Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvät joulukortit ja kalenterit omista kuvista?

Vierailija
02.12.2014 |

Ei löydy enää vanhaa liikettä josta olen tilannut ja olen ollut tyytyväinen (Digiexpress). Viime vuonna tilasin kalenterin jostain muualta eikä siinä ollutkaan nimipäiviä, kuten piti (olin vaihtanut väriä tms. enkä huomannut, että tyyli muuttui samalla). En enää muista mistä se tilaus oli.

Kysymys siis kuuluu, että mistä hyvälaatuiset kalenterit nimipäivillä (laskutasku olisi myös hyvä) ja joulukortit? Kohtuuhintakin olisi kiva, ettei muutama kalenteri maksa satasta.

Kiitos, jos jollain vinkata hyvää nettikauppaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VistPrintiltä tilasin kalenterin. Siinä on kaikki suomalaiset juhlapyhät ainakin merkitty ja siihen saa lisättyä itse omia merkkipäiviä (synttärit ym). Kalenteri maksoi alle 10 euroa. Kortit tilasin Smartphotosta, koska siellä oli mieluinen joulupohja, maksoi 0,59€/kpl ja siitä vielä alennuskoodilla alemmas hintaa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Onko muilla vinkkejä?

Vierailija
4/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin justiin perhekalenterin meille omista kuvistamme. Siinä on jokaiselle perheenjäsenelle omat sarakkeet, mistä näkee milloin kelläkin on mitäkin päällekkäin ym. smartphotolta tilasin tämän. Siellä oli myös muunlaisia kalentereita kuin tää perhekalenteri ja aiemmin oon tilannut myös kuvamukin sieltä valokuvien teettämisen yhtydessä. Kaikkea hassua ne keksii :D http://www.smartphoto.fi/tuotteet/kuvakalenterit/perhekalenteri Kuvakortteja oon printannut monesti myös itse, hyvällä väritulostimella onnistuu melko mukavasti.

Vierailija
5/5 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin oon käyttänny smartphotoa tänä vuonna kun tilasin joulukortit omista kuvista.

Viime vuonna hain meidän paikallisesta kuvakaupasta. nämä joulukortit oli minusta kivat, kun sai valita korttipohjan sellaisen kuin halusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän