuden.

Ihan oikeasti: jos ette lähetä minulle joulukorttia, niin ei se mitään. Älkää kuitenkaan korvatko sitä joulukorttia jollain copy/pastatulla tekstarilla missä on jokin netistä kopsattu idioottimainen värssy: "Tonttuset hyppivät hip hap huu, nyt hymyyn vääntyy lapsosten suut! Hyvää joulua toivottaa Möttösen perhe"

Joulukortittomuus ei loukkaa tippaakaan, mutta tuosta "ääh, tuo ei ole joulukorttikategoriassa eikä sille viitsi soittaakaan, mutta jollakin tavalla sille pitäisi kuitenkin toivottaa hyvää joulua... lähetänpä ryhmätekstarin näille kaikille" -kategoriaan kuulumisesta tulee lähinnä kiusallinen olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme