Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua itkettää, kun mieheni ei koskaan sano, että olisin kaunis tai nätti.

Vierailija
13.10.2021 |

Muutenkin 40 vuotiaana kamppailen sen asian kanssa, että ei tässä enää nuorru. Kiva olisi kuulla jotain kivaa. Mutta ehkä olen vain tavallisen näköinen vaimo. Varmaan pinnallinen murhe, mutta kyllä mä sitä kaipaan.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sanoisi, jos olet ruma kuin saapas?

Vierailija
2/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kuitenkin hyvä että miehesi on rehellinen? Liikaa kuulee miesten kehuvan naisiaan ja kun sitten näkee heidät, niin alkaa hymyilyttää ja ajatella että "Ompa  tosiaan" EI

Vierailija
4/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olet kaunis ja ihana 🥰

Vierailija
5/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, olin 20 v aviossa ja ikinä en kuullut mitään kehuja. Olen siis eronnut ja miehiä ollut mutta vieläkään ei kehuja vaikka olen ihan ok nätti nuorekas nainen. Suomalaiset miehet ei osaa, pieni nätti kehu olisi kyllä ihanaa.

Vierailija
6/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se minut on valinnut, jos olen hänen mielestään ruma? Olen normaalipainoinen, alle 60kg. Ei tarvetta laihduttaa.

Vierailija
7/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se minut on valinnut, jos olen hänen mielestään ruma? Olen normaalipainoinen, alle 60kg. Ei tarvetta laihduttaa.

Ei tuo ole normaalipaino. Olet aliravittu. Se näkyy heti mm. tisseissä.

Vierailija
8/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta miesystävä kysyi "olisitko mieluummin kaunis vai söpö?" Vastasin ihan pokalla kysymykseen, vaikka tulkitsin kyllä että hänen mielestään en siis tainnut olla kumpaakaan.

Ei taida olla kovin suomalaiselle miehelle tyypillistä kehua kumppaniaan.

Vierailija
9/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omaa yhtään kunnianhimoa ja on paremman puutteessa tyytynyt sinuun ajatuksella "Reikä se on rinkelissäkin"

Vierailija
10/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajiliareiv kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole normaalipaino. Olet aliravittu. Se näkyy heti mm. tisseissä.

Näin on. Naisessa pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni.

Vierailija
11/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämpäriruma vai suohirviö? en ymmärrä tätä ideaa. oletko koskaan itse kehunut ukkoasi komeaksi, sitä 165 senttistä kääpiötä.

Vierailija
12/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten omasta mielestäsi kaunis tai nätti? Tai onko joku muu niin sanonut?

Vierailija
13/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä. Aikaisemmassa suhteessa ei paljon kehuja tippunut. Nykyinen puoliso on kohtelias ja huomaavainen, kehuu ja kannustaa kaikin tavoin.

Vierailija
14/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on siinä, jos on tavallisen näköinen? Suurin osa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Minäkin olen.

Vierailija
15/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi ensimmäiset 10 vuotta lähes joka päivä, että olen nätti/kaunis ja että minulla on hyvä vartalo. Sitten se jotenkin hiljalleen lopahti, vaikka paino on sama ja vartaloakin olen jonkin verran treenannut. Ikä varmaan jotenkin on kyynistänyt miestä, työt vievät paljon aikaa ja ehkä hänellä on sellainen 40v kriisi, ettei mikään oikein innosta enää. Kaikki on hänelle sitä samaa, vaimokin sama.

Ehdin jo tottua miehen kehuihin. Nyt mietin, että onko minussa jotain vikaa tai onko miehen rakkaus minua kohtaan hiljalleen lopahtamassa. En tarvitse kehuja päivittäin, mutta joskus olisi kauniin hymyn kanssa mukava kuulla, että olen seksikäs ja nätti. 

Vierailija
16/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei ole kauniiksi kehuttu. Ainoastaan sellaiset jotkut ihan kivat miehet joita tapailin jonkin aikaa mutta joihin en itse kunnolla lämmennyt.

Nämä ovat sanoneet myös ulkonäöstäni mukavia asioita, varmaan aavistaneet ettei tunne ole kovinkaan molemminpuolinen. Sitten ne vakavat pitkät parisuhteet ovat olleet ikään kuin sattumalta miehiin, jotka eivät ikinä ole ulkonäköäni kehuneet.

Olen ajatellut, lähinnä tiennytkin aina olevani ruma, niin en minä ole osannut odottakaan mitään.

Tietysti se olisi mukava mikäli mies kehuisi, koska olen itse aina kehunut miehiäni myös komeiksi - aina sitä jotakin hyvää toisen olemuksesta keksii. Mutta enhän minä olekaan siksi kehunut, että saisin vastineeksi kehuja itsellenikin, joten en ole pyytänytkään.

Elämä rumana naisena on varmasti monin tavoin hyvin erilaista kuin kaunottarilla. Eipä ole kukkia tai lahjoja näkynyt. Mikäli alkaisin tämmöistä huomiointia vaatimaan, olisin varmasti yksin. Ja kuitenkin kun rakastaa toista niin yhdessäolo on mukava asia.

Vierailija
17/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oma peilikuva näyttää ihan hyvältä ja pukeudun siististi. En ole mikään missi enkä meikkaa paljon, mielestäni sopivasti. Olen itse kohtalaisen tyytyväinen itseeni, siksi ihmettelen etten saa kehuja. Toki iso kehu lienee se, että mieheni kuitenkin näyttää haluavan minua

Vierailija
18/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, väärin päin.

Kehuin kyllä omaa naistani aikanaan ja paapoin ja passasin. Lähti kuitenkin kikkelikaruselliin. Vaihtoehdoksenne jää laittaa se Tinder profiili & ig ja nauttia likeistä.

Minua ei enää kiinnosta, keskityn itseeni ja varallisuuteni kartuttamiseen. Kehukaa naiset toisianne keskenänne.

Vierailija
19/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoi ensimmäiset 10 vuotta lähes joka päivä, että olen nätti/kaunis ja että minulla on hyvä vartalo. Sitten se jotenkin hiljalleen lopahti, vaikka paino on sama ja vartaloakin olen jonkin verran treenannut. Ikä varmaan jotenkin on kyynistänyt miestä, työt vievät paljon aikaa ja ehkä hänellä on sellainen 40v kriisi, ettei mikään oikein innosta enää. Kaikki on hänelle sitä samaa, vaimokin sama.

Ehdin jo tottua miehen kehuihin. Nyt mietin, että onko minussa jotain vikaa tai onko miehen rakkaus minua kohtaan hiljalleen lopahtamassa. En tarvitse kehuja päivittäin, mutta joskus olisi kauniin hymyn kanssa mukava kuulla, että olen seksikäs ja nätti. 

Tai sitten on vain miesmäisesti ajatellut että "Eiköhän tuo ole sanomattakin selvä, kun sitä on tullut kymmenenvuotta hänelle kerrottua" Kannattaa ihan vaan kysyä että mikset sano niin kuten ennen sanoit?

Vierailija
20/38 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kehui ensin pari vuotta kauniiksi joka päivä. Sitten piti pari kuukautta taukoa ja sen jälkeen alkoi arvostella rumaksi ja lihavaksi erilaisilla tavoilla ja sillä tiellä on jatkanut.