Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei pidä yhteyttä

Vierailija
11.12.2014 |

Hei,

minulla on sellainen tilanne, että haluaisin poistaa facebookista erään kaverini, joka ei ikinä ota minuun yhteyttä vaikka on lupaillut. Silti tämä henkilö "tykkää" lähes aina jostain postaamastani?? Mikä on kun ei halua kuitenkaan nähdä tai ota oma-aloitteisesti yhteyttä. Onko tökeröä poistaa kyseistä henkilöä, en halua että hän stalkaa minun elämää, vaikka ei olla missään tekemisissä muuten... Olen kyllä kysynyt, että mikä on, ei kuulemma muista pitää yhteyttä vaan, mutta jos en minä ota yhteyttä, saattaa mennä vuosikin(!) ettei hän laita mitään, muuta kuin tosiaan tykkäilee kaikesta mitä laitan. Mutta tosiaan se, etten haluaisi pitää tuommoisia "kavereita" facessa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako poistaa, mitä tekisitte jos asia häiritsisi teitä?

Vierailija
2/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Sen kun poistat. En tajua että miksi tälläisiäkin pitää av:lta kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla tuo kaveri. Arki on aika täynnä kaikkea ja tuntuu, ettei koskaan ole aikaa tavata ketään. Tietysti olisi kun järjestäisi, mutta välillä tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä. Kiireen takia osasta kaverisuhteitakin muodostuu helposti "velvollisuus" mikä tuntuu hölmöltä, koska ystväyydestä kuitenkin yleensä on iloa molemmille. Niiden kavereiden kanssa, joiden kanssa on myös välimatkaa ja senkin takia nähdään harvoin tää juttu ei ole ongelma. Juttu jatkuu siitä mistä viimeksikin, vaikkei usein ehdittäisikään tapaamaan.

Oon siis surkea ottamaan yhteyttä, mutta juurikin tykkäilen tuttujen jutuista fb:ssä, koska haluan heidän tietävän, että ovat ajatuksissa ja tykkään kuulla heidän kuulumisiaan. Saan huonosti alotteita aikaiseksi, koska mulle pelkkä arjen hallinta on välillä haasteellista, usein kuitenkin lähden mukaan jos joku jotain ehdottaa.  

Nämä nyt lähinnä ajatuksia sieltä toisesta näkökulmasta, mutta tietysti jos kaverisuhde  vaan harmittaa niin tietenkin voit sanoa sen irti. Kannattaa kuitenkin kertoa kaverille ensin mikä mättää, hän ei välttämättä ole tullut asiaa edes ajatelleeksi.

Vierailija
4/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia vaivaa sinua niin paljon? En itsekään pidä yhteyttä kaikkiin facabook-kavereihin, mutta tykkäilen enemmän tai vähemmän. Aika on kuitenkin rajallinen.

Vierailija
5/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat kaveriltasi? Että hän postailee enemmän? Ottaa suhun yhteyttä ja pyytää kahville?

Mä olen just tuollainen kyttääjätykkääjä. Mun elämä ei ole kovin kummallista ja musta on kiva katsella muiden kuvia ja lukea heidän juttujaan. Asutaan kaukana muista, joten ihan kahvillekaan ei ihan noin vain piipahdeta. Jos mut poistaisi jokainen samalla ajatuksella kavereista, niin mulle jäis varmaan vain pari kaveria jäljelle. Silti pidän kaikkia facekavereitani ihan oikeina kavereina, vaikka en heitä välttämättä näekään usein.

Vierailija
6/6 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö jokaista facekaveria nähdä? Huh menis vuosia että kävisin kaikkien kanssa kahvilla. Useimnathan on työkavereita, lasten kavereiden vanhempia, vanhoja tuttuja ja koulukavereita joita ei todellakaan tavata muuten. Poista toki kavereista mutta voi se vähän tylyltä tuntua jos kerta ahkerasti huomioi statuspäivityksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän