Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miten vihjata isosta varustuksesta?

Vierailija
14.10.2021 |

Treffi-ilmoitusta tehtäessä pitäisi aina tuoda esiin parhaat puolensa, mutta ei tökerösti. Miten pitäisi tuoda esiin, että omaa ison varustuksen? Kevyt vihjaisu tekstissä, vähän pullottava housukuva vai mten?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En aja BMW:llä".

Vierailija
22/37 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiiliteksti kokonaisuudessaan: Tärkeimmät mitat on 24cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihan vaan asiallisesti "Siisti ja asiallinen, hyvin varusteltu 33-vuotias mies etsii seuraa". Tai mitä siihen nyt laitatkaan. Mun mielestä tuo ei olisi mautonta vaan ihan kivasti ilmaistu.

Vierailija
24/37 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekstillä tai kuvalla ei kannata yrittää, siinä näyttää 99% todennäköisyydellä vain typerältä urpolta. 

Parasta on kun ei vihjaile mitenkään sen kummemmin, vaan näyttää kasuaalisti mitä jalkojen välistä löytyy. Omalla kohdalla sekasauna on toiminut siihen parhaiten, mutta tietenkin se on vaikea toteuttaa tuntemattomia deittailessa. 

Vierailija
25/37 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjata,kelle nyt haluaisin vihjata lyösästä alapäästä?  

Vierailija
26/37 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mieluummin koulutuksestasi ja palkastasi

Vierailija
27/37 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee profiili as:een

Vierailija
28/37 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi reaktio asian ilmaisemisesta on että kuvitteleeko se että iso muna riittää.

Että jos asia on ihan pakko ilmaista, niin panosta siihen, että teksti kuvaa sinusta muitakin, täysin epäfyysisiä puolia.

Vierailija
29/37 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi reaktio asian ilmaisemisesta on että kuvitteleeko se että iso muna riittää.

Että jos asia on ihan pakko ilmaista, niin panosta siihen, että teksti kuvaa sinusta muitakin, täysin epäfyysisiä puolia.

Totta, pitäähän sitä henkistäkin puolta olla! Joten vihjaus kuuluu näin että "minulla on muuten julmetun iso mulkku, ja aivan helkkaristi rahaa!" .

Vierailija
30/37 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tekstillä tai kuvalla ei kannata yrittää, siinä näyttää 99% todennäköisyydellä vain typerältä urpolta. 

Parasta on kun ei vihjaile mitenkään sen kummemmin, vaan näyttää kasuaalisti mitä jalkojen välistä löytyy. Omalla kohdalla sekasauna on toiminut siihen parhaiten, mutta tietenkin se on vaikea toteuttaa tuntemattomia deittailessa. 

Saman olen huomannut myös itse. Sekasauna tai muu vilahdus vaikka miesten saunavuorolla mökkireissulla, jossa naisia paikalla toimii aina. Muijilla on muuten jännä tapa tulla viettämään aikaa sinne saunan lähelle vaikka eivät itse saunoisi.

Naiset ovat muuten mestareita katsomaan miesten vehkeet siten, että eivät jää kiinni vilkuilusta.

Vierailija
31/37 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse vihjata. Naisten kesken kyllä puskaradio toimii.

Vierailija
32/37 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse vihjata. Naisten kesken kyllä puskaradio toimii.

Varmasti toimiikin, mutta jos lähdet vaikkapa lappiin tai ulkopaikkakunnalle jossa ei sinua tunneta, niin miten sen silloin voisi vihjata?

Vierailija
33/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan laita ilmoon kokoani edes vihjailevasti. Tapaamiselta en lähde sänkyyn jos kemiat ei kohtaa ja jos lähdemme niin on tosi kivan kuuloinen kun esileikin tiimellyksessä naisen käsi päätyy housuihini ja kuiskaa "vau" huokausten kera.. Joskus on mimmi alkanut epäilemään että sopiiko sisää? Olen vakuuttanut että aina sopii, kun aloitamme varovasti liukkarilla. Nykyään on vientiä "Kristityt sinkut" seuranhakupalstan kautta. Lienekö kuiskivat mimmit keskenään? Mene ja tiedä.

Vierailija
34/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot ihan suoraan vaan, että ”isoa tarjolla”. Samalla tulee kaikille täysjärkisille selväksi, että ei kannata tuhlata aikaansa.

Vierailija
35/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku elvistelee treffi-ilmoituksessa kullinsa koolla, on iso turn-off. Malta edes ensimmäiseen live-tapaamiseen asti ja laita hyvin etumusta tarjoilevat housut. Sitten saa itse asian huomata.

Vierailija
36/37 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin on nykyään niin vaativia... Ensin pitäisi kirjoittaa tyylikäs ilmoitus. Sitten pitäisi vielä treffeillä löytyä iso se, että pääsisi siitä eteenpäin eikä tuottaisi pettymystä...

Hohhoijaa. Hyvän tekstin olen kyllä osannut aina kirjoittaa mutta eipä ole housujen sisässä kuin lähinnä ilmaa.

Ei taida enää vanhan ajan treffeille uskaltautuakaan

Vierailija
37/37 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras fiilis tulee kun nainen alkaa hipelöimään etumustani ja hänen tyytyväinen ilmeensä paljastuu.