Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko uudelle kumppanille maksuhäiriömerkinnästä?

Vierailija
11.12.2014 |

Olen maksanut kaikki pois, mutta merkintä säilyy vielä kolme vuotta. Ihan omaa huolimattomuuttani menetin luottokelpoisuuteni. En ole muuttamassa kenenkään kanssa yhteen, vaan haluan asua lasteni kanssa. Mielessäni on vain tapailuun perustuva suhde, samoin miehellä. Joten talousasioista emme joudu välttämättä puhumaan. Muuten asiat ovat minulla hyvin. On asunto ja vakituinen työpaikka.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi on kuin kopioitu minun elämästä! Ei ole päivääkään jolloin en katuisi nuoruuden tyhmyyttä ottaa velkaa niin ettei pystynytkään maksamaan. .Nyt kaikki maksettu ja ainakin oppinut ettei samaan tilanteeseen hankkiudu enään koskaan! Mielestäni kannattaa olla rehellinen, jos kumppanisi kysyy! Jokainen meistä tekee kuitenkin elämässään virheitä ja pää asia on, ettei toista samaa virhettä!:) Tsemppiä! !

Vierailija
2/5 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:17"]

Minun mieheni kertoi omasta häiriömerkinnästään kun olimme seurustelleet n. Kuukauden ja itseäni ei ainakaan haitannut... hänellä oli silloin 12 000e ulosotossa ja yhdessä saimme tilanteen 3 vuodessa niin ettei maksettavaa ole! :) häiriömerkintä näkyy vielä, mutta jos lainaa haemme saamme tarvittaessa todistuksen, että kaikki on kuitattu :) jos mies todella sinusta välittää, hän ei anna pikkuasioiden tulla suhteen tielle :)

[/quote]

Pikkuasioiden? Yksi tärkeimmistä asioista ihmisessä on että osaako se hoitaa asiansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen huolimattomuudestani hirveää häpeää - niin hirveää että mietin joka päivä olisiko parempi hypätä junaraiteille. Olen niin pettynyt itseeni. Aluksi ajattelin että en aio seurustella kenenkään kanssa niin kauan kuin merkintä on tiedoissa. Näin nyt kävi, että mies ihastui minuun kovasti, vaikka aluksi toppuuttelin ja meinasin kokonaan perääntyä. Asian tekee vaikeaksi, että itsekin alan tuntea miestä kohtaan hyvin lämpöisiä tunteita. En koe olevani tämän arvoinen. 

Ap

Vierailija
4/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kertoi omasta häiriömerkinnästään kun olimme seurustelleet n. Kuukauden ja itseäni ei ainakaan haitannut... hänellä oli silloin 12 000e ulosotossa ja yhdessä saimme tilanteen 3 vuodessa niin ettei maksettavaa ole! :) häiriömerkintä näkyy vielä, mutta jos lainaa haemme saamme tarvittaessa todistuksen, että kaikki on kuitattu :) jos mies todella sinusta välittää, hän ei anna pikkuasioiden tulla suhteen tielle :)

Vierailija
5/5 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä tilanne ap. Eli jos kerrot noin kun tänne kerroit, en pitäisi huonona kertoa. Oot voiton puolella! Ja oot varmasti ottanut opiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan