Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus: Leikkaamme kaikesta suomalaisille toissijaisesta: Poliisi, kulttuuriala, sairaanhoitajat

Vierailija
14.10.2021 |

Ja se on varmaa, että kehitysapukorotuksiin ei kosketa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta.

Vierailija
2/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea pääministeri.

Itse tekemässä näitä kulttuuripäätöksiä ja sitten viinin juonnin jälkeen poistamassa niiitä ja lisäämässä velkataakkaa. Miksi jakoi meidän rahat Italiaan? Tästä olisi varmasti riittänyt kulttuuriin ja urheiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiset vartiointiliikkeet kuten Securitas, Avarn, Verisure ja Turvatiivi ovat tehneet poliiseista turhia ja tarpeettomia ja korvanneet poliisit kokonaan jo monilla syrjäpaikkakunnilla.

Vierailija
4/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen mutta minua oksettaa nuo akat tuolla hallituksessa. Selkärangattomia lieroja kaikki. Marin on hädissään että saako ääniä seuraavissa vaaleissa ja touhu on sen mukaista.

Vierailija
5/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu maa mustikka, oma maa - ihan sama

Vierailija
6/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nyt näytä poliisin ennätyksellisen suurta 800 miljoonan budjettia johon kiristivät vielä 30 miljoonaa lisää? 

Vierailija
7/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilta kaikki pois.

Vierailija
8/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut kuvittelevat että saavat 2023 vaaleissa 50% äänistä minkä takia jatkavat hölynpölyyn pohjautuvaa mölyämistä. 

Vierailija
9/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajista ei leikata, vaan tarvikkeista. Jokainen potilas tuo tullessaan omat sidetarpeet, laastarit, kainalosauvat. Niitä ämpäreitä löytyy jokaiselta ( niitähän on jonotettu) sinne voi oksentaa ja tehdä omat tarpeet. Ne kannetaan lähtiessä omaan kotiin tyhjennettäväksi.

Vierailija
10/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät islamin kotoutuksesta.

Vierailija
11/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkokaa tämä  v 2013, nuoria jahtaavat poliisit:

Vierailija
12/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sairaanhoitajat ja poliisit on visssiin just niitä semmoisia pikkuporvareita. Eivät edusta hallituksen arvomaailmaa. Ja menevät vain töihin vaikka korona leviää. Ja poliisit rajoittaa mielenosoituksia. Ei tarvita tässä uudessa maailmassa näitä.

Vierailija
13/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurista vois aivan hyvin leikata. Vain tyhmät ihmiset tarvitsevat valmista kulttuuria, kun eivät osaa tehdä sitä itse. Todelliset tekijät saavat aikaan korkeakulttuuria ilman apurahojakin.

Vierailija
14/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8000 miljoonaa vuodessa yritystukiin, koko Euroopan ylivoimaisesti anteliaimmat yritystuet. Tästä ollaan todella hiljaa mediassa, kyseessä on Suomen suurin rahan käytöllinen vääryys. Yritystuet ovat ne, johon suomi koske. Kaikki muu saa kaatua, vaan yritystuet jää viimeisenä pystyyn.

Vierailija
15/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea pääministeri.

Itse tekemässä näitä kulttuuripäätöksiä ja sitten viinin juonnin jälkeen poistamassa niiitä ja lisäämässä velkataakkaa. Miksi jakoi meidän rahat Italiaan? Tästä olisi varmasti riittänyt kulttuuriin ja urheiluun.

"ota kaksi, maksa seitsemän miljardia" - siinä Marinin talousosaaminen kun me olemme rikkaita

Vierailija
16/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysavun suuruus vaikuttaa siltä, että hallitusta, tai osaa siitä, kiristetään joltain taholta.

Vierailija
17/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muu maa mustikka, oma maa - ihan sama

Marin pilkkasi Koti Uskonto Isänmaa yhtälöä Jonas-Showssa.

Vierailija
18/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko nyt näytä poliisin ennätyksellisen suurta 800 miljoonan budjettia johon kiristivät vielä 30 miljoonaa lisää? 

Ja silti ei riitä, koska kehitysapua korotetaan 36,3 miljoonaa euroa, summa on 115 miljoonaa pois suomalaisilta.

Vierailija
19/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin ei ollut ilennyt studioon selvittämään viimeistä soppaansa vaan Twiittailee. Kuin pikkutyttö.

Vierailija
20/28 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysyhteistyöhon ei puututa ja lisää mysli  meita tänne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän