Yhteishuoltajuus, lapsen isä vaihtaa vloppuja mielensä mukaan,en voi mtn?
Eli ollaan sovittu että isä näkee joka toinen vloppu lasta. Ensin oli to-ma nyt vain pe-su koska ei voi kuulemma ottaa enää arkipäivinä. Ei selitystä miksi,vaikka kysyin. Sanoin että olisi reilua kertoa syy miksi näin, kun se vaikuttaa lapseenkin,kun tapaavat nyt harvemmin. Saattaa ilmoittaa maanantaina että otan lapsen nyt viikonloppuna (minun viikonloppuni olla lapsen kanssa) ja en voikkaan ottaa ensi viikonloppuna,ei syytä, ei mitään. Minkäs minä teen, en voi jättää lasta hakematta jos hän ei hae päiväkodista,minulla on (näköjään) se viimekäden vastuu,mutta vähiten päätäntä valtaa? Nytkin hän ilmoitti että hakee huomenna vaikka olisi minun vloppuni olla ja ei ota ensi viikolla. Minulla oli jo vaikka mitä menoja ja joulu kahveja sovittuna niin lapsen kanssa tällä viikolla kuin yksin ensi viikolla..uusiksi meni. Lomista ei mitään puhetta,ottaa yhtäkkiä miten lystää kesällä viikoksi,ei ilmoita lomiaan etukäteen vaikka ystävällisesti pyydän. Silti olen täysin hänen armoillaan jos haluan vataa aikaa yksinäni ja tapaamisia en voi enkä haluakkaan kieltää,tietenkään.ovat hyvin läheisiä lapsen kanssa. Mitä voin tehdä? Voinko hakea yksinhuoltajuutta? voinko silloin määrittää paremmin tapaamisia? Voidaanko tapaamiset sopia tarkemmin,loma aikoina yms?
Lastenvalvojalle sopimaan tietyt päivät.