Onko mitään uzkomuksia sille, että jos lintu lentää sisälle? Mitä se ehkä tarkoittaisi?
Joo, kävipä tänä aamuna niin, että makuuhuoneen pikku ikkuna oli auki ja tiainen lensi sisään. Vähän ehdin säikähtää, mutta onneksi se lähti pian pois.
Jäin vain miettimään, että olisiko tämä enne jostain, tai viesti tuonpuoleisesta.
Ei ole ennen mulle näin tapahtunut.
Jos joku tietää, mitä toi voisi tarkoittaa, nii ole kiltti ja vastaa.
Ja tää ei oo mikään vitsi, sen voin luvata, joten olkaa asiallisia.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ennustaa kuolemaa
Ja kun vahvasti uskoo tähän ennusteeseen niin se alkaa toteuttamaan itseään ja kohta on uskoja vainaa. Nosebona tunnettu ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkottaa, että edessä on hemmetillinen urakka, että saat linnun pihalle.
Ja sohva menee vaihtoon kun hapokas tintinpaska poltti sen täplikkääksi.
Bonuksena ap sai salmonellan, jota hän potee koko talven ellei lintuinfluenssa kaada hautaan jo lähiviikkoina.
Meillä tintti sonti verhot, nojatuolin ja tapetit hirveään sotkuun. Salmonellaa ei saatu ellei sairastettu oireettomina.
"Linnut ovat muodoksi muuttuneita ajatuksia." Ne ovat "läpimeno-olentoja". Hengen, luonnon, materian ja ihmisyyden salaisuuksia kirjasta. Lueppa.
Muutamia viikkoja sitten olin hautausmaalla. Minut yllätti korpin rääkäisy korkealta männystä. Samalla lehahti lentoon. En ollut huomannut koko korppia. Siellä puussa oli vielä toinenkin ja lehahti samalla tavalla lentoon rääkyen. Pari kuoleman lintua hautausmaalla. Mietin elänkö itse tässä enää kovin pitkään. Oli miten oli. Sinänsä komeita lintuja