Lari on tosi komea mies, jalat hyytelönä katselen kuvia.
Kommentit (22)
Ulkonäkö on hyvä mutta jotain siinä ihmisessä on joka tökkii mulla pahasti. Epäaito jotenkin. Ei jatkoon.
Minusta taas ei, eikä muutenkaan yhtään viehättävä persoona.
Mielenkiintoista, että ilmeisesti moni tykkää ja pidetään pelimiehenä?
Itselleni ei olisi tullut edes mieleen että on pelimies, kun en näe häntä ylipäätään viehättävänä tai mitenkään silleen mystisenä/viileänä kuin pelimiehen miellän.
Ohjelmaa olen vain pätkiä katsonut eka jaksosta, miellyttävä kuva tullut. Kuvissa on kuuma. ap
Urheiluhullu vanupuikko. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on hyvä mutta jotain siinä ihmisessä on joka tökkii mulla pahasti. Epäaito jotenkin. Ei jatkoon.
Ei jatkoon minne? Ärsyttää tämän termin viljeleminen täysin ihmeellisissä yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon minne? Ärsyttää tämän termin viljeleminen täysin ihmeellisissä yhteyksissä.
Ei jatkoon missään mun maailmassa :) älä ärsyynny pienistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö muista ole komea?
Ei ole komea.
Harva nainen nykyään syttyy miehekkäistä miehistä. Mitä naismaisempi sössöttäjä ja kikattaja, sen enemmän naisia ympärillä.
En tykkää ollenkaan, ei yhtään minun tyyppiäni. Ei kukaan miehistä tänäkään vuonna. Naisista Henna on ihana.
Anteeksi nyt, mutta musta Lari näyttää jotenkin kehitysvammaiselta. En tykkää vinoista silmistä ja albiinolookista ja puhekin on epäselvää kitalaesta kumpuavaa puuroa.
Minua hän ei viehätä lainkaan. Ei ole hottis, eikä edes hyvännäköinen.
Ihan normaali, en ole kiinnittänyt muuta huomiota, kuin että ompas ruma parta.
Livenä ja kyllä näin ylipäätään arvostan kaikkia ihmisiä, jotka pitävät kunnostaan huolta ja urheilevat, siinä mielessä positiivinen mielleyhtymä.
Eikös sillä ole oikeesti punaiset karvat?
Vierailija kirjoitti:
Pyörrän puheeni, TÄÄ KUVA on kieltämättä söpö!
Katsokaa kaikki, jotka ette Larista ole vielä viehättyneen Ensitreffien perusteella.
Albiino oli hyvin sanottu. Aivan liian vaaleaksi värjännyt itsensä. Vaimonsa on myös värjännyt hiuksensa aivan liian vaaleaksi. No nythän voivat ostaa samaa vaalennusainetta ja värjätä yhdessä.
Pääasia, että Niina tykkää. Muista viis.
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen nykyään syttyy miehekkäistä miehistä. Mitä naismaisempi sössöttäjä ja kikattaja, sen enemmän naisia ympärillä.
Miehekkäät miehet vetää vaan homomiehiä puoleensa.
Itse juon juuri aamukahvia ja vauvapalstailen.