Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkun ne teidän halveksimat "paskaduunitkin" on tehtävä!

Vierailija
14.10.2021 |

Mitä, jos kaikki lopettaisi niiden ns paskaduunien tekemisen? Ei se maailma sillä tavalla pyöri, että niitä paskaduuneja ei vain enää kukaan tekisi. Tällaisen duunin työntekijöitä halveksiva ihminen omaa todella pienen älykkyysosamäärän. Ihminen, joka halveksii ja pilkkaa ja antaa "neuvojaan" esim "opiskele paremmin"- tyyppisiä lausahduksiaan tällaista duunia tekevälle on typerä ääliö, jonka päässä ei liiku kuin korkeintaan silmät hyvällä tuurilla, koska niin pienistä putkiaivoista ei ole avarampaan ajatteluun. Surullista. Ratkaisu ei ole, että niitä teidän kutsumianne "paskaduuneja" lakataan tekemästä vaan ratkaisu on maksaa näistä duuneista parempaa palkkaa - palkkaa, jolla pystyy elämään.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperseet ei ymmärrä tavallisesta elämästä hölkäsenpöläystä.

Vierailija
2/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee ammattinsa ja työpaikkansa tässä maassa itse omasta tahdostaan. Sinun duunisi on sinun valintojesi tulos. Älä tule tänne märisemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä voit ne tehdä. 

Vierailija
4/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se opiskelu aina auta. Tiedän miehen joka luki ylioppilaaksi ja kävi ammattikorkeakoulun. Oli töissä alallaan 7v. Joutui tuotannollisista ja taloudellisista syistä pois potkituksi. Ei saanut enää saman alan töitä. Opiskeli pienipalkkaisen ns paskaduunin ja on sitä tehnyt yli 10v.

Vierailija
5/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee ammattinsa ja työpaikkansa tässä maassa itse omasta tahdostaan. Sinun duunisi on sinun valintojesi tulos. Älä tule tänne märisemään.

Niin, tarvitsemme luusereita, joita voi katsoa alaspäin ja kyykyttää, tunteaksemme itsemme joksikin.

Vierailija
6/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaduunia ei ole. Kaikki työ on tarpeen .

Vierailija
7/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vain sellainen dilemma, että eihän se ole tasa-arvoista, että vaativasta asiantuntijatyöstä ja ns. paskaduunista saisi samaa palkkaa. Kaikkia palkkoja on korotettava. Jonka jälkeen ollaankin samassa ongelmassa, joku tienaa edelleen enemmän kuin joku toinen. Tästähän monesti on kyse, harmittaa kun ei ole varaa samaan kuin toisen korttelin Mäkisen perheellä, jonka isä on opettaja ja äiti lääkäri. Itse siivoilee ja asuu vuokra-asunnossa. Mutta hei, sullakin on mahdollisuus. Erilaisia opiskelupaikkoja on vapaana.

Vierailija
8/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aamun tyhmimmän kommentin titteli menee tadadaa *rumpujen pärinää* SINULLE! Onnea!

Vierailija
9/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen hyväpalkkaista suunnittelutyötä, en ole ap. Mutta olen tarpeeksi älykäs ymmärtämään, että työvoimapula on nimenomaan matalapalkka-aloilla. Mitä enemmän ihmiset kouluttautuvat, sitä enemmän on akateemista työttömyyttä. Enpä usko, että kukaan tunsi akateemista työtötntä 70-luvulla. Nyt heitä on paljon, ekonomeja, diplomi-insinöörejä, kemistejä...aina otetaan huuhaa-alat, mutta näitä itse tiedän. Tiedän yhden hoitajan, joka halusi vaihtaa alaa ja kouluttautui humanistiselle alalle, mutta ei saanut töitä ja jatkaa siksi edelleen hoitoalalla. Tämä vain yksi esimerkki. Minunkaan työtäni ei kukaan edes tarvitsisi, jos ei olisi duunareita toteuttamassa suunnitelmiani. 

Vierailija
10/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on arvokasta kirjoitti:

Paskaduunia ei ole. Kaikki työ on tarpeen .

Ja aamun fiksuimman kommentin titteli menee tadadaa *rumpujen pärinää* SINULLE! Onnea!

Vierailija
11/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut rappukäytäviä, toimistoja. hotelleja ja ravintoloita. Tuntipalkka 7-10e. :D Nyt olen työttömänä kun rahaa jää enemmän käteen. Rikoin myös kaksi niveltä siivoustouhuissa, piti leikata. Ei ole kiva katsella arpia joka päivä..

