IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siis parempi teeskennellä että on kiinnostunut runoista ja ruusuista vaikka oikeasti rusina kiinnostaisi?
Teillä miehillä on samanlainen. Miksi te miehet ette voi keskenänne sitä harrastaa, älkää sotkeko naisia siihen.
Jännää että sinäkin jankkaat tuota vain kun kyse on pyllyseksistä mutta tuskinpa jankkaat suuseksistä samaa?
Vierailija kirjoitti:
Autisti: Naiset kertovat minulle että tapani toimia ei tuota haluttua tulosta, mutta minä olen huomannut, että se tuottaa.
Mitä helvetin väliä sillä on mitä naiset kertovat jos omakohtainen kokemus kuitenkin kertoo että tulosta tulee ihan riittävästi?
Vierailija kirjoitti:
V Wierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kommenteista ketjussa näkyy hyvin miksi ollaan vuosia ja vuosikymmeniä ilman. Käytännössä mies on mieluimmin "oikeassa" kuin käyttäytyy sillä tavalla että joku sopiva nainen voisi kiinnostua.
Tässä ei oo nyt kyse mistään kiinnostuksen herättämisestä vaan perseen saamisesta.
Sepä se kun ei ole saatu persettä. Eikä mitään muutakaan elintä. Ja mies keskittää kaiken energiansa siihen että kertoo naisille minkälaisia naisten kuuluu hänen mielestään olla. Sen sijaan että sopeuttaisi käytöksensä todellisuuteen.
Nyt on taas lähtenyt jollain lapasesta.
Se että kertoo mistä itse pitää -> kertoo minkälaisia naisten kuuluu olla? Mitä v....a nyt taas.
Normaali mies: pidän analliseksistä ja tiedän miten hienovaraisesti edetä niin että löydän sopivan parin.
Autisti: Naiset kertovat minulle että tapani toimia ei tuota haluttua tulosta, mutta minä määrään että sen kuuluu tuottaa.
Totuus: naiset valehtelevat. "Autistin" tapa tuotti tulosta, hän ei jäänyt tuhlaamaan aikaa ihmisen kanssa jonka kanssa mieltymykset eivät täsmänneet. Naisilla tuntuu olevan lapsellinen käsitys että miehen on tyydyttävä ensimmäiseen naiseen joka suvaitsee vastata yhtään mitään.
Mutta eihän autisti ikinä edes saa selville mätsääkö nainen seksuaalisesti vai ei. Hän lentää roskikseen ennen kuin on päästy lähellekään asian selvittämistä.
No ei todellakaan lennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siis parempi teeskennellä että on kiinnostunut runoista ja ruusuista vaikka oikeasti rusina kiinnostaisi?
Teillä miehillä on samanlainen. Miksi te miehet ette voi keskenänne sitä harrastaa, älkää sotkeko naisia siihen.
Mitä jos sinä keskittyisit ihan omiin harrastuksiisi, mkay?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autisti: Naiset kertovat minulle että tapani toimia ei tuota haluttua tulosta, mutta minä olen huomannut, että se tuottaa.
Mitä helvetin väliä sillä on mitä naiset kertovat jos omakohtainen kokemus kuitenkin kertoo että tulosta tulee ihan riittävästi?
Sinun omakohtainen kokemus että tulosta tulee kun alkaa ennen ensimmäisiäkään treffejä jankata anaaliseksistä? Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse lukemaan juttua, mutta ilmeisesti joku oli jankannut toimittajalle peppuseksistä? Ja tämän henkilön estäminen oli kai täysin mahdotonta jostain syystä.
Käyttäytyi normaalisti, kunnes päivää ennen treffejä alkoi kysellä, tykkääkö toimittaja peppuseksistä. Nainen sanoi, ettei halua keskustella tällaisista ennen tapaamista. Mies ei kuulemma halunnut edes tavata, jos nainen ei sitoutuisi peppuseksistä tykkäämiseen.
Eivät tavanneet.
Helmiä liikenteessä.Omituinen sanamuoto. Se ettei tuhlaa aikaa deittailussa sellaisiin jotka ei tykkää samoista asioista kuin itse on ihan normaalia.
Yrittänyt olla kai niin hienotunteinen ja kohtelias kuin mahdollista. Herkkä asiahan tuo monelle on.
Ajattele jos olisi vasta sängyssä käynyt ilmi? Olisi ollut varmasti ahdistavampaa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se erityisen nautinnollista naiskennella nuorta, kaunista ja laihaa naista peräaukkoon.
Teoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun omakohtainen kokemus että tulosta tulee kun alkaa ennen ensimmäisiäkään treffejä jankata anaaliseksistä?
Niin. Kymmenien ja taas kymmenien naisten kokemus siitä aiheesta. Kas kun jotkut pitävät myös nettiseksistä, puhelinseksistä, kuvien vaihtelusta, sekstaamisesta yms mitä tavataan harjoittaa ~heti mätsäämisen jälkeen joten kun päästään treffeille asti on nämä asiat käyty läpi jo kymmeniä kertoja.
Miksei nämä tule kaapista? Iljettäviä tyyppejä.
Tässähän kävi niin, että oikeasti tämä jankkaaja ei tiedä, olisiko toimittajanainen ollut valmis peppuseksiin vai ei. Nainen veti rajan siihen, ettei hän keskustele asiasta ennen kuin on tavattu. Enkä olisi itsekään keskustelut. Tapaaminen ei ylipäätään tarkoita sitä, että se johtaisi automaattisesti seksiin tai suhteeseenkaan missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Tässähän kävi niin, että oikeasti tämä jankkaaja ei tiedä, olisiko toimittajanainen ollut valmis peppuseksiin vai ei. Nainen veti rajan siihen, ettei hän keskustele asiasta ennen kuin on tavattu.
Ja mies veti rajan siihen että ei tuhlaa aikaansa tuollaisiin tapauksiin. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni ketjuun vastaavista miehistä on näitä olen korkeasti koulutettu ja urheilullinen mies jolla elämänhallinta kunnossa mutta vain rumat ja lihavat yyhoot kiinnostuu... Joku tällainen juttu se lienee jota eivät itse käsitä edes ratakiskosta vääntämällä.
Olen korkeasti koulutettu tavallinen mies ja naisystäväni on vielä korkeammin koulutettu kaunisvartaloinen ihanuus, joka tykkää myös pyllyseksistä. Ja keskustelimme seksistä varsin avoimesti jo ennen ensimmäistä tapaamista. Seksiä kuitenkin harrastimme vasta useamman tapaamisen jälkeen, aluksi nähtiin vain retkeilyn yms merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun omakohtainen kokemus että tulosta tulee kun alkaa ennen ensimmäisiäkään treffejä jankata anaaliseksistä?
Niin. Kymmenien ja taas kymmenien naisten kokemus siitä aiheesta. Kas kun jotkut pitävät myös nettiseksistä, puhelinseksistä, kuvien vaihtelusta, sekstaamisesta yms mitä tavataan harjoittaa ~heti mätsäämisen jälkeen joten kun päästään treffeille asti on nämä asiat käyty läpi jo kymmeniä kertoja.
Itse en esim. edes harkitse tapaamista jos ei nainen ole laittanut alastonkuvia itsestään. Ei vaan kiinnosta mitkään sievistelijät ja siveyden sipulit.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän kävi niin, että oikeasti tämä jankkaaja ei tiedä, olisiko toimittajanainen ollut valmis peppuseksiin vai ei. Nainen veti rajan siihen, ettei hän keskustele asiasta ennen kuin on tavattu. Enkä olisi itsekään keskustelut. Tapaaminen ei ylipäätään tarkoita sitä, että se johtaisi automaattisesti seksiin tai suhteeseenkaan missään vaiheessa.
Toimittaja tahtoo siis vitkuttaa asioista keskustelun mahdollisimman pitkään jotta maksimoi pettymyksensä deittimaailmassa.
Ja on sitten aidon hämmästynyt kun koki pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 80% miehistä haluaa sitä. Face it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kommenteista ketjussa näkyy hyvin miksi ollaan vuosia ja vuosikymmeniä ilman. Käytännössä mies on mieluimmin "oikeassa" kuin käyttäytyy sillä tavalla että joku sopiva nainen voisi kiinnostua.
Tässä ei oo nyt kyse mistään kiinnostuksen herättämisestä vaan perseen saamisesta.
Sepä se kun ei ole saatu persettä. Eikä mitään muutakaan elintä. Ja mies keskittää kaiken energiansa siihen että kertoo naisille minkälaisia naisten kuuluu hänen mielestään olla. Sen sijaan että sopeuttaisi käytöksensä todellisuuteen.
Huomaatko minkälainen ihminen olet? Käsket miehiä sopeuttamaan käytöksensä sinun todellisuutesi sen sijaan, että antaisit heidän olla sellaisia kuin he ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Ja kukaan niistä kymmenistä ja kymmenistä naisista joiden kanssa on kymmeniä kertoja käyty seksimieltymykset läpi ennen tapaamista ei ole tarttunut matkaan. En usko. Netissä voi kuka tahansa väittää ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se erityisen nautinnollista naiskennella nuorta, kaunista ja laihaa naista peräaukkoon.
Teoriassa.
Onko sulla noin? Harmillista kannaltasi.
Kas kun on mieltymyksiä myös sen persreijän ympärillä olevaan osaan. Toiset tykkää miehistä, toiset naisista. Deal with it.