Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla miehesi nolasi sinut viimeksi?

Vierailija
11.12.2014 |

jos jotain pitää vastata

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten järjestämissäni pikkujouluissa veti pikkasen liian nopeat kännit.

Kertoili just tollasia noloja juttuja musta ja vähätteli "hauskasti", kaikki kuuntelijat oli hirveän vaivaantuneita. Ja sitten loukkaantui kun pyysin että lopettaisi. Lisäksi kertoi jotain meidän seksijuttuja, onneksi vaan pienelle miesporukalle mutta silti.

Seuraavana päivänä oli kamala riita asiasta, koska mies ei muistanut mitään. Ei suostunut keskustelemaan siitä, miksi tekee tuota aina humalassa. Katselen nyt tuota käytöstä tulevaisuudessa, jos jatkaa samaa niin saa pakata kamansa ja lähteä.

Vierailija
42/60 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti muista yhtään kertaa että mies olisi nolannut minut. Naljailee kyllä joskus ja kertoo ystäville jotain minun hassuja edesottamuksiani, mutta olen ihan samaa mieltä niiden hassuudesta :-D ehkä kun tarpeeksi osaa nauraa itselleen, niin ei osaa ottaa mitään nolaamisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, että vanhempi sukupolvi vapaaehtoisesti olisi vuosikymmenet keskenään ollut. Ajan sosiaaliset normit ja paine estivät eroamasta, eikä yhteiskunnallisesti ero ollut hyväksyttyä. Toisin sanoen, näiden normien vuoksi YRITETTIIN ENEMMÄN eikä ensi riidan jälkeen oltu laittamassa lusikkoja jakoon. (Vrt. avioerotilastot nykyään.)

Sellainen pariskunta joka sanoo ettei koskaan riitele, ei välttämättä valehtee mutta elää jomman kumman ehdoilla. Terve pari keskustelee ja argumentoi keskenään. Tietenkin tapa millä tämän tekee vaihtelee. Joillekin riittää puhe, toiset polkevat jalkaa tai korottavat ääntään. Kyllä mekin riitelemme miehen kanssa, mutta useimmiten minä tuittupäänä taidan ne eskaloida sellaiseksi. Mies taas rakastaa jankata. Kuinkas sanonta menikään; Insinöörin kanssa väittely on kuin sian kanssa mutapaini - parin tunnin kuluttua huomaat sian nauttivan siitä :)

Vierailija
44/60 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/60 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
46/60 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan miettiä, että milloin olisi nolannut. Hän on niin harvasanainen, että ei juuri koskaan. Toisaalta se puhumattomuus on välillä "noloa", kun tiedän että hänellä olisi sanottavaa mutta ei sano. Tällaista tilanteita ovat mm. kun hän ei esittele mua kavereilleen, vaan itse täytyy sanoa, että moi, olen hänen puolisonsa Katja. Mutta ei noi niin pahoja ole.

Vierailija
47/60 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi kaverilleni jostakin ryyppy/sammumisillasta muka hauskasti. käyn harvoin missään.

Vierailija
48/60 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/60 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:35"]

Oltiin juhlissa ja mies otti mua pikku hiprakassa kurkusta kiinni (ei siis todellakaan kuristanut, vaan piteli), kun yritti saada mut kuuntelemaan jotain tyhmää juttuaan. Tämän sitten jotkut sivustaseuraajat käsitti vähän väärin ja kamala haloo nousi...

[/quote]

Kurkusta kiinni ottaminen ei missään nimessä ole ok! Missään tilanteessa (ok, no s&m seksissä on, jos siitä on etukäteen sovittu ja turvasanat myös). Ei ihem että nousi haloo. Surullistaa että et itse näe, kuinka uhkaava ja alistava teko sinua kohtaan tuo on. Ei tainnut olla eka kerta kun mies noin teki?

Vierailija
50/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nolaa niin, että kun yritän julkisella paikalla kuiskata hänelle jotain, tai puhua hänelle hiljaisella äänellä jonkun asian, mitä en soisi kaikkien korviin, niin mies vastaa kuiskaukseeni kajauttamalla kauheaan ääneen sanottavansa. Eikä hän edes tajua toimivansa mitenkään sopimattomasti. ... esim jos jossain sivistyneessä seurueessa yritän hiljaa kysyä, että missähän on vessa, niin eikös vain mies kajauta kitapurje levällään, että VESSA ON TUOLLA SADAN METRIN PÄÄSSÄ OIKEALLA. SIELLÄ ON IHAN SIISTI VESSA. KYLLÄ SINNE VOI MENNÄ... Siinä vaiheessa tulee aina sellainen fiilis, että, joo, kiitos paljon tiedosta.