Vierailija
12/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja ja kerron aina ylpeydellä, että olen töissä(Olin pitkään työtön, kunnes sain paikan) En häpeile kertoa olevani siivooja ja olen ylpeä työni jäljestä, vaikka muut siihen eivät kiinnittäisi huomiotaan. Olen joidenkin mielestä "vain siivooja", mutta miksi en saisi tuntea ylpeyttä tekemästäni työstä? Se surettaa silloin tällöin. Minut lokeroidaan usein tyhmemmäksi kuin muita töitä tekevät, vaikka asia ei ole niin.

Vierailija
13/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne paskaduunit jätettäisiin tekemättä niin kyllä ne halveksijat aika pian itkisivät takaisin niitä paskaduunien työntekijöitä tai sitten joutuisivat itse ne tekemään.

Vierailija
14/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vain sellainen dilemma, että eihän se ole tasa-arvoista, että vaativasta asiantuntijatyöstä ja ns. paskaduunista saisi samaa palkkaa. Kaikkia palkkoja on korotettava. Jonka jälkeen ollaankin samassa ongelmassa, joku tienaa edelleen enemmän kuin joku toinen. Tästähän monesti on kyse, harmittaa kun ei ole varaa samaan kuin toisen korttelin Mäkisen perheellä, jonka isä on opettaja ja äiti lääkäri. Itse siivoilee ja asuu vuokra-asunnossa. Mutta hei, sullakin on mahdollisuus. Erilaisia opiskelupaikkoja on vapaana.

Loppujen lopuksi yksityisellä puolella kysynnän ja tarjonnan laki. Joihinkin töihin ei saa tekijöitä muulla tavalla kuin tarjoamalla parempaa kuin kilpailija. Se voi olla muutakin kuin palkka, vaikkapa kokoaikainen työsuhde ja työsuhde-etuja. Nytkin samalla alalla toisilla on pula tekijöistä, toisille ei kaikki halukkaat pääse. Kyse on työpaikan maineesta, mikä kiirii nopeasti, oli se hyvä tai huono. Kun asiantuntijatyöhön on tarjokkaita enemmän kuin paikkoja, voi työnantaja ottaa sen, joka lähtee halvimmalla. 

Vierailija
15/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siivooja ja kerron aina ylpeydellä, että olen töissä(Olin pitkään työtön, kunnes sain paikan) En häpeile kertoa olevani siivooja ja olen ylpeä työni jäljestä, vaikka muut siihen eivät kiinnittäisi huomiotaan. Olen joidenkin mielestä "vain siivooja", mutta miksi en saisi tuntea ylpeyttä tekemästäni työstä? Se surettaa silloin tällöin. Minut lokeroidaan usein tyhmemmäksi kuin muita töitä tekevät, vaikka asia ei ole niin.

Ne jotka sut lokeroivat ovat todellisuudessa sua tyhmempiä eivätkä sitä tajua koska ovat niin tyhmiä.

Vierailija
16/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne paskaduunit jätettäisiin tekemättä niin kyllä ne halveksijat aika pian itkisivät takaisin niitä paskaduunien työntekijöitä tai sitten joutuisivat itse ne tekemään.

Eikös joku sanonta mene että kukaan ei huomaa jos yksi pomo puuttuu mutta kaikki huomaavat jos siivooja puuttuu.

Vierailija
17/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tarvitsemme luusereita, joita voi katsoa alaspäin ja kyykyttää, tunteaksemme itsemme joksikin.

Niinkö mä sanoin? Eikö ne siellä Pietarin trollikoulussa opeta teille parempia taitoja näiden vastakkainasetteluprovojen höystämiseen?

Vierailija
18/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on vapaam miehen arvolle sopimatonta.

Vierailija
19/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me siivotaan itse meidän konttoritilat, jaettu hommat että jokaine hoitaa omat tonttinsa ja mä olen ottanut keittiön kerran viikossa. Osataan kyllä, samat materiaalit siellä on kuin kotonakin ja porukkaa on vähän, asiakkaita ei käy kuin pari viikossa keskimäärin, eli kulumaa on vähän varsinkin kun nykyään osa on etätöissäkin välillä.  Neukkaritilat on ulkopuoliset. Suunnittelufirma. 

Vierailija
20/42 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka sut lokeroivat ovat todellisuudessa sua tyhmempiä eivätkä sitä tajua koska ovat niin tyhmiä.

Eikä se jos on älykäs tarkoita sitä että silloin pitäisi olla joku korkeasti koulutettu tms. ihmiset ovat erilaisia ja jokainen älykäskin tekee työtä mitä haluaa tehdä. Jotkut haluaa esim. siivota, olla lähihoitaja tms. Ei se mitä työtä tekee kerro ihmisen älykkyydestä mitään paitsi

tyhmien mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan