Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukuttaisi mutta kissa aloittaa vaeltamisen heti kun hiljenee

Vierailija
13.10.2021 |

Yöeläin on juu tiedetään. Heti alkaa se vaellus ja kiipustelu ja vähän raksujen syönti ääniä ja milloin hiekkalaatikon rapinaa. Ei ole kissa joka yö joten on aina vähän villejä nämä yöt kun on.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita omaan huoneeseen

Vierailija
2/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runollista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se peittosi alle kehräämään. Tykkää lämpimästä ja läheisyydestä.

Vierailija
4/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä silti voit nukkumaan mennä, vaikka kissa vielä omiaan puuhaa.

Vierailija
5/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa korvatulpat. Mun kissa vaelteli ja valvotti mua hermoraunioisuuden partaalle asti ennen kuin tajusin hommata ne. Saatan vieläkin joskus herätä hetkeksi kissan ääniin, mutta enää ei tarvitse valvoa tunteja niiden takia.

Vierailija
6/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita omaan huoneeseen

Ei ole kuin tämä yksi huone🙄

Vierailija
7/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita omaan huoneeseen

Ei ole kuin tämä yksi huone🙄

Hommaat korvatulpat.

Vierailija
8/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästät sen illalla pihalle. On hiljaista kissaa kun aamulla tulee sisälle.

Vierailija
9/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitä ja aktivoi kissaa hyvissä ajoin ennen kuin menet nukkumaan. Kerkiää riekkumaan turhat energiat pois. Jos et millään kestä eläimen luontaista rytmiä niin etsi sille uusi koti jossa sitä arvostetaan.

Vierailija
10/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa korvatulpat. Mun kissa vaelteli ja valvotti mua hermoraunioisuuden partaalle asti ennen kuin tajusin hommata ne. Saatan vieläkin joskus herätä hetkeksi kissan ääniin, mutta enää ei tarvitse valvoa tunteja niiden takia.

Miten ihmeessä kissan liikkuminen voi häiritä, saako se liikkua ja leikkiä kun olet hereillä vai odottaa jossain kyyryssä kunnes areena vapautuu?

Vierailija
11/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitä kissaa kunnolla (väh. 15 min. ajan) ennen nukkumaan menoa, niin on ainakin jonkin aikaa itsekin väsynyt ja kerkeät ehkä nukahtaa ennen kuin vaeltelu alkaa. Kissat on yöeläjiä ja niistä lähtee ääntä öisin. :)

Vierailija
12/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitä ja aktivoi kissaa hyvissä ajoin ennen kuin menet nukkumaan. Kerkiää riekkumaan turhat energiat pois. Jos et millään kestä eläimen luontaista rytmiä niin etsi sille uusi koti jossa sitä arvostetaan.

Ei meillä vaikuta mitenkään vaikka olisi kuinka aktivoitu päivän aikana. Leikitetään usemman kerran, saa ruuat aktivointilelusta, illalla pääsee valjaissa ulos. Ja kai se nyt saa vituttaa jos lemmikki pitää valveilla, ei se tarkoita etteikö koti olisi hyvä. T. Eri.

Vierailija
13/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kissa niin paljon mekkaloi ettet voi nukkua? Minä ainakin nukun vaikka ukko katsoo televisiota ääni päällä ja koira liikuskelee ja rapistelee, ei haittaa.

Vierailija
14/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä kissan liikkuminen voi häiritä, saako se liikkua ja leikkiä kun olet hereillä vai odottaa jossain kyyryssä kunnes areena vapautuu?

No siten että olen herkkäuninen. Totta kai se saa liikkua täysin vapaasti päivällä.

Vierailija
15/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kissa vihaajalta..😡

mies53v

Vierailija
16/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on yöeläin. Meidän kissa kun tuli vanhaksi (18v), niin se söikin vain öisin.

Illalla paistoin sille suolattomassa voissa silakoita ja ne se söi yön aikana.

Vierailija
17/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikrottaminen tai linkous auttaa asiaan.

Työnnä sinä oma pääsi mikroon ja paina start-nappia.

Se mikro ei vaan käynnisty, jos ovi on auki Sherlock. Olet selvästi kissaihminen.

Vierailija
18/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea aloitus huolella niin tajuat että ap:n koti ei ole kissan ainoa koti.

Vierailija
19/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan voi sulkea yöksi pesuhuoneeseen, ei ole mitään kissaoikeutta kuljeskella pitkin kämppää.

Jos on isohko kylppäri/ sauna onnistuu, pikku wc ei.

Vierailija
20/24 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sä silti voit nukkumaan mennä, vaikka kissa vielä omiaan puuhaa.

Kissalle kannattaa keksiä alkuillasta jotain ohjelmaa kuten ulkoiluttaa sitä pihalla valjaissa. Silloin se ei välttämättä aloita showta levättyään koko päivän juuri siinä vaiheessa kun ihminen menossa  nukkumaan.