Vierailija
51/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:33"]Yleensä nolaa niin, että kun yritän julkisella paikalla kuiskata hänelle jotain, tai puhua hänelle hiljaisella äänellä jonkun asian, mitä en soisi kaikkien korviin, niin mies vastaa kuiskaukseeni kajauttamalla kauheaan ääneen sanottavansa. Eikä hän edes tajua toimivansa mitenkään sopimattomasti. ... esim jos jossain sivistyneessä seurueessa yritän hiljaa kysyä, että missähän on vessa, niin eikös vain mies kajauta kitapurje levällään, että VESSA ON TUOLLA SADAN METRIN PÄÄSSÄ OIKEALLA. SIELLÄ ON IHAN SIISTI VESSA. KYLLÄ SINNE VOI MENNÄ... Siinä vaiheessa tulee aina sellainen fiilis, että, joo, kiitos paljon tiedosta.
[/quote]
Hahah kerran yhdissä juhlissa kysyin kaverilta kuiskaten, että keitä nuo tytöt ovat (tunsivat mut nimeltä niin halusin myös tuntea heidät) ja kaveri osoitta jokaista ja kovaan ääneen kertoi nimen ja keitä heidän vanhempansa on jne... Nolotti

Vierailija
53/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ystävättärilleni minusta juttuja, joita en haluaisi välttämättä heidän tietävän. Ei mitään vakavaa, mutta jotain käytännön esimerkkejä, miten olen mokannut tai olen saamaton kodinhoidossa. Kertoo nuo vitseinä ja hänen mielestään minun pitäisi myös nauraa niille. Sitten kun huomautan hänelle, etten pitänyt asiasta, mies heittäytyy marttyyriksi ja sanoo, että aina minä sanon jotain väärin.

Vierailija
54/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:33"]Yleensä nolaa niin, että kun yritän julkisella paikalla kuiskata hänelle jotain, tai puhua hänelle hiljaisella äänellä jonkun asian, mitä en soisi kaikkien korviin, niin mies vastaa kuiskaukseeni kajauttamalla kauheaan ääneen sanottavansa. Eikä hän edes tajua toimivansa mitenkään sopimattomasti. ... esim jos jossain sivistyneessä seurueessa yritän hiljaa kysyä, että missähän on vessa, niin eikös vain mies kajauta kitapurje levällään, että VESSA ON TUOLLA SADAN METRIN PÄÄSSÄ OIKEALLA. SIELLÄ ON IHAN SIISTI VESSA. KYLLÄ SINNE VOI MENNÄ... Siinä vaiheessa tulee aina sellainen fiilis, että, joo, kiitos paljon tiedosta. [/quote] Hahah kerran yhdissä juhlissa kysyin kaverilta kuiskaten, että keitä nuo tytöt ovat (tunsivat mut nimeltä niin halusin myös tuntea heidät) ja kaveri osoitta jokaista ja kovaan ääneen kertoi nimen ja keitä heidän vanhempansa on jne... Nolotti

[/quote]

Oliko tuo möläyttelijä joku kouluttautumaton/muuten vain sivistymätön?

Minä kummastelen, että mistä tuollainen käytös mahtaa juontaa juurensa... (oman mieheni sivistyksella en voi kehuskella ainakaan)

t. kolmonen

Vierailija
55/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan nolasin poikaystäväni kun meillä oli joku tyyppi jolla hän on työharjoittelussa syömässä ja enkös vaan kompastunut kynnykseen ja pudottanut kannua lattialle :( 

Vierailija
56/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:48"]

Minä varmaan nolasin poikaystäväni kun meillä oli joku tyyppi jolla hän on työharjoittelussa syömässä ja enkös vaan kompastunut kynnykseen ja pudottanut kannua lattialle :( 

[/quote]

Se on vain inhimillistä :)

Vierailija
57/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin posketon huumorintaju ,että unohdan tollaset judut.

Vierailija
58/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:55"]

Mulla on niin posketon huumorintaju ,että unohdan tollaset judut.

[/quote]

Ei tuommoisia voi unohtaa?! Tuskin sinäkään kaikkea haluat muille itsestäsi paljastaa?

Vierailija
59/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellut tutulleen minun olevani lähes kuoleman sairas :D , kun tämä tuttava sen jälkeen tuli tervehtimään mua niin se oli ihan huolissaan miten voin yms. ja olin siitä ihan ihmeissäni, kunnes mieheni kertoi jälkeenpäin mitä hänelle oli sanonut. siis omg meneekö vähän jo liian pitkälle tollanen. oli kyllä nolo tilanne mullle

Vierailija
60/60 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolasin ex-puolisoni panikoimalla, möksöttämällä, puhumalla hölmöjä, välillä päälle ja puolesta, ilkeilemällä sarkastisesti. kaikkea tyhmää, mitä ei ole tarkoittanut..

Höh.. pilannut elämäni tilaisuuden Naiseen, joka oli kuin sielunkumppanini, välillä olimme liiankin samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän