Ahdistaa nämä maailmanloppujutut, lopun ajat, ja niihin liittyvät koronasalaliittoteoriat
Huoh
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ei maailma lopu. Lukuisia ihmisiä kyllä kuolee. Kaikki on ennalta suunniteltua. Eliitti ei tule kuolemaan. Maailma on jatkossa heidän ja jos sinun hyvin käy, pääset parakkikaupunkiin hoitamaan tehtäviäsi.
Tämähän on aapeelle salaliittoteoria, niin kuin hänelle oli koronapassikin.
No ei ole mulle mikään salaliittoteoria, vaan ongelmana on kun nimenomaan uskon näihin juttuihin ja se ahdistaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote ei ole mikään oikeaan käteen tai otsaan laitettava merkki eikä liity ostamiseen ja myymiseen mitenkään. Enemmän olisin näistä ihonalle laitettavista mikrosiruista huolissani. Sitäpaitsi voit valita otatko sen merkin vai et…sitten aikanaan.
Onks se niiku vapaaehtonen niiku rokote?
On siinä mielessä, ettei sitä ole pakko ottaa niiku, mutta kyllä tulee elämisestä vaikeaa tai sitten nirri pois heti. Valitse siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan päinvastainen reaktio. Joka päivä on luvassa hyvät naurut kun kahjoilla keulii oikein kunnolla. :D
Sama.
Fiksuimmat rokohörhöt on jo edenneet vaiheesta denial vaiheeseen anger.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pyörinyt jopa oman elämän lopettaminen mielessä, kun ahdistaa niin paljon.
Älä nyt. Ihmisyys voittaa.
Ei maailma mihinkään katoamassa ole. Ihmisten jälkeen alkaa ''kuntouttaminen'', joka voi hyvin kestää tuhansia vuosia. Sitten on taas vuoro uusille eliöille ja ehkä ihmisillekin. Kaikki täällä on kuitenkin hetkellistä, joten turha murehtia.
Totuus paljastuu ennen pitkää. Ennen sitä, elä ja elä huolehdi. Luota itseesi ja sisäiseen ääneesi. Ap, älä pelkää. Minä etähalaan sinua täällä. Ihmiseltä ihmiselle.
Jep, ahistaa ja varsinkin kun ne osoittautuvat yksi toisensa perään olleen totta.
Vierailija kirjoitti:
Jos elämässä ei ole muuta sisältöä, ei ihme jos ahdistaa.
Eiköhän Schwabin suunnittelema tulevaisuus hoida pois sinunkin elämän sisällön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan päinvastainen reaktio. Joka päivä on luvassa hyvät naurut kun kahjoilla keulii oikein kunnolla. :D
Sama.
Fiksuimmat rokohörhöt on jo edenneet vaiheesta denial vaiheeseen anger.
Jep, ja seuraava vaihe onkin se, että näiden asioiden todenperäisyys hyväksytään itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vaan näe tuollaisia juttuja. Kannattaisko sunkin olla lukematta niitä?
Kannattaisi todellakin joo. Mutta oma mieli ei jätä mua näiden asioiden kanssa rauhaan. Mietin jatkuvasti, että onko esim. koronarokote pedon merkki, ja tuleeko joskus tilanne että mun on pakko ottaa se. Pelkään joutuvani kadotukseen. Ahdistaa myös että olenko ns "riittävän" uskovainen, vaikea selittää. Tiedän kuulostavani hullulta. Ap
Olet just hyvä ja enemmän kuin riittävä❤
Uskokaa kauniisiin ja hyviin asioihin, tehkää itsekin hyviä ja kauniita asioita.
Sama.